• © Copyright xMirrorMan.

3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.

De verhaallijn.

Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

Crews:

Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]

Regels:

~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

Omgeving:

Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

© Copyright xMirrorMan.

[ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:35 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

[Huh? Nee ze bedoelde dat ze maar verder moeten gaan met de dans, cheografie enzo xd]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Wat heb ik gemist ? Heeft iemand nog iets tegen Liam of Benjamin gezegd ?]

[Nee ik bedoelde toen ze dacht: Een beetje ongemakkelijk keek ik naar het tafereel voor me. Meende het wat hij zei? Verdomme Mary, je denkt weer eens te veel. Maar wat zei Sven dan? En xHaribo, je hebt eigenlijk niets gemist, iedereen is aan het voorbereiden voor de wedstrijd. Er is niets meer tegen Liam of Ben gezegd. Sven is Siënna een beetje aan het uithoren over haar relatie met Benjamin.]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

[Ooooo nee dat hij niet aan Mary dacht :'D Haha]

[ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:56 ]

[Oww, ok. :p]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Benjamin

De choreo was af en was volgens mijn perfect. Ik zette mijn zonnebril op en ging op het muurtje zitten. Ik vroeg me af waar Siënna zat. Het klonk misschien dom, maar ik miste haar een beetje. Ik haalde mijn schouders op en deed mijn oortjes van mijn iPod in waarna ik op zoek ging naar het strand. Eenmaal daar aangekomen liet ik me in het zand vallen en keek naar de golven.

Siënna

-kleine tijdsprong-
    'Dus we doen deze nummers, en deze choreo...' Ik krabbel een paar notities in mijn schrift. 'Ik denk dat we klaar zijn voor vandaag. Morgen gaan we maar oefenen met de choreografie.' Glimlach ik naar Mary. 'Ik ga denk ik even een drankje halen aan de boulevard. Kom je mee?'

Marylinn

'Ik ga denk ik even een drankje halen aan de boulevard. Kom je mee?' zei Siënna, en ik knikte. ''Leuk'' glimlachte ik, en stond op van de grond. Ik had toch niet veel te doen, en het was wel lang geleden.

Siënna

'Nice.' Mary en ik lopen naar het strand. Ik een jongen in het zand liggen. Is het iemand van onze crew? Ik knijp mijn ogen tot spleetjes. Dan zie ik het pas. Het is Ben! 'Heey kijk, daar ligt Ben. Zal ik hem vragen of hij ook mee gaat?' Misschien vind Mary het wel stom als er iemand van een andere crew met ons mee gaat. Ik hoop het eigenlijk niet, maar vriendinnen gaan boven vriendjes right?

[ bericht aangepast op 8 april 2012 - 14:02 ]

Marylinn

'Heey kijk, daar ligt Ben. Zal ik hem vragen of hij ook mee gaat?' vroeg Siënna, en ik haalde mijn schouders op. ''Van mij mag hij mee, hoor'' zei ik nonchalant, ondanks dat ik geen zin had om telkens klef gedoe te zien. Maar als Siënna er gelukkig van wordt, waarom niet?

Siënna

Ik zie dat Mary niet zo enthousiast is. 'No worries, we gaan echt niet lopen kleffen als jij er bij bent hoor.' Stel ik haar gerust. Ik ren naar Ben toe en maak een stop slide in het zand. 'Heey Ben.' Ik druk een kusje op zijn voorhoofd. 'Zin om met Mary en mij een drankje te gaan halen?'

[ bericht aangepast op 8 april 2012 - 14:08 ]

Marylinn

'No worries, we gaan echt niet lopen kleffen als jij er bij bent hoor.' zei Siënna, waarop ze richting Ben liep en hem een kusje gaf. Yeah right.. Geduldig wachtte ik op hun, en keek even naar de zee.

[ bericht aangepast op 8 april 2012 - 14:15 ]

[Uhm, Felice? Bedoel je niet Marylinn? En trouwens, een kusje op het voorhoofd is toch niet zo klef? ;p]

[Haha was van een andere RPG :3
    Nee, is het ook niet, maar Marylinn heeft niet zo'n goed verleden qua liefde enzo, dus voor haar is het niet zo leuk ^^ maar dat had Marylinn altijd voor zich gehouden enzo, dus hun kunnen dat natuurlijk niet weten dat ze haar op die manier niet vrolijk maken :'D]

[Eigenlijk moet ze gewoon iets met Sven krijgen, dan vind ze liefde weer leuk. (: Maar ze heeft toch al met hem gezoend of niet?]