• Okay, dus seizoen 2 bestond net als seizoen 1 weer uit 3 afleveringen van 90 minuten. Alle drie de afleveringen zijn al op tv geweest, maar het duurt nog wel tot 2013 voordat ze nieuwe afleveringen gaan produceren, moet je na gaan hoe lang het dan nog duurt voordat ze op tv komen?

    Wie is het met me eens dat dit veel, veel te lang duurt?


    Believe in yourself.

    Die aflevering van gister was heeeel gemeen... Ze moeten gwn verder..

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 15:32 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Die aflevering van gister was heeeel gemeen.. *spoilers*


    Good way to spoiler the entire Q population. Zou je het weg kunnen halen? Want er zijn er genoeg die het nog willen zien en het nog niet weten. Vind het een beetje lullig als ze er zo achter moeten komen.

    Anyway, dat ze pas in 2013 verder gaan, komt door de hobbit.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 15:20 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    @TheRumIsGone
    Zo verrassend was dat niet, het is Sherlock. In de originele verhalen heb je ook zo iets.

    Maar ja, 2013 duurt nog veel te lang, hoewel ik allang blij ben dat er een seizoen 3 komt, ik dacht dat het nu afgelopen was.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MyFairyKing schreef:
    @TheRumIsGone
    Zo verrassend was dat niet, het is Sherlock. In de originele verhalen heb je ook zo iets.

    Maar ja, 2013 duurt nog veel te lang, hoewel ik allang blij ben dat er een seizoen 3 komt, ik dacht dat het nu afgelopen was.


    Ja klopt!

    Daar ben ik ook wel blij om ja! ;D


    Believe in yourself.

    Yoda schreef:
    (...)

    Good way to spoiler the entire Q population. Zou je het weg kunnen halen? Want er zijn er genoeg die het nog willen zien en het nog niet weten. Vind het een beetje lullig als ze er zo achter moeten komen.

    Anyway, dat ze pas in 2013 verder gaan, komt door de hobbit.

    Owhja, natuurlijk! Maar alsnog wel jammer.. haha xd


    Believe in yourself.

    Jaa het duurt inderdaad veel te lang :(
    Hopelijk is het uiteindelijk het wachten waard


    As travars