• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Eglantine
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Eglantine
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Eglantine
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine


    Begin: Alle tributen zijn aangekomen in het capitool en hebben gister de hele parade gedaan, nu zijn ze klaar voor hun eerst training.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizzie Ashlyn Wood - 7

    Meteen als ik in de training zaal kom, worden mijn ogen naar de grote bijlen in het rek getrokken. Om mijn lippen speelt een grijns. Met aandacht luister ik eerst naar degene die uitlegt wat je allemaal kunt doen en al snel loopt iedereen door elkaar. Ik loop in een rechte lijn naar de bijlen toe en pak er één uit het rek. Ja, ik voel me hier al aardig thuis.

    James Anton Oak - 7

    Met een zucht stap ik uit de lift de training zaal in. Ik weet dat ik niets kan en dat ik me hier alleen maar voor gek kan zetten. Na de uitleg kijk ik hulpeloos naar Lizzie, mijn districtspartner, maar die heeft alleen aandacht voor de bijlen, die ze aan het werpen is. Voorzichtig slenter ik naar het voedselherkeningsgedeelte en na een diepe zucht begin ik met mijn eerste onderdeel.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [moet eten]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Solis Dorsane - district 6
    Ik keek tevreden naar mijn misvormde pijl en boog. Het was niet heel goed, maar ik had hem helemaal zelf gemaakt, en ik kon er mee schieten. Ik liep verder naar een onderdeel voor vallen. Er was één ander meisje, het meisje uit 12.
    "Hoi," zei ik voorzichtig, maar vriendelijk. We zaten nog niet in de arena, en het feit dat dat straks wel zo was, betekende niet dat we nu niet aardig voor elkaar moesten zijn.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Alice Rue - District 11

    Vanaf mijn plaats hoog in het net kon ik goed zien wat de andere tribuuten deden, waarschijnlijk zouden ze een klein meisje dat hoog in een net zit niet eens zien.


    Don't be like the rest of them, darling

    ( ik ben op iPhone dus ik ben heel erg sloom met typen! )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Eden Nevaeh Willow - 12
    'O god,' mompel ik als ik eerst het meisje van 5 een drietand in de muur zie gooien en vervolgens de jongen van 2 die een speer zo hard in de dummie gooit dat die bijna uit elkaar barst. 'Hoi,' hoor ik dan iemand zeggen. Ik kijk op en het meisje van 6 staan. 'Oh, hee,' glimlach ik waarna ik even naar de vallen kijk die ik heb gemaakt. Allemaal waren ze al gelijk bij de eerste poging gelukt dus ik kan nu beter door gaan naar een ander onderdeel. 'Eh, ik was net van plan om naar een ander onderdeel te gaan, dus ik eh, zie je later nog wel,' zeg ik tegen het meisje. Ik twijfel nog even maar loop dan naar het boogschieten. Weer legt de instructeur uit hoe het werkt. Ik knik en pak dan een pijl en boog. Ik concentreer me en schiet dan. Tot mijn verbazing komt de pijl ook nog eens in de schietschijf terecht.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 18:27 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cymbeline - 5
    Ik ben niet tevreden - pas daarom een speer en gooi die in een gelijke baan richting de drietand die nog steeds in de muur steekt. De punt boord zich in hetzelfde punt als de middelste tand van de drietand. Een tevreden glimlach is om mijn gezicht te lezen wanneer ik langzaam ontspan en een pluk voor mijn ogen vandaan strijk.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 18:29 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Madilaine - 2

    Ik sta bij het messen-werp onderdeel en gooi al mijn messen midden in het hart van de pop. Ik schud mijn blonde haar maar achter en gooi er nog een paar met een elegante zwaai. Ik wou niks zeggen hoor, maar ik zag er echt heel slank uit in dit pak. Ik lach en ga verder met mijn messen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 18:33 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Avani "Avan Alexandéra Marvil - District 4
    Het meisje lijkt alleen nog aandacht te hebben voor haar schilderwerk en ik loop naar een rek met messen. Eerst neem ik een machete in mijn handen, speel ermee tussen mijn vingers en smijt het dan achter mijn rug recht in één van de dummies. Ik kijk even fronsend naar de andere messen, aslof ik een snoepje uit een zak van iemand die jarig is kies. Uiteindelijk pak ik een vlijmscherpe reeks werpmessen en vuur er twee tegelijkertijd af. De ene naar de muur, onder waar de drietand en de speer zitten, de andere naar de dummie, zijn hoofd ligt ervan en de eerste maakt een barst in de muur, waardoor de drietand en de speer een beetje naar beneden zakken. Ik kijk tevreden naar mijn werk en ga naar de onderwerpen waar je verstand voor nodig hebt, waarmee de schijn die ik ophoud, veel moeite heeft.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 18:32 ]


    help

    Solis Dorsane - district 6
    "O hee, eh, ik was net vanplan om naar een ander onderdeel te gaan, dus ik, eh, zie je later nog wel." Ik keek het meisje na toen ze weer wegliep, met een niet fijn gevoel.
    Trek het je niet aan, dacht ik, het zijn de hongerspelen. straks zitten we in de arena, zij weet dat. En ik ook. Maar al te goed.
    "Kan ik je helpen?" Ik keek om en knikte. Ja, ik kon wel wat hulp gebruiken.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Lucas Jhonson - District 1

    Ik besluit eerst te gaan kijken bij het zwaardvechten, een onderdeel waar ik al best goed ik ben, ik pak één van de zwaarden en oefven op één van de popen waarvan ik algauw de armen en het hooft vanaf heb gesneden.

    Alice Rue - District 11

    Langzaam kom ik van het net naar beneden en kijk de zaal rond, er was niet echt een onderdeel waar ik heen wouw dus ik besloot rond te lopen, hier en daar stonden een paar tribuuten.

    Haven - District 1

    Ik besteed er geen aandacht aan als het meisje wegloopt en ga weer verder, na een tijdje houd ik mijn arm tegen een boom op het oefengedeelte en je kunt mijn hele arm niet meer zien.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 18:34 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Cymbeline - 5
    Ik kijk verveelt naar hoe een meisje een poging doet met haar messen - mijn drietand en speer zakken een beetje. Ik mag haar toch al niet. Geruisloos draai ik me om - om vervolgens een pas door de ruimte te zetten. Camouflage? Negatief. Behendigheid? Positief. Ik knik voor mezelf en versoepel mijn spieren. Mijn instinct veranderd en ik voel hij mijn ledematen gruisloos over de toestellen vliegen - ik zweef zelfs een paar keer over de muur. De snelheid is onaantastbaar. De concentratie niet te ondermijnen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Elistar Ashworth - District 2
    "Madilaine, ik wist niet dat jij voor de werpmessen was?", zeg ik sarcastisch tegen Madi die naast me staat te mikken. Altijd tonen wat ze kon met die messen. Het kon me niet veel schelen, eigenlijk.


    help

    Marella - 10

    Een beetje ongemakkelijk kijk ik naar de careers die hun best staan te doen met alle onderdelen. Ze zijn allemaal stuk voor stuk dodelijk. Ik loop naar het planten onderdeel waar ik probeer de planten te herkennen. In wapens ben ik toch niet goed.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Moet eten kom zo weer :)]


    Don't be like the rest of them, darling