• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Raven Willow Rhodes
    Ik trek me aan Riley's hand omhoog en geef hem dan een klein zetje zodat hij in het zand valt. 'Voorlopig is dat mijn wraak,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Die krijg je nog wel terug." grijns ik terwijl ik overeind krabbel en richting de bomen begin te lopen.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Je doet je best maar,' zeg ik zangerig als ik weer naast Riley loop en tegelijk om me heen kijk of ik eten aan de bomen zie hangen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Dat zal ik doen." lach ik even. "Kan je nu wel lopen zonder te vallen?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Daar komen we vanzelf achter,' grinnik ik. Gelijk als ik dat heb gezegd struikel ik over een boomstronk en moet ik me weer aan Riley vastgrijpen om overeind te blijven. 'Blijkbaar niet dus,' zeg ik zo nonchalant mogelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik lach luid. "Goed, ik help je wel." zeg ik en ik sla mijn arm weer om haar middel. "Veel steviger, vind je niet?"


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Veel steviger,' glimlach ik. 'Maar nu moet jij niet gaan struikelen want dan liggen we allebei op de grond,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Ik ben niet zo onhandig." zeg ik terwijl ik iets langzamer door loop. Meisjes hebben niet van die lange benen als ik heb.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Dat zeggen ze allemaal,' grinnik ik. 'Maar je bent wel echt een stuk langer, dus als je valt dan val je eigenlijk ook harder,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Als je het natuurkundig bekijkt wel." antwoord ik. "Maar ik kom onderweg meer dingen tegen om me aan vast te houden."


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Hmmm, dat is ook weer zo,' geef ik toe. 'Maar toch ben ik blij dat ik niet zo lang ben,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Nee, voor een meisje zou het raar zijn." grinnik ik. "Ik zou daarentegen niet zo klein willen zijn." Met mijn vrije hand ga ik over haar hoofd en zorg ik ervoor dat haar haar in de war komt.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Kleine jongens zijn vaak wel schattiger,' merk ik. Als Riley met zijn hand door mijn haar gaat frons ik even. Dan ga ik op mijn tenen staan en ga ook met mijn hand door zijn haar. Ik lach zachtjes als de plukjes allemaal verschillende kanten opstaan. 'Veel beter,' grijns ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Grote jongens veel stoerder en aantrekkelijker." zeg ik een beetje hooghartig. Ik haal mijn hand door mijn haar zodat alles weer in de goede richting gaan. "Kijk, bananen!" wijs ik naar boven. "Ik kan er lekker beter bij."


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Sommige wel, sommige niet. Er zijn namelijk een paar die net gorilla's zijn. Zoals jij,' zeg ik nonchalant waarna ik mijn tong naar hem uit steek. 'En als ik op je schouders klim kan ik er nóg beter bij,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered