• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story


    El Diablo.

    Lakisha Gilmore

    'Is goed,' zei ik en ik stond op. 'Deze kamers vrolijken mij ook niet echt bepaald op,' zei ik zachtjes. 'I-ik wacht buiten,' zei ik zachtjes en liep al vast naar buiten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik heb geen flauw idee hoe ik verder moet gaan en ik neem nu alvast een abo op dit topic](zip)


    Physics is awesome

    Alexander Rivera

    Ik hielp Amelia mee naar buiten, wat had Lakisha ineens? Ik zuchtte en stapte mijn auto in. Mijn telefoon ging en ik keek op, Samantha. Ik zuchtte en nam op. Meteen kreeg ik hysterisch gezeik aan mijn kop en ik hing meteen op. Amelia zuchtte achter me, 'Houdt dat kind dan nooit op,' mompelt ze en zonder te antwoorden start ik de auto. 'Eerst naar de apotheek dus?' vraag ik nog even aan Lakisha.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik knikte lichtjes. Ik keek naar Alex. 'Wie was dat als ik vragen mag?' vroeg ik zachtjes en wees naar zijn mobiel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Abo]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alexander Rivera

    Ze knikte, 'Wie was dat als ik vragen mag?' vroeg ze zacht en wees naar mijn mobiel. Voor ik iets kon zeggen had Amelia al geantwoord, 'Zijn vriendin.' Ik keek Amelia aan en ze staarde naar buiten, 'Waar het slecht mee gaat,' mompelt ze er nog achterna.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik knikte en keek naar buiten. 'Mag ik weten hoe dat komt Alex?' vroeg ik zachtjes. Eigenlijk hoorde ik dit niet te vragen. Ik bedoel, ik kende hem nog geen dag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik reed weg en keek haar tussen het rijden door even aan, 'Als je het wil weten,' begin ik. 'Samantha heeft de neiging om dingen voor mij te beslissen,' Ik stop bij het stoplicht en kijk Lakisha aan, 'Ze kan ook erg jaloers zijn, ze wou ook eerst niet dat ik hier ging studeren,' Zucht ik dan. 'Ach, ik mocht haar ook niet,' mompelt Amelia er door heen. Ik grinnik even, 'Klopt, ze had zelfs problemen als ik volgens haar te vaak wat met Amelia deed en te weinig met haar,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Ik mag haar nu al niet,' zei ik zachtjes. Waarom praatte ik zachtjes. Ik deed mijn armen over elkaar en ging beetje tegen de stoel aan liggen. Ik was moe. Ik sloot mijn ogen eventjes. 'Waarom ben je nog bij haar?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik gaapte even en reed door, 'Weet ik niet,' Eigenlijk was ik niet eerlijk, ik weet waarom ik nog bij haar ben. Als ik het nu uit zou maken zou ze kapot gaan. Zonder mij had ze niemand meer.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Is het dan niet handig om daar over na te denken?' vroeg ik zachtjes. Ik ging op me zij liggen, maar wel zo als ik me ogen opende dat ik naar Alex keek. Ik deed mijn muts eerst nog een beetje goed. Ik glimlachte naar Alex. 'Hou je nog van haar?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Waarom had ik het er eigenlijk over? Ik keek in mijn spiegel en zag dat Amelia alweer in slaap was gevallen. Ik glimlachte even, 'Hou je nog van haar?' Ik keek Lakisha even aan. Hield ik nog van haar? Ik schudde mijn hoofd, 'Nee, denk het niet,' gaf ik toen eerlijk toe. 'Ik moet het uitmaken hé?' zei ik uiteindelijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik knikte lichtjes en sloot mijn ogen. 'Zo hou jij haar aan het lijntje en jezelf voor gek,' zei ik zachtjes. 'Het komt goed,' fluisterde ik nu. Ik zocht met één hand zijn bovenarm en wreef daar zachtjes over. 'Don't worry, be happy.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Oh wauw...ik moet bij dat zinnetje altijd aan een oude jongen van de eerste denken, hij had dat met zo'n mega reuze smiley op zijn agenda geplakt,]

    Alexander Rivera

    Ik glimlachte even, 'Dankje,' zei ik uiteindelijk. Nu wist ik het zeker. Ik zou het uitmaken. Ik stopte bij de apotheek, 'Ben zo terug,' zei ik terwijl ik de medicijnen voor Mia haalde. Toen ik terug kwam was Amelia alweer wakker. Ik stapte in en reed weer verder.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    url=http://dyedred.tumblr.com/post/18629906594]Hier heb ik het van[/url.

    Lakisha Gilmore

    Ik knikte lichtjes toen hij zei dat hij er zo weer was. Ik hoorde alleen de deuren en meer niet. Even later was hij er weer. Ik glimlachte onbewust. 'Graag gedaan trouwens,' zei ik zachtjes en legde mijn hand weer op zijn arm.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you