• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 22:03 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Doe maar wat, geen voorkeuren op het moment. Te veel dorst om me daar zorgen om te maken." Zeg ik. Een bloedbank? Serieus? Ach ja, Japan had wel raardere dingen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik haal genoeg voor ons beide en loop weer naar buiten. "Kom mee." mompel ik als ik terug naar huis loop.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik haal mijn schouders op. 'Kan je ook niet naar buiten met een zonnebril op?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik knik en loop weer met Luca mee. Er is iets aan de hand, dat weet ik zeker. Plotseling bekruipt een gevoel me, wat steeds duidelijker word.
    "Shit!" Roep ik uit, en vis mijn telefoon uit de zak van mijn rokje.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Wat?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Een groot deel van mijn kleding is aangekomen, een dag na ik ben aangekomen. Maar ik ben het vergeten op te halen. Al mijn jurkjes!" Piep ik en begin als een gek het telefoonnummer van de luchthaven op te zoeken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik draai met mijn ogen. "Whatever." mompel ik en ik loop weer verder.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Doe niet zo kut tegen me. Ik heb je niets misdaan." Roep ik naar hem als ik blijf staan.
    "Weet je dat je me echt pijn doet als je je zo gedraagt." Zeg ik dan, iets zachter.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Chèlle, je gilt op straat over jurkjes bij de luchthaven." zeg ik kalm. "Dat kan ook anders. Kom, we gaan naar huis." Ik pak haar bij haar arm en trek haar mee.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik trek mijn arm los uit Luca's greep.
    "Behandel me alsjeblieft niet als een klein kind. En die jurkjes hebben me een godsvermogen gekost, ze zijn allemaal exact naar mijn lichaam gemaakt." Zeg ik zacht.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Het is maar kleding." zucht ik. Ik kijk even omhoog. "De zon, Chèlle, we moeten gaan."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Maar kleding, hij is ook echt een jongen af en toe. Maar kleding, pff. Alhoewel, hij heeft wel gelijk over de zon.
    "Ik houd van de zon, maar ik haat het tegelijk." Kreun ik verslagen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Ik ook." Ik loop weer terug naar het huis en glimlach even naar Damon, die er ook nog zit. Dan open ik snel de deur en ga naar binnen. "Bel snel naar de luchthaven dan."


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik keek even op toen ze weer terug kwamen en zag dat Luca naar me glimlachte. Ik glimlachte niet terug, dit keer niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Layne Nicolas
    Ik haal mijn schouders op. "jawel.."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]