• Dat vroeg ik me net ineens af.

    Hoe lees jij als je;
    1 - Lappen tekst op het forum, in een magazine of iets anders leest?
    2 - Als je verhalen leest?

    Doe je dat allemaal in één toon in je gedachten? Of gebruik je verschillende tonen, zoals je zelf zou doen wanneer je iets verteld of hardop voorleest? :]


    En als je er nog niet over na hebt gedacht, wat heel veel mensen toch aangeven, dan is dit toch een mooi moment om daar mee te beginnen? :3

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 13:42 ]


    Til hug og blod.

    Rembrandt schreef:
    Eentonig.


    comfort in c h a o s

    Booth schreef:
    Ik heb daar eigenlijk nooit echt overna gedacht...


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Booth schreef:
    Ik heb daar eigenlijk nooit echt overna gedacht...


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mercurial schreef:
    Lappen tekst op het forum en in schoolboeken lees ik eentonig. In een magazine hangt het er een beetje vanaf waar het over gaat.
    Wanneer ik een verhaal lees, lees ik net als bij het schrijven op verschillende tonen.


    Ik heb er nooit echt op gelet, maar ik denk dat het toch best veel op dit lijkt.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Euh, wow, daar heb ik dus echt nog NOOIT overnagedacht.

    volgens mij eentonig, behalve bij heel grappige stukjes, dan herhaal ik het hardop en ga ik er vervolgens ook hardop om lachen xD


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    BloodyGum schreef:
    Alsof ik mezelf aan het voorlezen ben, dus met meerdere tonen. Dat is veel leuker xD


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik lees echt heel eentonig, ben ik net achtergekomen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mercurial schreef:
    Lappen tekst op het forum en in schoolboeken lees ik eentonig. In een magazine hangt het er een beetje vanaf waar het over gaat.
    Wanneer ik een verhaal lees, lees ik net als bij het schrijven op verschillende tonen.


    Deep inside, I've never felt alive

    lichteraan wat ik lees.
    Als ik iets lees om te leren gaat dat meestal eentonig. maar Als ik een verhaal lees lees ik het in verschillende tonen omdat ik dan automatisch meer ga verdiepen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Meestal heel dramatisch, met allemaal stemmen, dat maakt het zoveel leuker.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Mijn hoofd heeft vele stemmen als ik lees. Ik geef iedereen een eigen stem :3
    Ik stel me dan ook voor hoe het eruit kan zien, als een video in mijn hoofd, dat vind ik leuk <3

    Ik lees verhalen met dat de stem verschilt als in blij, boos etc. Dat geeft meer "kleur" aan het verhaal.
    Andere teksten "registreer" ik meer, dus ik snel-lees meer omdat dat minder moeite is. Dus ik lees niet letterlijk wat er staat, maar ga meer met mn ogen snel over de tekst heen, en ik weet wat de kern is wat er staat.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 20:56 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ludwig schreef:
    In mijn hoofd echt met verschillende tonen, eigenlijk lees ik vrij belachelijk, nu ik erover nadenk(cat)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Van links naar rechts.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik lees alles op verschillende tonen en stemmen.


    We'll still love each other, forever and always. <3