• #TWFanmily, fans who are fan of The Wanted, come and join us in the #TwFanmily.

if u like

Nathan James Sykes,

Siva Kansewaren,

Thomas Anthony Parker,

Maximillian Alberto George

and James Mcguines

you could start some posts with pictures, little stories, news &nd converstations about the most WANTED boys.

foto story the wanted
    Rani

Getting wanted
    Rani

Warzone - Nathan Sykes
    Gabri

members

[ bericht aangepast op 6 april 2012 - 18:57 ]

'' Type Sangster if you can see this. "

Weet ge ik heb een perfect idee om een verhal te beginnen maar dat is het net het begin daar heb ik nooit geen zin in(krul)

Tomathan schreef:
    (...)

Vertel jij het is (A)

Omdat Thomas Anthony Parker gewoon perfect geboren is (A)

"You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

Lionsgate schreef:
    (...)

Omdat Thomas Anthony Parker gewoon perfect geboren is (A)

Hhahaha gij weet het!!

Tomathan schreef:
    (...)

Hhahaha gij weet het!!

Haha (; Natuurlijk ^^ Ik adore Thomas <3

ik adore Nathan x3

Ayla geef mij een goede titel voor een story_O_

hier heb ik hem in kleur ^^

Tomathan schreef:
    Ayla geef mij een goede titel voor een story_O_

Hmm, een verhaallijn erbij dan kan ik makkelijker een titel kiezen (:

Tomathan schreef:

Omg, ik hou van die gif! Ö

Lionsgate schreef:
    (...)

Hmm, een verhaallijn erbij dan kan ik makkelijker een titel kiezen (:

eeuuhhmm...
    een meisje gaat met Nathan en zij wordt voorgestelt in de groep iedereen vind haar dan leuk en Tom iets te veel tus gaat zij vreemd met Tom Nathan komt der achter der onstaat een grote ruzie (tussen Nathan en het meisje) op een bepeaald moment is ze gek geworden en gaat ze zivhzelf snijden en dan komt Nathan daar achter dan zegt hij fdat het hem spijt ze worden weer vrienden en dan wil ze terug naar belgie en dan onstaat er een ruzie tussen tom en het meisje omdat hij niet wil. en dan slat max haar en dan word Nathan ongerust en dan gaat max revenge nemen om haar elke dag te reiteren en verkrachten

Ayla u Conor story is echt
    hhigndfidffhbk(H)(H)(H)

Tomathan schreef:
    (...)

eeuuhhmm...
    een meisje gaat met Nathan en zij wordt voorgestelt in de groep iedereen vind haar dan leuk en Tom iets te veel tus gaat zij vreemd met Tom Nathan komt der achter der onstaat een grote ruzie (tussen Nathan en het meisje) op een bepeaald moment is ze gek geworden en gaat ze zivhzelf snijden en dan komt Nathan daar achter dan zegt hij fdat het hem spijt ze worden weer vrienden en dan wil ze terug naar belgie en dan onstaat er een ruzie tussen tom en het meisje omdat hij niet wil. en dan slat max haar en dan word Nathan ongerust en dan gaat max revenge nemen om haar elke dag te reiteren en verkrachten

Woow, heftig...
    Hmm eens zien. Let's Get Ugly, Weakness, Replace You Heart, How To Save A Life, Sad But True, You Wouldn't Care, ... Heb je er nog nodig want ik kan er nog geven hoor (:

Tomathan schreef:
    Ayla u Conor story is echt
    hhigndfidffhbk(H)(H)(H)

Rani, je bent veel te lief! ;D

Lionsgate schreef:
    (...)

Woow, heftig...
    Hmm eens zien. Let's Get Ugly, Weakness, Replace You Heart, How To Save A Life, Sad But True, You Wouldn't Care, ... Heb je er nog nodig want ik kan er nog geven hoor (:

hoe komt gij daar toch op?? :O:O:O
    your to good!!!