• DE PROLOOG ISER

    #1 iser!

    #2 iser!


    (Hier zet ik al de delen van de quiz die online staan.)


    Hooii,Rollies!

    Altijd verkrijgbaar! :'D


    1# TomNeukerx3
    2# SamxLiebe <-- Omdat zij mod.is^^
    3# PersianRose
    4# KimxGeorg
    5# BiLlPRinCeSs
    6# By me!


    Plaatje;
    Text met alle info;


    -De tekst kan gewijzigd worden door mij^^ Of je mag hem zelf wijzigen.

    x

    kom th er in voor:$


    Ja

    Ikke, Ikke Ikke *Springt hieper in de lucht, en steekt handjes in de lucht* eentje welke bij mij pas,, jij vinden! :D
    INfo komt zo


    Dunno ><

    Ikke, Ikke Ikke *Springt hieper in de lucht, en steekt handjes in de lucht* eentje welke bij mij pas,, jij vinden! :D
    INfo komt zo


    Choose a number :$

    rol 2

    Plaatje; http://img261.imageshack.us/my.php?image=24828541498281994f29ou1.jpg

    Text met alle info; hej ik ben pamela ik ben 17 jaar en ben verslaaft aan tokio hotel en dan vooral tom geilen ik woon bij mijn ouders en ik hou oook heel erg van shopen en naar de bios gaan en lekker op het straand liggen en ik speel ook gitaar en schrijf eigen liedtjes over hoe ik me voel mijn karatr is dat ik heel lief ben kan bitch zijn en ik ben aft oe stout en ik ben supper eigen wijs ik ga weer:P


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    (...)

    Die is al bezet :S


    'k heb al veranderd in 1.:$ Sorry!^^

    (...)

    'k heb al veranderd in 1.:$ Sorry!^^


    Okaajj^^

    mag ik rol 5:P


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    mag ik rol 5:P


    Mmh..Je bent niet zo geschikt.Sorry :$

    Plaatje;
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Text met alle info;
    Hoii, Hoii, Ik ben Elle en Huppel al 18 jaartje sofer deze werled haan, En ik moet eerslijk zijn, ik heb het hier best naar me zin :D Aangezien, ik een best makkelijk leventje heb, Ik lief mijn vriendjes en vriendinetje, En kan niet zonder hun, net zo min als zonder me Lolly's, en die zijn heilig,, Al 2, Dus mijn Friends en mijn Loll's moet je van afblijfen, anders vlieg je binnen no time, als een klein engeltje, naar de Hemel. [A] Ik Ben heel lief, Spontaan, Hypperactief, Snel op me teentjes getrapt, Heb alijd iets terug te zeggen, en denk niet na voordat ik iets doe of zeg,, Dus je moet me het niet kwalijk nemen, als ik iets ontsetens stom zeg. Wat dat hoor ik eigelijk te denken! Uuh,, Ik haat, egotripper,, Terwel ik zelf zons ook Ego kan hebben, Maar tja, wie heeft dat nu niet, Bedder haat ik, Mensen die mij haten, en mensjes die denken dat ze beter zijn dan mij, want dat kan tog niet! *Spreek Mijn Ego weer* Uuh,, maar ik moet jullie Helaas verlaten,, xD Ja weet het, ik zal jullie ook missen hoor!
    Xx Bye


    Dunno ><

    nUMMER 5 :D als ik die mag dan


    Dunno ><

    nUMMER 5 :D als ik die mag dan


    Mmh...Ik stuur je ff pb^^

    Will, je me wat laten weten?!? [A]


    Dunno ><

    o OKe :P


    Dunno ><

    Wáaaw Fáckingcool!^^ Rol1^^ -steekttonguit-

    Meld je waarneer het eerste deel er is?<3