• Ja, ik ben op zoek naar één ander die samen met mij een Hunger Games verhaal wil maken.
    Ik heb ervaring met in mijn eentje verhalen maken, maar dit is mijn eerste verhaal dat ik met een ander wil maken. Ik heb al wat inspiratie.

    12 districten
    24 deelnemers
    2 winnaars.


    Je moet aan deze eisen voldoen:
    -Je moet tijd hebben
    -Voldoende online zijn
    -Minstens het eerste boek hebben gelezen.
    -Er plezier in hebben. :D


    Nou, ik zie het wel. :)


    Surely it was a good way to die, in the place of someone else, someone I loved. Noble, even. ~ Bella Swan

    Ik wil wel :3
    -voor mijn schrijfstijl: zie mijn profiel voor mijn Hunger Games story. De rest is allemaal oude shit 8D-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik zou zoiets willen doen (dit is niet heel erg uitgebreid verteld, maar dit is dan ook wel mijn eerste verhaal die ik met iemand anders maak.


    Mijn leek het dan wel leuk om in plaats van één winnaar, twéé winnaars te kronen. Mits ze van dezelfde district komen. En dat we dan allebei één iemand hebben uit dezelfde district (bijvoorbeeld jij het meisje dat gekozen word, en ik de jongen) en dat wij dan de spelen gaan spelen.

    Snap je het, of gewoon helemaal niet?


    Surely it was a good way to die, in the place of someone else, someone I loved. Noble, even. ~ Bella Swan

    Maruschka schreef:
    Ik zou zoiets willen doen (dit is niet heel erg uitgebreid verteld, maar dit is dan ook wel mijn eerste verhaal die ik met iemand anders maak.


    Mijn leek het dan wel leuk om in plaats van één winnaar, twéé winnaars te kronen. Mits ze van dezelfde district komen. En dat we dan allebei één iemand hebben uit dezelfde district (bijvoorbeeld jij het meisje dat gekozen word, en ik de jongen) en dat wij dan de spelen gaan spelen.

    Snap je het, of gewoon helemaal niet?

    Dus... net als die regel die extra ingevoerd werd bij Katniss en Peeta en toen weer ingetrokken werd? :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Peacekeeper schreef:
    (...)
    Dus... net als die regel die extra ingevoerd werd bij Katniss en Peeta en toen weer ingetrokken werd? :3


    Ja, alleen zonder dat het weer ingetrokken word.


    Surely it was a good way to die, in the place of someone else, someone I loved. Noble, even. ~ Bella Swan

    Maruschka schreef:
    (...)

    Ja, alleen zonder dat het weer ingetrokken word.

    Okai, sounds good:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    IKKE IKKE. Oke, sorry. Maar ik heb zin om te schrijven en ik heb motivatie nodig en met twee mensen lukt dat een stuk beter(:


    Food.

    Peacekeeper schreef:
    (...)
    Okai, sounds good:Y)


    Wie speelt de POV van de man, en wie van de vrouw?


    Surely it was a good way to die, in the place of someone else, someone I loved. Noble, even. ~ Bella Swan

    Maruschka schreef:
    (...)

    Wie speelt de POV van de man, en wie van de vrouw?

    Wat jij liever hebt, mij maakt het niets uit:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Peacekeeper schreef:
    (...)
    Wat jij liever hebt, mij maakt het niets uit:Y)


    Nou meestal doe ik de man (ik doe op GoSuperModel veel orpg's.)
    Zou ik dit keer de vrouw mogen zijn?


    Surely it was a good way to die, in the place of someone else, someone I loved. Noble, even. ~ Bella Swan

    Maruschka schreef:
    (...)

    Nou meestal doe ik de man (ik doe op GoSuperModel veel orpg's.)
    Zou ik dit keer de vrouw mogen zijn?

    Goed hoor :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Peacekeeper schreef:
    (...)
    Goed hoor :'D


    Dit is een beetje erg gênant, maar zou jij het verhaal willen aanmaken?
    Ik heb het nog nooit gedaan...


    Surely it was a good way to die, in the place of someone else, someone I loved. Noble, even. ~ Bella Swan

    Maruschka schreef:
    (...)

    Dit is een beetje erg gênant, maar zou jij het verhaal willen aanmaken?
    Ik heb het nog nooit gedaan...

    Tuurlijk, maar ik moet nu even weg.(no_chears)
    Tot straks :'D

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 14:09 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Peacekeeper schreef:
    (...)
    Tuurlijk, maar ik moet nu even weg.(no_chears)
    Tot straks :'D



    Okeej, tot zo!(huil)


    Surely it was a good way to die, in the place of someone else, someone I loved. Noble, even. ~ Bella Swan