• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 8 april 2012 - 0:25 ]

Your make-up is terrible

Cassie
    'Je bent weer arrogant bezig,' grinnik ik. 'Maar alsnog gebarentaal is erg snel aan te leren hoor, ik had het zo onder de knie. Nouja op zich ook wel logisch want het moest ook wel maar okee,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Luca Jones
    "Ik ben niet arrogant, ik weet gewoon hoe geweldig ik ben, zelfkennis noemen ze dat. En waarom moest dat wel?" vraag ik nieuwsgierig.

Your make-up is terrible

Cassie
    'Zo geweldig ben je nu ook weer niet, meneertje,' grinnik ik plagerig. 'En eh. Ik heb nog een jonger broertje, hij is nu 14 maar hij is doof geboren.' leg ik uit. 'En toen hij werd geboren was ik 4 en hoe jonger je bent, hoe makkelijker is om iets aan te leren dus ik had het wel redelijk snel onder de knie. Nou voor een vierjarige in elk geval,'

Luca Jones
    "Wel waar, ik ben wél geweldig, ontken het eens." Ik steek mijn tong uit. "Nou, dat is dan wel handig ja." Ik weet niet zo goed hoe ik erop moet reageren, is het zielig of niet?

[Haha, ik kan in het echt wel gebarentaal.]

Your make-up is terrible

Cassie
    'Luca, bij deze ontken ik dat je geweldig bent,' zeg ik bijdehand. 'En ja het is dan inderdaad wel handig.' knik ik instemmend. 'Echt zo lief, een vriendje, nou nu ex-vriendje, had toe we nog wat hadden speciaal op zo'n cursus geweest zodat hij het sneller onder de knie kon krijgen en met mijn broertje kon communiceren,' glimlach ik dan.

[Awww, dat wil ik ook kunnen a.]

Luca Jones
    "Je ontkent het?" vraag ik. "Dat kan je niet maken!" Ik doe alsof ik heel erg beledigd ben. "Net van die ene die ik wel geweldig vind, zegt dat ik niet geweldig." Ik trek een pruillipje.

[Tis niet zo heel moeilijk haha.]

Your make-up is terrible

Cassie
    'Ach, niet iedereen kan elkaar even geweldig vinden,' grinnik ik waarna ik Luca in zijn buik prik. Dan denk ik even na. 'Ik snap het eigenlijk niet,'

Luca Jones
    "Gemenerd." grinnik ik zacht. "Wat snap je niet?"

Your make-up is terrible

Cassie
    'Van wat je net zei,' zeg ik aarzelend. 'Tenminste als je dat meende, van dat je me geweldig vindt...' ik zwijg even. 'Ik bedoel, ik denk dat als ik met mezelf zou moet praten ik dan echt helemaal gek zou worden van mijn koppigheid en al die vragen de hele tijd,' zeg ik dan met een klein lachje.

Luca Jones
    "Ik meen het wel." zeg ik, zachter dan net. "En zo vervelend ben je niet ermee, het is vaak wel grappig."

Your make-up is terrible

Cassie
    'Lach me niet uit om mijn koppigheid opa,' grinnik ik. 'En dank je,' voeg ik er glimlachend aan toe, 'van dat je het meent'. Als ik merk dat mijn wangen een beetje rood worden bijt ik op mijn onderlip.

Luca Jones
    Ik strijk even met mijn hand over haar rode wang, waar ik het lichte temperatuurverschil voel. "Geen probleem, jonkie." glimlach ik.

Your make-up is terrible

Cassie
    'Nouja, eigenlijk is het wel logisch dat je me geweldig vindt,' grinnik ik, 'want ik heb tenminste een geheim talent in tegenstelling tot anderen.' Ik steek mijn tong even uit naar Luca.

Luca Jones
    Ik grijp haar tong weer eens vast. "Welk talent? Je tong laten jatten?" lach ik als ik hem weer los laat.

Your make-up is terrible

Cassie
    'Blijf eens van mijn tong af!' zeg ik waarna ik hem en nep boze blik toewerp. 'Als je eraan wil zitten okee, maar dan niet met je handen,' ik vervloek mezelf gelijk als ik dat heb gezegd. 'Maar mijn talent is eigenlijk wel iets met mijn tong,' zeg ik snel.