• Ik zat foto's van Zac Efron te kijken op twitter. En toen zag ik dus een foto waarop hij helemaal naakt is. En toen had ik eerst zoiets van wtf?! en toen ben ik heel snel verder gegaan naar de volgende foto.

    Maar hebben jullie wel eens een naakt foto gezien van een bekend/beroemd iemand en waren toen ook geschokt/in shock? *just asking*


    Physics is awesome

    Zack Merrick's n00dz are the worst.

    Dat was toch gephotoshopped...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Myungsoo schreef:
    Dat was toch gephotoshopped...

    Ik schrik niet meer van naakte mensen, als je ´s avonds na 1e nog tv kijkt zie he genoeg voorbij vliegen.
    Hoewel ik wel moest lachen toen ik de foto´s van de naakt fotoshoot van Queen zag, maar dat lag meer aan hoe ze keken dan aan het feit dat ze half naakt waren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vraag me af waarom een beroemdheid naakt foto's van zichzelf online zet. Doesn't seem smart to me.
    Zijn vriend(in) / toekomstige vriend(in) zal daar vast niet blij mee zijn (cat)

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 9:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Ik raak niet in shock van naakte mensen, serieus. Wie het ook is, het is en blijft een mens hoor, zo ziet iedereen eruit zonder kleding. Zo ben je geboren en zo ga je dood, iets wat je nooit kwijtraakt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you