• Ik zit in het examenjaar van vmbo-t.
    Ik had me aangemeld bij een vervolgopleiding, helaas was ik daarbij niet aangenomen. Nu had ik me voor een andere opleiding aangemeld en sta ik daar nu voor op de wachtlijst... morgen heb ik intake voor een opleiding die wel met dezelfde 'sector' te maken heeft maar lijkt me helemaal geen leuke opleiding, en ik weet al zoiezo zeker dat ik het slecht ga doen omdat ik me nog niet voorbereid of iets heb..

    Nu heb ik dus geen idee wat ik moet gaan doen. Aangezien ik volgend jaar al naar het mbo ga. Hebben jullie ideeën?

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 14:17 ]


    <3

    Volgensmij ligt die keuze gewoon compleet bij jou.
    Daar kunnen anderen niet echt bij helpen denk ik. :]
    Verder heb ik er geen verstand van, dus ik kan je sws niet helpen, sorry.


    Tell me about it, stud.

    Mothrchucker schreef:
    Volgensmij ligt die keuze gewoon compleet bij jou.
    Daar kunnen anderen niet echt bij helpen denk ik. :]
    Verder heb ik er geen verstand van, dus ik kan je sws niet helpen, sorry.


    het probleem is dat er bijna geen keuze meer is... of eigenlijk helemaal niet meer.


    <3

    De meeste mensen die ik ken in jouw situatie die gaan havo doen, ipv studeren. Geen idee of je cijfers dat toestaan, maar dat lijkt me een betere keuze dan een studie doen die je helemaal niet wilt.

    Dan zul je je toch in de opleiding moeten gaan verdiepen, het is tenslotte wel je toekomst die je dan bepaalt. Een goede voorbereiding is het halve werk ;)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Je kan natuurlijk ook een jaar werkervaring opdoen en het volgend jaar nog een keer proberen bij je oorspronkelijke keuze.


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    Je kan natuurlijk ook een jaar werkervaring opdoen en het volgend jaar nog een keer proberen bij je oorspronkelijke keuze.


    Kan dit ook als je 17 bent?


    <3

    Deluso schreef:
    (...)

    Kan dit ook als je 17 bent?


    Dan moet je vrijstelling krijgen van Leerplicht. Ik heb die nu wel gekregen, in grote steden doen ze meestal minder moeilijk dan in dorpen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik zit in hetzelfde als jij, alleen ga ik Havo doen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als je met je vakkenpakket een profiel dat je leuk vindt kunt kiezen, zou ik gewoon nog een jaartje havo gaan doen als ik jou was... Maar ik weet natuurlijk niet of je een hekel hebt aan leren en of je absoluut niet nog een keer examen wil doen. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Havo doen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.