• Liz woont in district 4. Het is vredig, ze heeft een goed leven, totdat de hongerspelen weer beginnen.
    Wat als Liz' man de arena in moet? Ze kan zich niet aanbieden; ze is zwanger. Iedere dag zit ze voor de verplichte tv. Iedere strijd wordt gevolgd. Op leven en dood.

    May the odds be ever in your favor

    The story of the people who love


    introduction

    ps. er zijn nog steeds rollen (:


    Miep

    Chapter 1


    Miep

    Beetje jammer dat je er geen rekening mee hebt gehouden dat het maar tot 18 jaar is dat je mee doet. (:


    I like boys who drive cars too slow.

    Payned schreef:
    Beetje jammer dat je er geen rekening mee hebt gehouden dat het maar tot 18 jaar is dat je mee doet. (:


    nee, ik heb de leeftijd in het verhaal opgeschroeft. Het is mijn eigen verhaal dus ik vond dat het wel kon:Y)


    Miep

    Porthos schreef:
    (...)

    nee, ik heb de leeftijd in het verhaal opgeschroeft. Het is mijn eigen verhaal dus ik vond dat het wel kon:Y)


    Ja, dus? Ik zeg alleen dat het jammer is dat je niet de gewone leeftijd hebt aangehouden.


    I like boys who drive cars too slow.

    Payned schreef:
    (...)

    Ja, dus? Ik zeg alleen dat het jammer is dat je niet de gewone leeftijd hebt aangehouden.


    o op zo'n manier.
    Ik wilde graag een story over de andere kant van het verhaal. En ik vond 18 nog een beetje jong om getrouwd te zijn en zwanger te zijn.


    Miep

    Porthos schreef:
    (...)

    o op zo'n manier.
    Ik wilde graag een story over de andere kant van het verhaal. En ik vond 18 nog een beetje jong om getrouwd te zijn en zwanger te zijn.


    Ja, is ook zo. Anders krijg je zo'n 16 and pregnant verhaal en dat is ook niet alles. (:


    I like boys who drive cars too slow.

    Payned schreef:
    (...)

    Ja, is ook zo. Anders krijg je zo'n 16 and pregnant verhaal en dat is ook niet alles. (:


    ja, ik vond dit wat makkelijker om te doen. (krul)


    Miep

    Chapter 2


    Miep

    :)


    ILoveZaynMalikAndOneDirection, IHateDirectionators

    chapter 5


    Miep