• Ik haat het zwaar en volgens mij staat er bij mij nu een op het punt om door te breken. Heb al sinds vannacht een zware, hoofd splittende pijn in me harses, die gewoon echt niet weg te krijgen is. Zelfs met onderhand (sinds een uur of 2 afgelopen nacht) ik geloof niet minder als 8 pijnstillers, is het niet eens een klein beetje minder geworden. Enige reden dat ik nu ook mijn bed uit ben, is omdat ik het niet meer uit kon staan om er in te liggen. Al denk ik dat ik zo met de gordijnen en deuren dicht terug mijn bed in duik en met moeite wat slaap ga proberen te vatten.
    Volgens mij heb ik ook de mazzel van een ontstoken keel, die ik vaak rond dezelfde tijd als een migraïne krijg en waardoor ik dan weer een goede week minimaal ziek ben. -nocheers-
    Nog meer mensen hier die op dit moment voort kwakkelen in een belabberde status?


    Til hug og blod.

    Me. Ook migraine. Ben al de hele tijd misselijk en voel nu de hoofdpijn opkomen damn. Maar ik heb er wel medicijnen tegen, jij niet?


    Your make-up is terrible

    nope, ik voel me gezond, hoewel mijn keel gister wel pijn deed.
    Mijn Amy heeft dat ook vaak, migraine. (no_chears) is echt rot voor je. ik hoop dat je je snel beter voelt!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Assassin schreef:
    Me. Ook migraine. Ben al de hele tijd misselijk en voel nu de hoofdpijn opkomen damn. Maar ik heb er wel medicijnen tegen, jij niet?


    Vorige keer kreeg ik pijnstillers van 800mg en een beetje. Daar zat ook een stofje in, wat redelijk hielp om het zo te verdoven dat ik i.i.g kon slapen. Maar die heb ik niet meer en ik heb vandaag niet de kans gehad om naar de dokter te gaan. Dat doe ik sowieso nooit de eerste dag dat ik ziek ben, of het moet echt heel bedreigend zijn. Voel me anders zo zwak om er te snel heen te rennen. ;o
    Maar als dit echt door gaat zetten, zit ik er morgenochtend zeker. ;-;


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Vorige keer kreeg ik pijnstillers van 800mg en een beetje. Daar zat ook een stofje in, wat redelijk hielp om het zo te verdoven dat ik i.i.g kon slapen. Maar die heb ik niet meer en ik heb vandaag niet de kans gehad om naar de dokter te gaan. Dat doe ik sowieso nooit de eerste dag dat ik ziek ben, of het moet echt heel bedreigend zijn. Voel me anders zo zwak om er te snel heen te rennen. ;o
    Maar als dit echt door gaat zetten, zit ik er morgenochtend zeker. ;-;


    Ik heb iets anders, pijnstillers helpen niet zo goed.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb iets anders, pijnstillers helpen niet zo goed.


    Nou ja, ik heb ook echt geen totaal idee hoe het precies heette, werkte of wat het was, maar het hielp tenminste om het iets draaglijker te maken. Ik heb ook niet veel verstand van medicijnen, maar volgens mij is er ook maar weinig dat echt helpt bij een stevige migraïne?

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 16:32 ]


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Nou ja, ik heb ook echt geen totaal idee hoe het precies heette, werkte of wat het was, maar het hielp tenminste om het iets draaglijker te maken. Ik heb ook niet veel verstand van medicijnen, maar volgens mij is er ook maar weinig dat echt helpt bij een stevige migraïne?


    Als je het op tijd inneemt, zijn er wel dingen die werken. Ik weet alleen niet hoe het heet. x'D Alleen de merknaam van eenje is Maxalt.


    Your make-up is terrible

    Volgens mij is het geen migraine, anders wist je wel hoe je het moet uitspreken, want je zegt immers geen migraa-iene.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je het op tijd inneemt, zijn er wel dingen die werken. Ik weet alleen niet hoe het heet. x'D Alleen de merknaam van eenje is Maxalt.


    Dat klinkt vrij aannemelijk ... Alleen merk ik het vaak niet op tijd, omdat ik het dan op stress afschuif of iets anders wat op dat moment logischer lijkt. Merk alleen wel nu dat ik echt zo even moet gaan liggen, omdat het steeds drukkender begint te worden. Ik haat het om er toe aan te geven, maar ik sta op instorten. :'D


    Til hug og blod.

    Endure schreef:
    Volgens mij is het geen migraine, anders wist je wel hoe je het moet uitspreken, want je zegt immers geen migraa-iene.


    Sure thing, doc.


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Dat klinkt vrij aannemelijk ... Alleen merk ik het vaak niet op tijd, omdat ik het dan op stress afschuif of iets anders wat op dat moment logischer lijkt. Merk alleen wel nu dat ik echt zo even moet gaan liggen, omdat het steeds drukkender begint te worden. Ik haat het om er toe aan te geven, maar ik sta op instorten. :'D


    Huphup, ga naar bed jij.


    Your make-up is terrible

    Ik heb dat ook heel vaak, alleen op dit moment gelukkig niet.
    Beterschap!

    Ik heb ook wel vaak last van migraine. Maar dan gewoon de vorm dat je plots aan de ene kant minder ziet en barstende hoofdpijn hebt (eventueel evenwichtsproblemen)
    Ik heb dat door een combinatie van stress en vermoeidheid. Zo heb ik dit schooljaar al 3 of 4x migraine gehad. Waarvan 1 keer tijdens de examens. Gezellig he.
    Denk je: hé, ik heb nog geen migraine gehad. -4 uur later- Migraine.
    Of als ik van de bus stap en dan lekker op mijn fiets zitten met migraine. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please