• Ik ben vandaag geopereerd aan mijn oksel. Nu doet het best wel pijn. En het stomste is dat ik de hele week niet mee mag doen met gym. Ik mag ook niet volleyballen en paardrijden. ZO STOM!!!

    Lieve schat ik zit al anderhalve week in het gips en moet in totaal 3 weken. Mij hoor je ook niet klagen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Wat is er dan met je oksel?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Everdeen schreef:
    Oké, serieus. Naar mijn idee, als je een operatie achter de rug hebt, moet je wel langer dan een weekje niet gymmen. Trouwens, ik zou graag ruilen. Haat aan gym.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Barnabas schreef:
    Ik weet niet zeker of ik dat moet geloven na je vorige aandachtzoekende topics...
    Anyway, sterkte?


    Moet je er vooral op ingaan.. Als het nep is wil ze toch juist aandacht?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Hoe kan je dan ooit aan je oksel geopereerd worden? Gelukkig hoef je maar een weekje te wachten, bij zo'n operatie zou je veel langer verwachten. In elk geval sterkte!


    “Love is a contradiction.”

    Hebt maakt toch niet uit of je 'klaagt' of niet. Jij kan ook klagen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    En als het nou is echt is. Ik kan zo een foto maken. Euh... Zelf misschien niet, maar waarom zou ik liegen dat ik geopereerd word onder mijn oksel. Dan zou ik wel iets beters verzinnen.

    AylaJondolar schreef:
    En als het nou is echt is. Ik kan zo een foto maken. Euh... Zelf misschien niet, maar waarom zou ik liegen dat ik geopereerd word onder mijn oksel. Dan zou ik wel iets beters verzinnen.


    reageer dan op de vele vragen waarom je geopereerd moest worden daar,,,,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben geopereerd aan een moedervlek die in de weg zat. Als ik me scheer en ik snij hem kapot dan bloed het heeeeel erg. Nog al beschamend dus daarom vertelde ik het niet. Dat vertel je toch niet zomaar tegen iedereen!?!?!?!
    Ik lieg niet op internet dat is dom. Je kent bijna niemand dus waarom zou je liegen tegen iemand die je niet kent?

    AylaJondolar schreef:
    Ik ben geopereerd aan een moedervlek die in de weg zat. Als ik me scheer en ik snij hem kapot dan bloed het heeeeel erg. Nog al beschamend dus daarom vertelde ik het niet. Dat vertel je toch niet zomaar tegen iedereen!?!?!?!
    Ik lieg niet op internet dat is dom. Je kent bijna niemand dus waarom zou je liegen tegen iemand die je niet kent?


    Je hoeft je niet te schamen om een moedervlek...
    ik eb trouwens precies hetzelfde....maaja vind het nog niet nodig om het te laten verwijderen...vooral omdat ik et geld nie heb


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Omdat liegen tegen iemand die je net kent -op het internet- nogal makkelijk is. Enneh, ik heb drie moedervlekken later verwijderen (o.a een moedervlek van 2 cm dik en 5 cm breed) en ik mocht maanden niet sporten. So yeaah, kijk niet raar op als mensen je niet geloven.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 19:43 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    kortom je maakt drama om niks


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Seriouly? Als je gewoon ruzie zoekt, reageer dan niet.
    OT; Beterschap - wel kut dat zo'n moedervlek zó in de weg zit.


    The odds are néver in our favor.

    Als ik zo'n drama maak volgens jou dan reageer je er toch niet op en als je me niet gelooft vraag het aan Amor (staat in mijn vriendenlijst) Zij is mijn nichtje!! en mijn moedervlek was meer dan een halve centimeter dik en het is mijn eerste keer dus hoe weet ik nou hoe lang ik niet mag gymen. Ik kijk gewoon of ik volgende week woensdag al weer kan gymen of niet. (Woensdag heb ik weer gym eerder niet.)