• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 22:03 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik zuchtte stond op en liep mijn kamer uit, de deur achter mij afsluitend met mijn sleutel. Ik stak toen mijn sleutelbos in mijn zak. Ik negeerde Cassie en Luca en liep naar beneden, naar de deur toe. Ik deed hem open, liep naar buiten en ging vlak naast het huis op de grond zitten. Het maakte me niet uit dat het koud was. Ik had even rust en stilte nodig.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 16:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik denk even na over hoe ik die gevoelens moet verwoorden. "Ik kan niet ontkennen dat ik haar graag dicht bij me wil hebben, om haar te verzorgen en te beschermen vooral. Het is vertrouwd." Ik haal mijn schouders even kort op. "Ik voel me schuldig tegenover haar, over wat ik heb gedaan. Daarom geef ik haar steeds haar zin."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik denk even na voor dat ik begin te praten. 'Ik weet niet of dat wel slim is om te doen,' zeg ik aarzelend. 'Ik snap dat je het goed wil maken met haar maar,' ik zwijg eventjes. 'Als zij níet het meisje is dat je bedoeld geef je haar misschien valse hoop,' zeg ik uiteindelijk. 'Niet dat ik zeg dat zij het niet is,' voeg ik er nog snel aan toe.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 16:43 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik snap wat je bedoeld." knik ik. "Maar ik kan het niet helpen... Het gaat gewoon automatisch." Ik besef nu pas dat ik mezelf aan het verraden ben en hou op met praten.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kijk Luca vragend aan als hij ineens stopt met praten. 'Waarom stop je opeens met praten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Gewoon." zeg ik en ik kijk even om me heen en laat mijn hersens op topsnelheid werken. Volgens mij heeft ze niets door. Maar er komt verder niets zinnigs uit.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Gewoon is geen antwoord,' zucht ik. 'En als het automatisch gaat moet misschien proberen er op te letten. Hoe lastig het ook is,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ja, denk het wel." Ik denk even na. "Het is wel lastig, ik wil haar gewoon haar zin geven en alles wat ze nodig hebt." Ik kijk even omhoog en om me heen om Cassies blik te ontwijken.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Het is niet goed om alles te krijgen wat je wil en nodig hebt,' zeg ik aarzelend. 'Je kan er lui en verwend door worden. En waarom ontwijk je mijn blik?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik ben bang dat je meteen door hebt wie het wel en niet is." grinnik ik, om mijn eigen domheid. "Maar Chèlle is al verwend door mij hoor. Daarom kan ik haar nu ook niets weigeren."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik schud mijn hoofd. 'Hoezo zou ik dat dan door hebben?' vraag ik. 'Niet dat het uitmaakt want ik weet toch wel wie het is,' mompel ik er zacht achteraan. 'Misschien moet ze afkicken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Gelukkig." glimlach ik. "Ik dacht dat ik mezelf daarnet al aan het verraden was. En we moeten vast beide afkicken." grap ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Verwend zij jou dan ook?' vraag ik. 'En waarom mogen we eigenlijk niet weten wie het is?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Nee, afkicken van het verwennen." glimlach ik. "Omdat het gewoon onmogelijk is." zucht ik zacht. "Hoe kan ik nou ooit tegen Chèlle vertellen..." Ik hou de rest van mijn gedachtes snel voor me.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Zo lastig is het toch niet om tegen haar te zeggen dat je weer gevoelens voor haar krijgt?' vraag ik. 'Daar wordt ze denk ik alleen maar blij van,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered