• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:30 ]

    Nu is iedereen die jongen aan het afkraken, arm ding. Nee maar het is inderdaad niet echt een slimme zet van hem, nogal dom eerlijk gezegd. Maar het komt wel goed! Heb je hem alweer gesproken, of niet?


    To infinity and beyond •

    Minaj schreef:
    Nu is iedereen die jongen aan het afkraken, arm ding. Nee maar het is inderdaad niet echt een slimme zet van hem, nogal dom eerlijk gezegd. Maar het komt wel goed! Heb je hem alweer gesproken, of niet?


    Hij negeert me D;

    Krullieees schreef:
    Nou ja zeg. Weet je wel gelijk wat voor vriend dat is :/ maar echt, probeer positief te blijven.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Misschien nogal grof om te zeggen maar ik zou zeggen: 'shoot that bastard!'
    En om dat 7 jaar ongeluk hoef je je geen zorgen om te maken, is simpelweg bijgeloof..;)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    Hij negeert me D;


    Dat vind ik nogal kinderachtig om heeeeel eerlijk te zijn! Laat het gewoon een tijdje rusten en focus je op andere (belangrijkere!) dingen. Misschien heeft ie' wat ruimte nodig!


    To infinity and beyond •

    Britsanity schreef:
    Dat is inderdaad zwaar klote, maar heus geen zeven jaar ongeluk. Het zit gewoon even flink tegen, dat heb je soms.. Maar geloof me als ik zeg dat het heus weer goed komt (;


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wat een vuile klootzak is dat zeg! Als ik dat had geweten was ik zeker even langs gekomen. Dat slaat echt nergens meer op!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Britsanity schreef:
    Dat is inderdaad zwaar klote, maar heus geen zeven jaar ongeluk. Het zit gewoon even flink tegen, dat heb je soms.. Maar geloof me als ik zeg dat het heus weer goed komt (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Barnabas schreef:
    Dat noem je toch geen beste vriend?!
    Wat een weirdo.


    26 - 02 - '16

    Ik wil nu iets zeggen over die vriend maar ik denk dat je je daar niet beter door ga voelen.
    Ah Ellen toch. Ik vind het echt verschrikkelijk voor je omdat ik wist hoe graag je er heen wilde. Ik wil je nu echt een gigantische knuffel geven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Die jongen is schattig aaah, althans zo klinkt hij. Niet van dat hij je heeft laten vallen maar in de zin van dat hij schuilt bij bejaarden:Y)
    ik zou het gwn laten hangen en het tijd geven, later erover praten maar dan wel in reallife niet op ping ofs dan ben je ook geen vrienden als dat zo gaat.. nou uhh succes? xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    Hij negeert me D;

    Bel hem op met een onbekend nummer, scheld hem naar de tering en ga door met leven. Of beter nog: kom aanbellen op een moment waarop ie het niet verwacht en eis je geld terug. En dan schelden en dan doorgaan met leven. In die volgorde. Of eerst schelden, dan eisen- nee wacht.
    Uh, ik denk dat ik moet gaan slapen.
    Anyhow, what een bitch is die kerel zeg.


    No growth of the heart is ever a waste