• yo dude's dudette's

    er is binnen kort un meeting in alkmaar.
    het is 1 nov het verzamel punt is bij alkmaar centraal bij de burger king tussen 1 en 2 dus om 2 uur gaan we lopen iedereen die wil komen is van hartewelkom :D al je komt zeg het dan even zo dat we wetten hoe veel mensen er komen wand als er maar 10 mensen kom heeft het geen zin.


    ps. geen brichten van ja ik kom niet of ik wil wel maar mag niet wand daar hebben we niks aan dus echt allen bericht achter laten als je komt :D en ow ja als je meer info wil hebben moet je even in me PB schrijven :D al vast bedankt

    (...)
    Ja dan kom ik

    Oke, dan hoop ik dat het bij deze wel goed gaat. Er staat als het goed is een jongen daar ergens met een bordje met meeting, en die is best wel klein en heeft blond omhoogstaand afrohaar, en hij luisterd naar de naam Khenny. Dus ik denk dat je het wel herkent. :3


    blame the bully.

    (...)
    Oke, dan hoop ik dat het bij deze wel goed gaat. Er staat als het goed is een jongen daar ergens met een bordje met meeting, en die is best wel klein en heeft blond omhoogstaand afrohaar, en hij luisterd naar de naam Khenny. Dus ik denk dat je het wel herkent. :3
    OMG! Khenny is echt eng >,< XD


    Life is hard and then we die

    (...)OMG! Khenny is echt eng >,< XD

    Ik vind hem wel aardig. :'D


    blame the bully.

    omg dan kan ik niet :O dna zit ik nog op de verjaardag vna me Vriedin :|


    don't Worry...Be gay.

    yo ik ben er ook zaterdag whaha
    en wat is er nou zo eng aan khenny??

    yo ik ben er ook zaterdag whaha
    en wat is er nou zo eng aan khenny??

    Niks hij is echt lollig echt je kan vet goed lachen met die gast man xD


    You can't touch music but music touch you

    (...)
    Niks hij is echt lollig echt je kan vet goed lachen met die gast man xD

    zekker dude