• Gewoon uit nieuwsgierigheid. (krul)
    Voor diegene die het niet weten, op youtube kun je ook gewoon nummers op repeat zetten. Je moet alleen de link van je gekozen nummer veranderen in youtuberepeat.com/het bijvoegsel van je liedje. Bijvoorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=4mvF-UW96QU zou dan http://www.youtuberepeat.com/watch?v=4mvF-UW96QU worden.


    Til hug og blod.

    Alle liedjes van TVD die ik kan vinden. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sansa schreef:
    Ik kom van één liedje niet meer af. Finley Quaye - Dice. Hij staat nu al 4 dagen non stop op repeat. Ik word er zelf gek van, maar ik kan hem gewoon niet uit zetten, haha. Ik heb meestal van die obsessies met één liedje. Mijn record was 4 weken alleen maar naar Last day on Earth van Charlotte Martin luisteren.


    Hahaha, ik ken dat. Heb ik nu zelf ook met een liedje. Ik wil hem eigenlijk helemaal niet meer horen, maar hij blijft zo verdomde goed ...


    Til hug og blod.

    Ik luister gewoon heel vaak hetzelde liedje op iTunes :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Sansa schreef:
    Ik kom van één liedje niet meer af. Finley Quaye - Dice.

    Dat liedje is zo mooi :9~

    Ontopic: Ik deed dat vroeger altijd, totdat ik uiteindelijk helemaal ziek werd van het nummer, maar ik heb dat mezelf nu afgeleerd :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eigenlijk nooit. Ook niet op mn mp3 of telefoon.


    Destroy what destroys you.

    Vrij vaak, meestal doe ik dat bij Savior van Black veil brides.

    Ik kan sommige nummers dagen achter elkaar luisteren -non stop-
    So, like 1000 keer? x'D


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ah, dus zo moet je het op repeat zetten haha. Thanks for the information!
    Maar als ik zoiets doe doe ik het via Itunes, en eigenlijk doe ik het alleen als ik in een depri bui ben en ik een bepaald lied wil luisteren.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Omg you're a hero by saying hoe je youtube kan repeaten!
    Ed Sheeran met z'n Lego House. =)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Roxane schreef:
    (...)^
    Nog nooit geprobeerd eigenlijk... Ik klikte eigenlijk altijd op opnieuw afspelen, dit klinkt wel handig


    (Be)lieve in (you)rself

    Heb ik niet xD Haha, als ik hem nog een keer wil luisteren speel ik hem gewoon nog eens af. Hij staat niet op repeat.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Daarvoor gebruik ik de herhaal optie van mijn iTunes en iPod of een youtube playlist.

    Maar meestal maak ik een playlist van zo'n 10 liedjes in itunes en luister dat dan grotendeels dag in dag uit voor ongeveer een halve week en dan wil ik er weer andere liedjes in.

    Momenteel dus Time Machine - Girls' Generation, Insane - BTOB, Imagine - BTOB Sherlock - SHINee, The Reason - SHINee, In My Head - CNBLUE, Still in Love - CNBLUE, Hey You - CNBLUE, Venus - Shinhwa, THIS TIME IS OVER - B1A4, BABY I'M SORRY - B1A4, Wings - Daesung (BIGBANG), Blue - BIGBANG, History - EXO, What Is Love - EXO, MAMA - EXO, SUPER DELICATE - Hey! Say! JUMP, Forbidden Love - U-KISS, A Shared Dream - U-KISS, Wish You To Be Unhappy - San E, Heart For 2 - ZE:A en Sadness - LEDApple. Ietsje meer dan 10 dit keer.

    En iedere dag één keertje Love in the Rain - CNBLUE

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 1:33 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    NewUsername schreef:
    Redelijk vaak.

    Echt? Oh mijn god dat ga ik thuis uit proberen!
    Dat wist ik niet eens ;o


    Ivar Oosterloo.

    Ik herhaal het liedje wel gewoon, op me ipod staat die wel altijd op repeat ^^.


    stay safe because I like being alive at the same time as you