• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius | Koning Moose Anderson | Beer
    - Flounder Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Blathers| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Narissa| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Roane| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Les één: Chocolate is all a girl needs. Maar goed, pasta, daar kan ik mee leven."
    Ik grinnik.
    "Ik zal het onthouden."
    In de keuken neem ik twee borden en haal de pasta uit de koelkast.
    "Ik zal het even opwarmen, dan kan je je al omlleden, als je wil. Ik kan begrijpen als je moe bent."
    Ik kijk haar even aan, en zet de microgolfoven op.
    "Je zal ze wel missen, je familie, je vriend..."
    Ik betrap mezelf erop dat ik steeds subtiel sta te flirten me haar, maar het zou niet mogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Goed, tot die tijd blijf ik bij jou. Heb je pijn?"
    Ik tover een glimlachje tevoorschijn en en schud mijn hoofd.
    "Nee, dat valt best mee," antwoord ik.
    Dat het waarschijnlijk door de verdoving komt, hou ik maar voor mezelf.
    Een plots gevoel van angst overspoelt me.
    "Blijf je vannacht ook bij me?" piep ik.
    Ik was even vergeten dat ik een hekel heb aan ziekenhuizen.

    Atreyu

    "Waar is mijn...? Zeg nu niet dat- Oef, ik heb het. Ik dacht dat ik het was vergeten."
    Ik kijk haar niet-begrijpend aan terwijl ze een papiertje voor mijn neus zwaait. Er kruipt een glimlachje op mijn gezicht.
    "Als je ermee blijft wapperen kan ik niet zien wat het is," grinnik ik. "Wat is het eigenlijk?"
    Met mijn duim begin ik onbewust over haar onderrug te wrijven. Ik kan mijn ogen niet van haar afhouden. Volgens mij kan ik wel wennen aan die korte haren, al blijft mijn voorkeur bij lang.

    [Ik ga slapen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Vlug loop ik terug en trek mijn shirt uit, ik hoor het geluid van de magnetron en neurie zachtjes een melodie.
    "Je zal ze wel missen, je familie, je vriend..." Hoor ik hem zeggen, verward draai ik me om en begin dan te lachen.
    "Mijn vriend?" herhaal ik en laat me dan neerzakken op de bank. "Als ik er één zou hebben misschien. Nee, geen vriend voor mij." Het onderwerp familie laat ik achterwege, gewoonweg omdat ik het daar niet over wil hebben. Snel trek ik het shirt over mijn hoofd heen, het is vele malen te groot, maar dat interesseert me niets. Het ruikt lekker en even kijk ik op of hij het gemerkt heeft.

    [Welterusten! (: x]

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 22:35 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Als je ermee blijft wapperen kan ik niet zien wat het is. Wat is het eigenlijk?"
    Ik wil antwoorden wanneer ik zijn duim over mijn onderrug voel wrijven.
    "Dat kietelt," giechel ik en druk een kus op zijn neus. Geamuseerd kijk ik hem aan.
    "Dit is jouw liedje. En ik dacht al dat ik het was vergeten in het huis, maar gelukkig niet dus."
    Ik wil het bijna openvouwen, maar besef dan dat hij het dan kan lezen.
    "Dus het is ook niet de bedoeling dat je ziet wat het is."
    Ik begin er plagerig weer mee te wapperen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Mijn vriend? Als ik er één zou hebben misschien. Nee, geen vriend voor mij."
    Ik haal de pasta uit de magnetron en verdeel het over de twee borden. Met bestek en het eten zet ik me naast haar neer.
    "Geen vriend? Mocht je niet van thuis?"
    Ik neem een hap, nadat ik even geblazen heb.
    "Ik bedoel, je bent toch best wel knap, en leuk..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Geen vriend? Mocht je niet van thuis? Ik bedoel, je bent toch best wel knap, en leuk.." Ik frons mijn wenkbrauwen even en pak het bestek aan, ik begin in de pasta te roeren en blaas dan even.
    "Vanwaar die plotse interesse?" Ik neem even een hap en kijk even de woonkamer rond. Ik was dus best wel knap. De jongen mocht er anders ook wel wezen.
    "Ik mocht me gang gaan thuis, zolang ik maar niet thuis zou komen met een junk, één of andere dierenliefhebber of fauniel waren ze tevreden, maar nee. Geen vriend. Ik had thuisscholing hé en ze hebben wel eens aan proberen te pappen met één floraat, ugh." Ik ril, de jongen was een vriend van mijn broer. Ik had een hekel aan hem. "Vreselijk." zeg ik dan.
    "Maar bedankt voor de complimenten, die onthoud ik. Kan ik altijd tegen je gebruiken."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Vanwaar die plotse interesse?"
    Oeps, betrapt. Ik haal mijn schouders op.
    "Roommates. Ik vroeg het me gewoon af."
    "Ik mocht me gang gaan thuis, zolang ik maar niet thuis zou komen met een junk, één of andere dierenliefhebber of fauniel waren ze tevreden, maar nee. Geen vriend. Ik had thuisscholing hé en ze hebben wel eens aan proberen te pappen met één floraat, ugh. Vreselijk. Maar bedankt voor de complimenten, die onthoud ik. Kan ik altijd tegen je gebruiken."
    Ik grinnik.
    "Waarom zou je ze tegen me willen gebruiken? En daarbij, de waarheid mag gezegd worden."
    Ik laat bijna mijn bord vallen, maar weet het nog net recht te houden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Roommates. Ik vroeg het me gewoon af." Ik neem een hap van mijn pasta en rol dan met mijn ogen.
    "Waarom zou je ze tegen me willen gebruiken? En daarbij, de waarheid mag gezegd worden." Ik haal mijn schouders op als hij dit zegt en denk even na. Wanneer ik zie dat zijn bord bijna valt, grijp ik ernaar waardoor het recht blijft.
    "Ach, nu je zegt dat we roommates zijn, dan kan ik je waarschijnlijk wel vertellen dat mijn oude, vertrouwde slaapkamer een oorlogsterrein was. Dus als je dan zeurt, nou ja, dan weet je het. Ik was toch zo'n leuk meisje?" zeg ik plagend en tik hem op de neus.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    'Natuurlijk blijf ik, als je van de dokter mag dan. ' ik glimlach rustig. 'En als dat mogelijk is, ik wil je hier namelijk niet achter laten. De artsen waren ondertussen de wond aab het hechten.

    Rey

    "Ach, nu je zegt dat we roommates zijn, dan kan ik je waarschijnlijk wel vertellen dat mijn oude, vertrouwde slaapkamer een oorlogsterrein was. Dus als je dan zeurt, nou ja, dan weet je het. Ik was toch zo'n leuk meisje?"
    "Ik zeur nooit, erewoord."
    Ik grinnik en voel aan mijn tintelende neus. Ik neem nog een hap.
    "Smaakt het een beetje?" vraag ik zacht.
    Mijn kookkunsten zijn redelijk, dus daarmee zou ik kunnen proberen haar te imponeren. Verdomme Rey, als ik ook maar iets uithaal of probeer, dan ben ik er geweest. Moest ze zo leuk maar niet zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik zeur nooit, erewoord." Ik grinnik even en knik dan.
    "Daar houd ik je aan." antwoord ik terug en prik wat in mijn pasta waarna ik een hap neem en mijn mond lichtelijk verbrand.
    "Smaakt het een beetje?" Ik kijk even op en glimlach dan. Het smaakte beter dan ik had verwacht. De meeste jongens van mijn leeftijd konden voor geen meter koken, maar daarmee werd ik eraan herinnerd dat Rey honderden jaren gehad heeft om te oefenen.
    "Zeker, ik had het slechter verwacht,en daarmee moet toegeven, dat je met deze opgewarmde pasta me zéer onder de indruk maakt." Ik grinnik even.
    "Ik meen het, echt. Mijn broer bijvoorbeeld, je wilt hem niet in de keuken hebben hoor, straks brand er wat aan." En dat was niet overdreven, maar pure waarheid. Ooit had hij geprobeerd pannenkoeken te bakken en dat ging hem zeker niet goed af.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Zeker, ik had het slechter verwacht,en daarmee moet toegeven, dat je met deze opgewarmde pasta me zéer onder de indruk maakt. Ik meen het, echt. Mijn broer bijvoorbeeld, je wilt hem niet in de keuken hebben hoor, straks brand er wat aan."
    Ik grinnik.
    "Hoe bedoel je, slechter verwacht? Ik wil alleen maar mijn gasten verwennen. Niet dat ik er veel heb."
    Ik neem nog een hap en lach.
    "Oke, je bent de eerste. Maar dan nog."
    Ik grinnik en neem nog enkele happen.
    "Hé, wil je morgen misschien mee? We kunnen iets gaan drinken, je kan voor nieuwe kleren kijken... Wat je maar wil."
    Iets als een date, Rey?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hoe bedoel je, slechter verwacht? Ik wil alleen maar mijn gasten verwennen. Niet dat ik er veel heb." Ik neem nog een laatste hap van mijn pasta en besluit dat ik dan klaar ben met eten.
    "Daarmee bedoel ik dus dat de meeste jongens van mijn leeftijd voor geen meter kunnen koken en niet eens weten hoe ze brood roosteren, maar toch bedacht ik me dat jij eeuwen gehad hebt om te oefenen, dus telt dat niet meer mee natuurlijk." Ik kijk hem kort aan en strek mijn benen dan. Ik hoor een botje kraken.
    "Oke, je bent de eerste. Maar dan nog." Mijn wenkbrauwen gaan even omhoog.
    "De eerste? Zo zo, hoelang woon je hier? Weekje?" Grap ik, maar glimlach dan. "Ik had toch wel verwacht dat een man zoals jij iedere week een ander meisje mee naar huis zou nemen. Heerlijke opgewarmde pasta, onweer buiten, waarschijnlijk zijn de meisjes ook allemaal floraten." Ik grinnik. "Het is een grapje, Rey." vervolg ik mezelf, omdat ik de jongen niet van zijn stuk wil brengen. Ik ben er echt dolblij mee dat ik in zijn huis mag wonen, al is het maar voor tijdelijk.
    "Hé, wil je morgen misschien mee? We kunnen iets gaan drinken, je kan voor nieuwe kleren kijken... Wat je maar wil." Ik kijk hem even aan en twijfel. Wat drinken, nieuwe kleren. Ik vroeg me af of hij erop oogde dat meer mensen zouden gaan. Fedea bijvoorbeeld. Ze zou vast een geweldig gezellige avond hebben met Trey, het zou me niet verbazen. Dat verdiende ze ook wel. Uiteindelijk knik ik dan enthousiast.
    "Goed, afgesproken. Lijkt me leuk."

    [Laatste bericht dit, of toch nog niet?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Daarmee bedoel ik dus dat de meeste jongens van mijn leeftijd voor geen meter kunnen koken en niet eens weten hoe ze brood roosteren, maar toch bedacht ik me dat jij eeuwen gehad hebt om te oefenen, dus telt dat niet meer mee natuurlijk. De eerste? Zo zo, hoelang woon je hier? Weekje? Ik had toch wel verwacht dat een man zoals jij iedere week een ander meisje mee naar huis zou nemen. Heerlijke opgewarmde pasta, onweer buiten, waarschijnlijk zijn de meisjes ook allemaal floraten. Het is een grapje, Rey."
    Ik grinnik en schud mijn hoofd.
    "Sinds ik definitief een Fauniel ben geworden heb ik geen officiële relaties meer gehad, puur omdat ik niet durfde, snap je?"
    Ik zet mijn bord neer en laat me even achteruit zakken.
    "Goed, afgesproken. Lijkt me leuk."
    Ik glimlach.
    "Oke, is goed. Ik denk niet dat Fedea meegaat, tenzij je het erg vindt met mij alleen weg te gaan?"

    [Nog twee en het is vol :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Oke, is goed. Ik denk niet dat Fedea meegaat, tenzij je het erg vindt met mij alleen weg te gaan?" Ik knik. Geen Fedea, eigenlijk wou ik haar even spreken, maar dat kon altijd nog. Ik wou weten wat Trey van haar nummer vond.
    "Best hoor, ik ben niet zo bang en trouwens, ik heb nog een geweer in mijn tas, dus pas maar op." Ik wrijf even in mijn ogen. "Ik weet hem te gebruiken." waarschuw ik plagend.
    "Je bent dus geen relatie meer aangegaan, omdat je toch weet dat ze dood gaan binnen een bepaalde tijd. Ik snap het, heel begrijpelijk. Daarom mag Fé ook wel van geluk spreken en die andere fauniel," Ik kan even niet op de naam komen, maar knip dan met mijn vingers. "Cam, zij ook." Ik zucht even.


    Laatste bericht, jaj. Morgen opent Elise waarschijnlijk een nieuw topic, neem ik aan tenminste? Ik ga in ieder geval slapen, xooo

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 23:27 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.