• Zo ziet ons schoolplein er op het moment uit!
    Het is onze laatste schooldag dus we mochten van alles uithalen zolang er maar niks kapot zou gaan (arme boom..).

    Verder ligt heel de aula vol met ballonnen en dus kunnen we niet in de aula zitten (4 leerjaren passen dus echt niet op het plein), iemand heeft een zak meel van 25 kilo over één van de trappen gestrooid, er is meerdere keren vuurwerk afgestoken (dus de politie is op school, gezellig) en er hangen slinger + spandoeken...

    Het is echt super grappig om allemaal te zien, maar echt geweldig is het nou ook weer niet, best wel jammer xd


    Foto gemaakt door Winterland

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 9:39 ]


    Believe in yourself.

    Hahaha super leuk! :)


    Life is hard and then we die

    Ziet er mooi uit. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat hadden ze bij ons gedaan op chrisostemos. (: Maar hoezo is het jullie laatste schooldag?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ochja, mijn LSD was opzich ook wel leuk (cat)


    -

    Tempesta schreef:
    Dat hadden ze bij ons gedaan op chrisostemos. (: Maar hoezo is het jullie laatste schooldag?

    Voor de 4e klassers is het de laatste schooldag, binnenkort beginnen onze praktijk examens al (: - Morgen gaan we naR Snowworld, dat is de officiele laatste dag maar dan zouden we niet op school zijn dus deden we dit vandaag!


    Believe in yourself.

    Holy shit, over twee weken hebben wij ook een examenstunt hih


    SLOAN.

    Oh, stoer! Ik wil ook zo'n schoolplein(cat)

    in België heet zoiets '100 dagen', en dan als je in het zesde zit, 100 dagen voor je afstudeert (meestal gewoon de laatste dag voor de paasvakantie, 50 dagen dus XD), is het leerlingen en leraren bekogelen met alles, klassen omhoop zetten, een show in elkaar steken...

    bij ons kwam dit jaar Bart Peeters en Phillipe Geubels optreden :D (en Bart Peeters heeft mij een knuffel en kus gegeven :D :D)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.