• © Copyright xMirrorMan.

3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.

De verhaallijn.

Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

Crews:

Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]

Regels:

~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

Omgeving:

Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

© Copyright xMirrorMan.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Marylinn

Ik grinnikte toen hij die sliert weghaalde. ''Beter'' zei hij, en ik knikte. ''Dankjewel'' glimlachte ik, terwijl ik aan mijn laatste pizzapunt begon. ''Zo veel beter dan het eten van dat hotel,'' zei ik, terwijl ik een hap nam.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Jason
    Ik lach. 'Ik ben blij dat je het lekker vindt, anders had ik net drie hele euro's weggegooit,' zeg ik.
    Net alsof drie euro iets uitmaakt als ik kijk naar het gigantische fortuin van mijn vader, drie euro is echt niets.

Remember to be ridiculous.

Marylinn

Ik lachte. ''Dankjewel, ik voel me vereerd dat je drie euro aan me uitgeeft'' grinnikte ik, en vouwde de pizzadoos -tot zover het kon- op. Ik liet een boer, en direct sloeg ik mijn hand voor mijn mond. ''Pardon'' zei ik toen. Ik boerde niet vaak, maar soms kon het gewoon niet anders.
    Wat was ik weer charmant bezig vandaag..

[Iemand zin om met Siënna te praten op het plein?]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

[als je Eliza even wegsleurt bij James is ze beschikbaar om te praten]

Jason
    'Maakt niet uit,' zeg ik en ik haal mijn schouders op. 'En die drie euro is eigenlijk ook niets voor mij.'
    Ik kijk even naar de grond, zal ik het vragen? 'Maar ik heb even ee vraag,' zeg ik. 'Je zegt dat je geen liefde nodig hebt maar tussen Sven en jou zag het er gisteren maar al te echt uit, of in elk geval vanaf zijn kant.'

Liam

Ik liep zuchtend het plein op en keek rond. Niemand. Behalve die jongen op de grond. Ik stak de oortjes van mijn iPod in en liet de liedjes door mijn oren gaan. Uit gewoonte danste ik mee, wat normaal is voor een danser. Ik zette mijn zonnebril op en bewoog gewoon verder. Ik keek het plein nog eens rond en zag ook nog een meisje. Ik haalde mijn schouders op.

[ bericht aangepast op 11 april 2012 - 19:39 ]

Marylinn

'Maar ik heb even een vraag,' zei Jason.
    'Je zegt dat je geen liefde nodig hebt maar tussen Sven en jou zag het er gisteren maar al te echt uit, of in elk geval vanaf zijn kant.' Ik keek hem even verbaasd aan. ''Wat?'' zei ik, en ik lachte.
    ''Nee, dat.. Dat is niks'' mompelde ik. Sven was niet verliefd, dat wist ik zeker. ''We plagen elkaar alleen maar'' zei ik oprecht, en glimlachte even.

[Ehm, ik zei toch net dat Siënna op het plein is? x'D]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Jason
    Ik kijk haar ongelovig aan. 'Dan zag ik het blijkbaar verkeerd,' mompel ik. 'Ik zou toch zweren dat hij iets voor je voelt, en dan bedoel ik meer als vriendschap.'
    Waarom ben ik er eigenlijk zo op gebrand om te weten hoe het tussen die twee zit? Als die twee verliefd zijn moeten ze dat zelf lekker weten, het is niet mijn zaak.

Artemis Eliza
    Na een tijdje besluit ik toch maar te gaan. 'Ik laat je weer even alleen met je gitaar,' zeg ik tegen James.
    Ik plaats een kus op zijn mond en huppel richting het plein waar een meisje zit. 'Hé vriendinnetje van Bennie,' begroet ik haar.

[ bericht aangepast op 11 april 2012 - 19:28 ]

Marylinn

''Hoezo denk je dat? Ik ben er bijna zeker van dat hij het gewoon voor de lol deed'' lachte ik. Sven en ik, belachelijk. Toch?

[Kort, alweer :3]

Jason
    'Waarschijnlijk heb ik het gewoon verkeerd gezin,' sus ik haar. 'Ik was met mijn hoofd nogal bij Eliza en James dus misschien heb ik wat dingen verkeerd geïntepeteerd.'
    Ik haal mijn hand door mijn krullen.

Marylinn

Ik knikte even. Ik werd gék van al die koppeltjes, en ergens, diep van binnen was ik stikjaloers. Hoelang geleden heb ik nou een écht vriendje gehad? Nooit, eigenlijk. Ze waren allemaal, stuk voor stuk, players. En dan hebben we Mitchell nog, hij die me liefde liet haten.

Siënna

Verbaasd kijk ik op en zie Eliza en Liam staan. 'Heey... vriendinnetje van James,' grinnik ik. 'Vriendje van Ashleigh... Weetje die nieuwe bijnamen vind ik maar niks.' Grijns ik.

[ bericht aangepast op 11 april 2012 - 19:42 ]

Jason
    'Ook gek van al die koppeltjes? Ashleigh en Siënna zitten toch bij jou?' Vraag ik. 'Die zijn volgens mij helemaal weg van Liam en Benjamin, die twee in elk geval van hun.'
    Ik schud mijn hoofd even. Hoe kunnen ze nou weer zo snel verliefd worden, James en Eliza kennen elkaar in elk geval al een behoorlijke tijd.

[James isn't there]

[ bericht aangepast op 11 april 2012 - 19:41 ]