• Een groep jongeren worden naar een speciale school gebracht. Iedereen denkt dat ze normaal zijn, maar zij weten wel beter. Deze jongeren zijn speciaal. Ze hebben allemaal een gave, en een 'protector'. Deze protectors zijn dieren die bij hun karakter horen, en ze hebben ook dezelfde gave. Op deze school waar ze de komende jaren verblijven leren ze met hun gave's omgaan, en voor hun protectors te zorgen..


    Jongeren:
    Alexis Ruby Avery
    Tyler Jay Avery
    Samantha Yelina Emmalin Cole
    Olivia Phonia Rosefeald
    Amelia Samantha Westlane
    Lily Mose Thompson
    Taylor Nathaniel Westlane
    Jayden Jason Bright
    Emmay Dalouse

    verzorgers:
    Dawn Roselia Johnson

    School
    Kamers [Bij de jongens zijn de roze delen blauw]
    Badkamer in elke kamer
    Eetkamer
    Tuin
    Zwembad in tuin
    Zwembad binnen

    Regels:
    - 3 Rollen per persoon [Verzorger, Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag één gave
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Plattegrond:


    Begane grond.


    1e verdieping


    El Diablo.

    [ Trouwens, ik bedenk me nu je woont toch in crooswijk? Raad waar ik nu ben ;O btw, kan je reageren bij Students of London,]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Zuchtend deed ik dan toch mijn shirt uit, en een serveerster liet zelfs beker koffie vallen. 'Dat bedoel ik nou' grinnik ik.


    El Diablo.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Trouwens, ik bedenk me nu je woont toch in crooswijk? Raad waar ik nu ben ;O btw, kan je reageren bij Students of London,]


    Waar =p


    El Diablo.

    [ Van Reynstraat,]

    Amelia

    Ik begon te lachen, ' Vrouwen kunnen zich echt niet inhouden,' lachte ik terwijl ik toch nog een blik wierp op zijn geweldig afgetrainde buikje, ach, wat kan ik zeggen. Ik ben en blijf een meisje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Oow daar, vlakbij mijn bff =P ]

    Tyler

    'Ik moet weer eens naar de sportschool, serieus' mompel ik, en druk tegen mijn abbs.


    El Diablo.

    [ Hahaha, ben nu bij een soort van zus van mij xd ]

    Amelia

    Ik zuchtte, 'Oh god damn, shut up,' zei ik zuchtend. ' Kom op, Tyler je ziet er goed uit,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Alleen goed? Dan moet ik echt naar de sportschool' grinnik ik.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik laat een diepe zucht vallen, ' Oke Tyler,' begin ik. ' Je ziet er super geweldig sexy en lekker uit, ben je nu blij en hou je nu op met zeuren,' lach ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Misschien grijns ik. Ik kijk wat rond, en zie de bezoeksters en serveersters naar me staren. Heerlijk die aandacht.


    El Diablo.

    Amelia

    Ik rolde met mijn ogen en dronk mijn laatste slok op en keek hem lachend aan.
    Ineens voelde ik me verschrikkelijk misselijk en voelde ik dat er iets niet goed was in mijn maag. Ik voelde dat ik nu heel bleek werd en ik rende van de tafel weg richting de wc waar ik moest overgeven.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik liep er langzaam achterna, en stond buiten bij de wc. 'Gaat ie?' riep ik vragend, terwijl ik de blikken op mijn lichaam negeerde.


    El Diablo.

    Amelia

    Toen ik eindelijk klaar was hoorde ik Tyler aan de deur, 'Gaat ie?' Ik spoelde mijn mond even en liep duizelig de kamer uit, 'Het gaat wel,' mompelde ik toen. 'Ben alleen een beetje misselijk,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'We kunnen ook terug?' stel ik voor.


    El Diablo.

    [ Wauw, snelle reactie ;o ]

    Amelia

    'Ehh, nee hoeft niet,' glimlachte ik. 'Laten we gewoon het rondje in het dorp afmaken,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Als je het echt wil' zeg ik, en ik loop de starbucks uit. Eenmaal in het dorp heb ik nog meer aandacht. 'Heel fijn' grinnik ik.


    El Diablo.