• Moet ergens mijn frustratie even kunnen uiten :A

    Ik moest presentatie houden met twee mensen voor Engels. Ik was ziek, dus ik had niks kunnen doen dus moest sowieso om uitstel vragen, maar alsnog hadden die andere twee ook niks :l
    Hadden we uitstel gekregen na veel moeilijk gedoe (rotdocent), had ik alles een week van tevoren klaar en naar ze gemaild enzo, had powerpoint gepimpt en mijn deel erin gezet en kende alles uit mijn hoofd. Ik ging hun pushen, je zou namelijk groepscijfer krijgen voor: Informatie, 'group dynamics', powerpoint en structuur.
    Dus naja, ik wilde het wel goed doen. Dag van te voren had ik nog niks van ze gehoord, ondanks het gepush en gevraag, dus ik briefje naar die vrouw met dat ze niks hadden en ik me toch zorgen maakte (heeft ze overigens nooit op gereageerd, wat ik heel raar vind ;l) kwamen die twee mensen de dag van de presentatie aankakken met: IK heb tekst.
    Hadden ze die avond tevoren even in elkaar geflans -uber facepalm-
    Gingen ze diezelfde dag nog hun deel van de powerpoint in elkaar flansen, die ene zelfs twee uur van te voren. Hallo, kon dat niet wat eerder? Je had meer dan twee weken de tijd D:

    Ik lag een hele week wakker en was extra zenuwachtig, ik kan het echt niet uitstaan :L Nu heb ik een 6 en dat andere rotkind een 7,5 en van die ander weet ik het niet, maar om zoiets kan ik nou echt boos worden D:
    En het is niet de eerste keer dat ik een klote groepje zit voor school, ik doe altijd extra mijn best als we in een groepje moeten werken en de rest laat het altijd afweten.
    En dat op het VWO, dacht dat de mensen daar wel wat serieuzer waren --''

    Mensen zeiden ook dat ik meer verdien dan een 6je, maar ik vind het altijd zo stom om dan bij een docent aan te komen kakken alsof je het beter weet. Ik bedoel, het is toch een docent en dan voel ik me echt als een aansteller, maar aan de andere kant heb ik toch het idee dat ik wel hoger dan dat verdien. Zeker als je kijkt naar werkhouding D:

    Poeh, kon bij niemand mijn frustratie uiten, dus deed ik het hier maar even _O_
    Nu vraag ik me ook nog eens af of ik haar moet mailen of gesprek met haar moet aanvragen :l
    Blargh. Wat haat ik zulk soort dingen D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik moet mijn spreekbeurt ook nog doen maar ik heb geen idee hoe ik steekwoorden moet gebruiken;X


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik denk dat je best een gesprek aanvraagt, omdat ze misschien anders niet reageert (net zoals ze heeft gedaan met dat briefje)
    Zo ga je denk ik het verste komen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MoonRaven schreef:
    ik moet mijn spreekbeurt ook nog doen maar ik heb geen idee hoe ik steekwoorden moet gebruiken;X


    Ik had 'presentator' kaartjes gemaakt.
    In plaats van met een heel A4tje in mijn hand te staan, had ik ze op kleine, blauwe papiertjes geplakt.
    Dat zag er iets beter uit en er kon nog verbazingwekkend veel op.

    Zo heb je toch iets in je hand zonder dat het echt storend is om naar te kijken.
    (Had even gevraagd of het er echt beter uitzag)

    Dus dan drop je daar een tekst op en markeer je gewoon wat woorden bij stukken die je gauw vergeet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    herkenbaar.
    Ik had dat ooit met Frans, ik had alles gedaan, ik was tot 4 uur opgebleven om alles af te werken en 1 meisje had het niet en kwam er mee weg uiteindelijk kreeg ik een 6 en zij een 8


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Maar hoe kan het dan dat zij een hoger cijfer heeft als het een groepsproject is? o-o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Coriolanus schreef:
    herkenbaar.
    Ik had dat ooit met Frans, ik had alles gedaan, ik was tot 4 uur opgebleven om alles af te werken en 1 meisje had het niet en kwam er mee weg uiteindelijk kreeg ik een 6 en zij een 8


    Had je het niet gemeld bij de docent?

    Bij Nederlands is die docent altijd er redelijk:
    Je krijgt als groepje van 4 personen bijvoorbeeld een 7.
    Dan doe je die 7 keer de 4 personen, dat i dus 28.
    Dan mag je zelf de punten verdelen, kan je bijvoorbeeld
    doen dat diegene die minder gewerkt heeft een 6 krijgt en
    de andere drie een 7.3 ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou tegen haar zeggen dat die anderen helemaal niets gedaan hebben, ja twee uur van tevoren. En dat jij daardoor helemaal in de stress zat. Mijn docent zou daar wel begrip voor hebben, maar ja daar heb je niet zo veel aan natuurlijk.


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    ochgerm :(. Ja helaas, VWO stelt niet veel voor, ofja de mensen die erop zitten. Daar erger ik mezelf ook al mateloos aan...

    En inderdaad dat is gewoon zwaar klote, gelukkig weet je voor jezelf dat je het beter hebt gedaan. Beoordelingen zijn eigenlijk maar wat cijfertjes op papier, helaas hebben mensen daar waarde aan gegeven.

    Nimh schreef:
    Maar hoe kan het dan dat zij een hoger cijfer heeft als het een groepsproject is? o-o


    Je kreeg ook nog drie individuele cijfers.

    Voor uitspraak, vloeiendheid en nog iets. Maar daar kan het niet aanliggen, want ik doe FLE en dat is te vergelijken met VWO 6 niveau terwijl ik nu in VWO 4 zit en daar sta ik B's en A's en dat is hetzelfde als 8en en 10en.

    En van die andere twee las ééntje het van haar mobiel en die ander sprak veeeeeeeel korter.. :l (Je moest ieder 5 minuten, hij lulde er 2 vol...?)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sioux schreef:
    ochgerm :(. Ja helaas, VWO stelt niet veel voor, ofja de mensen die erop zitten. Daar erger ik mezelf ook al mateloos aan...

    En inderdaad dat is gewoon zwaar klote, gelukkig weet je voor jezelf dat je het beter hebt gedaan. Beoordelingen zijn eigenlijk maar wat cijfertjes op papier, helaas hebben mensen daar waarde aan gegeven.


    Het gaat mij meer om het principe dan om het uiteindelijke cijfer.
    Al vind ik het alsnog wel vreemd, omdat ik voorafgaande jaren wel goed scoorde voor Engels en dit jaar heb ik ineens een nieuwe docent en zijn
    mijn cijfers zwaar gekelderd en komt ze elke keer aankakken met allemaal
    kritiek D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Het gaat mij meer om het principe dan om het uiteindelijke cijfer.
    Al vind ik het alsnog wel vreemd, omdat ik voorafgaande jaren wel goed scoorde voor Engels en dit jaar heb ik ineens een nieuwe docent en zijn
    mijn cijfers zwaar gekelderd en komt ze elke keer aankakken met allemaal
    kritiek D:


    Ik begrijp wat je bedoeld, als je ineens een andere docent krijgt merk je duidelijk verschil (4 docenten voor 1 vak in 1 jaar, niet zo heel geweldig, vooral niet als ze niet kunnen uitleggen...) en dan kan het ook zijn dat de ene docent je beter licht dan de andere waardoor je cijfers (mogelijk) gewoon omlaag gaan.

    Dit is exact waarom ik niet graag groepswerk doe.

    Goulding schreef:
    Dit is exact waarom ik niet graag groepswerk doe.


    Inderdaad.

    Enkel als je het met iemand doet waarvan je zeker weet dat hij/zij zijn/haar best doet is het oké.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Inderdaad.

    Enkel als je het met iemand doet waarvan je zeker weet dat hij/zij zijn/haar best doet is het oké.


    Mocht je je groepen niet kiezen?

    Goulding schreef:
    (...)

    Mocht je je groepen niet kiezen?



    Nah :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.