• Vandaag was ik naar de dag van de jonge jury geweest. En het was echt gezellig en leuk. De heen weg was meer dan een uur * sarcastische Yay* en toen zaten we in de trein en vielen alle lichten opeens uit en deed alles het niet meer voor een paar minuten :3. We begonnen eerst met de opening. Dat was wel oké. Daarvoor had ik nog 3 boeken gekocht: Vals, De Hongerspelen en matched. Voor minder dan 30 euro, want de meeste waren goedkoper dan als je hem in de winkel koopt. Na de opening had ik een soort interview. Er werden toen 3 schrijvers geïnterviewd. 1 praatten er zacht door de microfoon dus toen konden we hem niet verstaan :'D. Daarna had ik een workshop schrijven gehad en toen kreeg ik een paar goede tips :Y). Vervolgens hadden we nog een uur voor de uitreiking van het beste boek. Toen had ik een boek gewonnen dat een beetje onder mijn niveau ligt , want de letters zijn wel erg groot :W, maar ik ben er blij mee , want het speelt zich af in WII en het is waar gebeurt. Toen we de uitreiking hadden kregen we een optreden van een rapper die ik helemaal niet kent. Maar het boek Vals van Mel Wallis de vries heeft de prijs van het beste boek gewonnen :'D! En toen we terug gingen kregen we allemaal een plastic tasje met iets erin, zoals een ander boek :Y) dat boek heet weer Lucas. Allen van Den Haag helemaal terug naar Spijkenisse , was gewoon meer dan een uur -.- En daar hadden we allen maar zon , komen we hier is het nat (cat)

    En om het nog nuttig te houden. Hoe was jullie dag?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Best wel leuk ;d Nieuwe dingetjes gehaald. Ik was wel wat meer kwijt dan jou XD [Ruim het dubbele...] Ik ben dr blij mee ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Saai :/ Maar ik zou ook wel in één dag vijf boeken rijker willen zijn!

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:03 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Pff, ik had alleen maar school -.-
    Wat voor tips kreeg je bij je workshop schrijven (A)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Tempesta schreef:
    Saai :/ Maar ik zou ook wel in één dag vijf boeken rijker willen zijn!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Rot, zoals elke dag..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb maar één boek. (cat)
    Welk boek over de WII heb je?


    Your make-up is terrible

    Ik heb samenvattingen voor rechtsfilosofie gekocht, hoorcollege Methoden en technieken van de criminologie II gehad en hoorcollege rechtsfilosofie gehad. Was zeer interessant :W


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Spotgaai schreef:
    Pff, ik had alleen maar school -.-
    Wat voor tips kreeg je bij je workshop schrijven (A)

    Hoe je met een verhaal moet beginnen en wat je allemaal ervoor nodig heb. En hoe je een verhaal spannend en boeiend maakt :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Assassin schreef:
    Ik heb maar één boek. (cat)
    Welk boek over de WII heb je?

    Edith en het huis in moissac


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor