• LAAT MAAR!

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 21:20 ]


    El Diablo.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 21:21 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    xIbiMalik schreef:
    Volledig naam: Lindsay Williams.
    Leeftijd: Lindsay is 17.
    Uiterlijk+beschrijving [Bekend persoon!]:


    Ashley Benson
    Lindsay is een mooi, slank meisje. Haar prachtige blauwe ogen vallen meteen op. Ze is slank en klein, rond de 1.60. Ze heeft blonde haren die ze vaak stijlt omdat ze het niet mooi vind als ze zo slordig zitten. Ze draagt niet heel veel make-up, vaak alleen een beetje mascara, eyeliner en lipgloss. Ze kleedt zich best meisjesachtig maar kan zich ook zeker thuis voelen in een simpele skinny-jeans en een oversized shirt. Ze voelt zich wel veel vrouwelijker als ze hakken draagt en dit doet ze dan ook vaker dan dat ze bijvoorbeeld Vans aantrekt.
    Karakter: Lindsay is een lief en onzeker meisje. Ze is behulpzaam en heeft een hartje van goud. Ze zou dan ook niemand kwaad doen. Ze is erg onzeker over zichzelf omdat ze al lange tijd gepest wordt door een bepaald groepje. Ze roepen de naarste dingen naar haar en ze heeft geen idee waarom. Lindsay is een intelligent meisje en leert makkelijk. Ondanks alle tegenslagen staat ze nog wel positief in het leven en ziet ze altijd wel een lichtpuntje in negatieve dingen.
    Hobby: Haar favoriete bezigheden zijn fotografie en shoppen met de paar vriendinnen die ze heeft. Ze zingt ook graag, dit houdt ze echter liever voor zichzelf.
    Extra: -

    Kijk maar waar je het voor gebruikt, ik heb het wel een beetje naar de hoofdrol geschreven. Kan je even waarschuwen als je het gaat gebruiken want dan ga ik het sowieso lezen!
    xx


    Ik zie nu dat ik nog even aan een storie moet schrijven, maar zodra deze online komt is dit de hoofdpersoon!


    El Diablo.

    Okay xxx/


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.