• Ik ben vandaag geopereerd aan mijn oksel. Nu doet het best wel pijn. En het stomste is dat ik de hele week niet mee mag doen met gym. Ik mag ook niet volleyballen en paardrijden. ZO STOM!!!

    Lol, sommige mensen kunnen ook overdrijven hier zeg :'D
    In ieder geval beterschap, ik heb ook een grote moedervlek op mijn rug en een paar jaar geleden jeukte die heel vaak waardoor de huisarts 'm weg wou halen, maar dat is toch niet gebeurd (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    AylaJondolar schreef:
    Als ik zo'n drama maak volgens jou dan reageer je er toch niet op en als je me niet gelooft vraag het aan Amor (staat in mijn vriendenlijst) Zij is mijn nichtje!! en mijn moedervlek was meer dan een halve centimeter dik en het is mijn eerste keer dus hoe weet ik nou hoe lang ik niet mag gymen. Ik kijk gewoon of ik volgende week woensdag al weer kan gymen of niet. (Woensdag heb ik weer gym eerder niet.)


    ik zag het toch aan hoe je op die andere reageerde,
    ten tweede heb ik nooit gezegt dat ik je niet geloof, ik heb hetzelfde
    ten derde, dat zegt de dokter/chirurg meestal meteen..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nou hoop dat het beter gaat met de jeuk. Op dit moment heb ik ook jeuk, maar dat is gelukkig omdat het heelt

    Ja de docker zei de 1e week niet en we kijken dinsdag wel of je dan wel weer mag gymen

    Barnabas schreef:
    Ik weet niet zeker of ik dat moet geloven na je vorige aandachtzoekende topics...
    Anyway, sterkte?


    Aandachtzoekende topics,, heb ik weer wat gemist?

    OT: Ik zou het écht niet erg hebben gevonden als ik een week niet mee mocht doen met gym, ik heb altijd een haat aan gym gehad.. Iniedergeval, sterkte. Het is maar een weekje, dat overleef je wel.


    Inspiration can hit you any time

    Oh ok. Sterkte.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    AylaJondolar schreef:
    Nou hoop dat het beter gaat met de jeuk. Op dit moment heb ik ook jeuk, maar dat is gelukkig omdat het heelt

    Oh dat is al jaren geleden hoor ;p


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wat vervelend voor je!
    Ik weet hoe het voelt als je belemmerd wordt om je hobby niet uit te kunnen oefenen. (Stomme medicijnen)
    Sterkte en beterschap!


    26 - 02 - '16

    *leest reacties*

    Mij lijkt het eerder dat je iets heb laten verwijderd op je oksel dan echt een operatie, of ben ik nou zo blond :'D?
    Btw: beterschap :3.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn moeder heeft een nieuw shirtje voor mij gehaald. Ik passen en doe mijn oksel een beetje omhoog dan zie ik door de plijster een vlek! Straks is mijn hechting open gescheurd WAAAAAAA!!!!!!

    Wow, mensen. Wat zijn we weer aardig *O* 'k Ben niet anders van jullie gewend. Sterkte d'r mee!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Thanks

    Justmine schreef:
    Oh ok. Sterkte.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    MisaAmane schreef:
    Ruilen?
    Ik heb namelijk een verschrikkelijke hekel aan gym


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dat zal heus wel niet opengescheurd zijn die hechtingen, tenzij je iets doms heb gedaan.
    Joh. Ik zou blij zien met een week geen LO. -bleuh, haat aan mijn klas dus haat aan LO-
    Ik denk, mocht ik die moedervlek laten weghalen, zou ik het eerder een ingreep noemen dan een operatie. In mijn ogen is een ingreep iets met lokale verdoving, wat denk ik wel is wat je gekregen hebt. Hele verdoving voor dat weg te halen... nope.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please