• © Copyright xMirrorMan.

3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.

De verhaallijn.

Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

Crews:

Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]

Regels:

~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

Omgeving:

Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

© Copyright xMirrorMan.

[ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:35 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Sven.

"Oh?" Grijnst Mary geamuseerd. Ik kan je garanderen dat ik altijd eerlijk ben, alleen niet als het een grap is ofzo, maar dit is niet echt een grap denk ik. Ik ben nogal een flapuit, maar die dingen die eruit komen zijn niets anders dan de waarheid, dus ik denk dat ik het echt meende. Wat niet echt heel raar is ofzo..

(mijn topics)

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Benjamin

De kleine twinkeling in haar ogen was niet te missen. Mijn ogen bleven even in de hare kijken tot ik mijn woorden terugvond. "Dankje" zei ik grinnikend, "Je ogen zijn echt mooi" mompelde ik zachtjes.

Marylinn

Ik keek Sven even in zijn ogen, en wendde mijn hoofd toen weer af. Meende het wat hij zei? Ik beet nadenkelijk op mijn lip. Sinds wanneer hield ik mezelf zoveel bezig met jongens? Mary, je denkt te veel. Ik verklaarde mezelf langzaam voor gek, nu ik ook nog tegen mezelf begon te praten.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Sïenna

D'aww. Ook al mompelt hij het, het is lief. Ik krijg gewoon zin om hem een knuffel te geven. 'Jij ook dankje.' Ik bijt even op mijn lip. 'Weetje dat dit best vreemd is voor mij? Waar ik vandaan kom geef ik direct de gast die me complimenteert een klap voor zijn smoel omdat het altijd seksistisch is.' Grinnik ik. 'Nu wil ik alleen het tegenovergestelde.' Flap ik er dan uit. Okee... Dat zei ik dus niet echt. Dat heeft ie niet gehoord. Shit. Hij heeft het natuurlijk wel gehoord.

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Sven.

Mary kijkt even in mijn ogen, maar wendt haar gezicht al snel weer af. Vanuit mijn ooghoeken zie ik haar nadenkelijk op haar lip bijten. "Ik meen het" Zeg ik, voordat ik haar op verkeerde gedachte heb gezet.

[Zullen we zo maar eens gaan slapen x'D]

[Volgensmij wordt het gewoon bijna weer ochtend, zo laat is het. x'D Wij hebben gewoon supermensjes, ze zijn onvermoeibaar.]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Marylinn

''Ik meen het'' zei hij plots, en ik keek hem weer aan. Ik voelde mijn wangen langzaam rood kleuren, en ik hoopte dat hij het niet zag in het donker. ''Eh- dankjewel'' stamelde ik, en glimlachte toen even.

[Ja, is goed :"D]

[Oww, sommige hebben al gedaan alsof het 6 uur was, daarom zitten Liam en Ash in de Starbucks koffie te drinken]

[Hahah inderdaad, ik zou het niet kunnen in ieder geval :')]

[Ow, is goed hoowr x'D.]

Benjamin

Ik beet zachtjes op mijn lip en keek in haar ogen. Ze had het echt gezegd. Het tegenovergestelde van slaan was, kussen toch ? Anders ging ik zo voor schut staan. Ach, wie niet waagt niet wint, en wat had ik te verliezen. Ik deed een stapje naar voren -aangezien ik kon staan- en legde 1 van mijn handen op haar wang. Langzaam boog ik voorover en drukte zachtjes mijn lippen op de hare.

Sven.

Haar wangen kleurde langzaam rood, wat ik nauwelijks zie, maar wat ik zie ziet er erg schattig uit. "Eh- dankjewel" Stamelt ze en glimlacht dan even. "Het is de waarheid" Zeg ik en glimlach even bescheiden, waarna een gaap mijn mond verlaat. "Mary, denk je ook niet dat het misschien slim is als we nu gaan slapen?" Stel ik voor aan Mary.

Marylinn

''Het is de waarheid'' zei hij, en ik voelde me nóg roder worden. Great. ''Mary, denk je ook niet dat het misschien slim is als we nu gaan slapen?'' stelde Sven voor, en ik grinnikte even. ''Ja, ik denk het wel'' antwoordde ik, en het viel me op dat ik eigenlijk best moe was geworden.