• haha, in de pauze ging ik dus naar mijn docent ckv voor mijn vraag. Dus ik vragen of ik de megaposter van de hongerspelen die in de gang bij dat lokaal hangt mocht hebben. Ik ben zijn lievelingetje dus het mocht!! Dus ik zeg zo nog slijmend erbij "Ja want morgen ben ik jarig dus dat zou ik een leuk cadeuatje vinden" dus hup wij dat ding gehaald en in een koker. Straks ophangen. Ik was echt helemaal hyper van binnen en wou hem wel omhelzen.

    Met wat heeft een docent jou blij gemaakt??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh, ik heb wel eens een docente geknuffeld. Toen haar beste vriendin werd begraven in de kerk achter de school maar toen ons krenterige schoolbeleid haar niet weg wilde hebben. En ze stond op barsten, tbh.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Min Duits docente toen ze zei dat ze mijn 3 voor een proefwerk niet mee zou rekenen omdat ik teveel hooi op mijn vork zou nemen :3
    [Terwijl ik helemaal niets uitvoer voor Duits x'D]


    Cookies!

    Lycaon schreef:
    (...)
    Niet helemaal. Ik was meer gewoon stil en rustig, alles observeren en me kans afwachten tot ik iets kon flikken en ermee wegkomen. :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb ook al eens een docent geknuffeld, namelijk mijn titularis uit het eerste. Maar tegenwoordig heb ik geen leerkrachten meer die mij blij maken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb best wel al veel aardige docentes gehad, maar om ze nu te gaan knuffelen... Nee, die neiging heb ik nog nooit gehad. :Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Barnabas zei

    Ik wind leraren om mijn vinger met mijn sluwheid en charmes. Ze schuiven nooit de schuld op mij, maar altijd op een ander, omdat ze zich niet kunnen voorstellen dat ik me niet gedraag.
    *duivels gelach*


    haha komt me heel bekend voor (A)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Ik heb ook wel een docente geknuffeld. :Y)

    Maar dat is best wel nice. Ik ben op een of andere manier ook altijd het lievelingetje. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wel een voordeel als leraren je mogen inderdaad. Ik spaar toevallig buitenlands geld en aangezien ik goede maatjes ben met de geschiedenisleraar en ik hem daarover vertelde heb ik wat Chinees geld kunnen bemachtigen, gebruik maken van de situatie :Y)

    Of de Duits-lerares die kroketten in de klas ging uitdelen, ben ik haar ook nog steeds dankbaar voor (A)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Uh, Niks denk ik. Ze vragen bijna allemaal hoe ik mijn cijfers omhoog ga halen...


    Food.

    Tijdens de laatste 5 minuten van Engels gingen we Tobuscus' literal trailers kijken, ik heb de rest van de dag lopen springen.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Mijn docent heeft me blij gemaakt door van een stoel af te vallen en de volgende lessen van die week uit te vallen. Gemeen, weet ik, maar nietmand mag haar en er was niks aan de hand met der...


    Believe in yourself.

    Ik wil ook zo'n poster!

    Maar ik heb al zo'n mega groot ding van Harry Potter 7.2 (A)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Toen ik een 8 kreeg bij een vak waar ik normaal altijd een buis heb.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Barnabas schreef:
    Ik wind leraren om mijn vinger met mijn sluwheid en charmes. Ze schuiven nooit de schuld op mij, maar altijd op een ander, omdat ze zich niet kunnen voorstellen dat ik me niet gedraag.
    *duivels gelach*


    sounds like me


    Miep