• Blake Coleman. Lonely, broken and afraid. A precious life wounded by a chain of undeserved blows. Through omission of choice and extant suffering, she’s trapped. Trapped in herself; trapped in her pain. Until he came along.

    “Stop trying to fix me!” She screamed, her emerald eyes alive with anger. “I’m broken, I’m fucked up, and I’m used to it!” She continued, but I shook my head. Even with her screaming at me now, and after everything she’d been through, all that I wanted to do was fix her.


    Fix me is een engelse Tumblr fanfic. Ik heb hem een tijdje terug gelezen & het verhaal sprak me heel erg aan..
    Ik heb het meisje die dit verhaal heeft geschreven een mailtje gestuurd met de vraag of ik dit prachtige verhaal mocht vertalen naar het Nederlands en dit vond ze goed.

    Daarom ben ik op dit moment bezig om deze fanfic te vertalen naar het Nederlands. De story staat al online op Quizlet & komt later ook op TUMBLR te staan.
    Alle rechten gaan natuurlijk naar de schrijfster van het verhaal!

    Lees hier mijn de Nederlandse vertaling.
    Fix me. NL

    Lees je hem toch liever in het Engels, klik dan hier.
    Fix me. EN

    - Het verhaal is een One Direction fanfic, MAAR heeft niets te maken met One Direction.
    - Wel worden de namen Harry Styles & Louis Tomlinson gebruikt, maar zij zijn niet beroemd.


    Ik raad je echt aan het verhaal te lezen, of het nou in het engels is of in het Nederlands.

    (A)

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:25 ]

    Hoofdstuk 1 + 1.2 staat er al op. :Y) sorry voor het omhoog schoppen.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:46 ]