• -

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 21:19 ]

    Ik had precies hetzelfde. Toen kreeg ik eindelijk een vriendje en toen bleek het toch niet zo leuk te zijn. Het kost veel tijd, je zit altijd aan iemand vast. Ik heb het drie maanden volgehouden en toen werd het me te benauwd. Singel zijn is echt zo erg niet hoor!


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Nee natuurlijk niet.

    okee! iedereen bedankt die hier op hewft gereageerd!(flower)

    Nah, dat is niet raar. :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nope, not at all.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Femkexx schreef:
    Ik had precies hetzelfde. Toen kreeg ik eindelijk een vriendje en toen bleek het toch niet zo leuk te zijn. Het kost veel tijd, je zit altijd aan iemand vast. Ik heb het drie maanden volgehouden en toen werd het me te benauwd. Singel zijn is echt zo erg niet hoor!


    haha okee! Nu.je het zegt je zit wel aan iemand vast..

    Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad..
    Mij lijkt het wel leuk om een vriendje te hebben maar dan echt iemand waarbij ik naar mijn gevoel alles bij kwijt kan..

    Op dit moment heeft mijn beste vriendin een vriendje en sta ik er heeeeel erg lonly naast.. XD


    Don't be like the rest of them, darling



    Hopelijk is het nu voorbij :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    -Sigh- *bangs head against the wall, then slowly walks away*


    I'll lick the poison from right off your kiss

    nee hor.... ik heb het heel stiekem ook :X


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Femkexx schreef:
    Ik had precies hetzelfde. Toen kreeg ik eindelijk een vriendje en toen bleek het toch niet zo leuk te zijn. Het kost veel tijd, je zit altijd aan iemand vast. Ik heb het drie maanden volgehouden en toen werd het me te benauwd. Singel zijn is echt zo erg niet hoor!

    Thefuck. Het kost veel tijd? :') En je zit aan iemand vast? Als je verliefd bent dan wil je er graag tijd aan besteden en wil je niemand anders dan diegene. Lol :'D


    -

    Liefde komt bij de ene laat en bij de andere vroeg. (:


    26 - 02 - '16