• Wij hadden uitval, en zo'n lerares was aan het wachten tot wij stil waren. Bij onze klas duurt dat minstens 5 minuten, en toen we stil waren begon zij met praten dat wij een slechte klas en zo waren, en dat wij zó ... kindjes waren (mijn schools naam, alleen dan in een bijvoeglijk naamwoord, zeg ik liever niet, i.v.m privacy).
    En toen begon een zo'n jongen te praten en die werd er meteen uitgestuurd, en toen begon een andere jongen te praten en die moest voor het bord komen staan.
    Ik kon mijn lachen niet inhouden, en toen begon zij me meteen te zeggen dat het niet grappig was.
    Toen moesten we gaan werken, huiswerk maken enzo. En toen ging zij door de klas lopen of iedereen zijn huiswerk op tafel had. Ik stak mijn hand op, en toen snauwde ze tegen mij dat ik eerst mijn huiswerk op mijn tafel moest leggen. Fail, want dat had ik niet omdat het in mijn kluisje lag, en ik wilde vragen of ik het mocht halen. Uiteindelijk mocht ik het toch gaan halen, maar schreef ze me op om na de les te blijven. Oké dan. Ik wist niet dat wij uitval hadden dus ik kon er ook geen rekening mee houden dat ik mijn boeken voor dat uur uit mijn kluisje moest halen. Uiteindelijk wilde ze alleen maar zeggen dat ik daar dus op moest letten.

    Ik mag haar niet, maar toch vond ik het wel fijn dat het niet druk was, en nou heb ik mijn huiswerk voor morgen af, toch nog een voordeel. ;D


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Nou, ík vind het niet raar dat ze zo doet. Zo leren jullie tenminste iets. Als jullie herrie blijven maken en druk doen, helpt dat dan? Ik denk het niet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nou, ík vind het niet raar dat ze zo doet. Zo leren jullie tenminste iets. Als jullie herrie blijven maken en druk doen, helpt dat dan? Ik denk het niet.


    Ik begrijp je punt, maar bij sommige andere leraren zijn wij ook rustig als ze het vragen, en bij hen worden kinderen er ook niet uitgestuurd.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik vind jouw klas juist kinderachtig :O Die leraren willen jullie wat bij brengen hoor, dat doen ze echt niet om jullie te pesten ofzo.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik vind jouw klas juist kinderachtig :O Die leraren willen jullie wat bij brengen hoor, dat doen ze echt niet om jullie te pesten ofzo.


    Mijn klas ís kinderachtig, maar het was uitvaluur. De leraren gaan ons dan niet lesgeven ofzow.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Was dit een ophok uur? want dan kan ik je klas maar al te goed begrijpen :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Cesare schreef:
    Was dit een ophok uur? want dan kan ik je klas maar al te goed begrijpen :3


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Je kent mijn ex-Nederlands docente uit de eerste dan nog niet hehe.


    SLOAN.

    Assassin schreef:
    Nou, ík vind het niet raar dat ze zo doet. Zo leren jullie tenminste iets. Als jullie herrie blijven maken en druk doen, helpt dat dan? Ik denk het niet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cesare schreef:
    Was dit een ophok uur? want dan kan ik je klas maar al te goed begrijpen :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Cesare schreef:
    Was dit een ophok uur? want dan kan ik je klas maar al te goed begrijpen :3


    Nee, wij hadden gewoon uitval, dus helaas ;D


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Wij zijn tijdens een les die uitvalt gelukkig gewoon vrij (:


    I am an idiot, I move.

    Ik ken het :'D.
    Er is ook docente bij ons die in het begin van het uur net zo lang wacht met de les tot wij stil zijn. Nou, dat werkt dus niet bij mijn klas, wij kletsen gewoon door tot ons gezegd wordt stil te zijn. Laat dat wijf ons in de pauze nablijven > <. Daar heb ik zo'n hekel aan.


    i put the fun in funeral


    I'll lick the poison from right off your kiss