• Ik ben heel erg trots op deze tekening die ik vorig jaar gemaakt heb.


    Het was een hele uitdaging & ik kreeg hem helaas niet af.
    Hij ligt nu nog steeds onafgemaakt in mijn kast..

    Hebben jullie in creatieve zin ooit iets gemaakt waar je heel trots op bent? Dat kan zijn een tekening, cover, fotoblend, gedicht, verhaal etc.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:43 ]

    Nergens. Ik ben niet zo creatief :'D Misschien op dat paarse konijn wat ik op school gemaakt heb haha


    -

    Die is echt mooi!
    Ik ben trots op een verhalenserie van mij, maar niet op mijn tekenkunsten (:


    Take risks and conquer your fears.

    NewUsername schreef:
    Hij is echt heel mooi.
    Ik ben op creatief vak nergens trots op.


    I'd wonder if i ever cross your mind

    ;o dat verbaasd me echt, dat er mensen zijn die niet trots zijn op SA's die ze hebben geschreven of gedichten, verhalen.. Is er echt niets waarvan je kan zeggen nou dat is best goed gelukt|?

    Fuck (cat) Ik was mijn gedichten helemaal vergeten. Op een paar ben ik ook heel trots.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En terecht (:
    Het ziet er wel uit alsof het af is, trouwens.

    Ik ben hier trots op:

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 21:17 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Eh.. Er was laatst een tekening die wel mooi was gelukt. Ik heb alleen geen idee waar hij is gebleven -__-


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    NeverEnough schreef:
    Ik heb hem gevonden, de tekening is gebasseerd op een schilderij van Pierre auguste.. hahah maar vergeleken met dat schilderij is het maar een slap aftreksel.


    Aha! Het heet le printemps, toch? Ik vind het toch aardig gelukt.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.



    Samen gemaakt met 'n leraar. Héél erg trots op _O_ Er was zelfs 'n leraar die 'm wilde kopen. Haha.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Supermooi!

    Ik was ooit begonnen met een tekening die geloof ik heel mooi zou worden, maar ik wist niet goed hoe ik de details mooi kon tekenen, dus die heb ik ook nooit afgemaakt.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wauw,heel mooi getekend. Ikzelf ben niet echt creatief.
    Trouwens,het ziet eruit alsof het al af is.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Leite schreef:
    Wooow, jij kan echt goed tekenen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wauw, die is echt mooi getekend!

    Ik ben zelf trots op een van mijn tekeningen die ik een paar jaar geleden gemaakt heb, maar heb helaas niet zo snel een foto bij de hand..
    En ik ben trots op mijn SA 'In your arms' :3


    Inspiration can hit you any time

    NewUsername schreef:
    Hij is echt heel mooi.
    Ik ben op creatief vak nergens trots op.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Moooi! Ja op (één van) mijn verhalen. :)


    Bad decisions make good stories.