• Ik zie wel eens topics voorbij komen waarin er beschreven wordt dat men zich ergert aan het feit dat 1D de top verovert heeft en die bezet houdt. Ik snap het op zich wel dat mensen het vervelend vinden dat er veel van die topics aangemaakt worden, maar wat ik echt niet kan hebben zijn de mensen die normaal ook overal een topic over maken en dan in zulk soort topics altijd dezelfde reacties neer zetten als 'Deal with it', 'Negeer het' etc.

    Zo. Dat moest er even uit. :Y)


    26 - 02 - '16

    -en weeral het zoveelste topic-

    Lol. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mensen mogen heus zelf weten wat ze neerzetten in een topic


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ergela schreef:
    -en weeral het zoveelste topic-

    Lol. :Y)


    comfort in c h a o s

    Ik ben het met je eens Ergela


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ergela schreef:
    -en weeral het zoveelste topic-

    Lol. :Y)


    Dit gaat me niet om dat ik zit te klagen over 1D, maar de reacties die mensen op de klaag topics geven terwijl ze om de haverklap topics maken over dingen.


    26 - 02 - '16

    Waar zou een mens zijn zonder te kunnen zeuren ;D


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Waar zou een mens zijn zonder te kunnen zeuren ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha, het is uitermate irritant ja. Ik snap echt niet wat ze zo geweldig vinden aan die homo's. Maar goed, veel valt er hier niet te veranderen :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Haha, het is uitermate irritant ja. Ik snap echt niet wat ze zo geweldig vinden aan die homo's. Maar goed, veel valt er hier niet te veranderen :(


    Ik vind hen homo's noemen een beetje overdreven, maar ik ben het verder wel met je eens (:


    26 - 02 - '16

    Edith schreef:
    (...)

    Dit gaat me niet om dat ik zit te klagen over 1D, maar de reacties die mensen op de klaag topics geven terwijl ze om de haverklap topics maken over dingen.


    Ja, ik geloof dat ik gister ook zo'n topic heb gelezen. Jij doet nu hetzelfde.


    Your make-up is terrible

    Wat wil je dat je er anders neerzet dan? 'Jeeeeetje, ik weet ook niet wat je er tegen moet doen hoor' Dude, het enige wat je kan doen als niet-fan zijnde, is negeren. (;


    To infinity and beyond •

    Ben je nu serieus aan het klagen over mensen die klagen over mensen die klagen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik word zat van het geklaag van mensen die zitten te klagen over dat mensen klagen over 1D. Maar mensen gaan daar weer over klagen -net zoals ik nu doe- zucht


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haahahahahah
    geniaaaaal


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Edith schreef:
    (...)

    Dit gaat me niet om dat ik zit te klagen over 1D, maar de reacties die mensen op de klaag topics geven terwijl ze om de haverklap topics maken over dingen.


    Eerst heb je 1D
    dan heb je het 1D-geklaag,
    dan heb je het geklaag over het 1D-geklaag,
    dan heb je de reacties op het geklaag van het 1D-geklaag,
    dan heb je het geklaag over de reacties op het geklaag van het 1D-geklaag.


    Ik bedoel maar dat ik dat grappig vind.
    Het is niet op jou gericht, Erieka, ik denk zelf wel dat je een tof meisje bent (cat) Maar het is grappig. Ontken het niet. (cool)

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 22:02 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please