• Een groep jongeren worden naar een speciale school gebracht. Iedereen denkt dat ze normaal zijn, maar zij weten wel beter. Deze jongeren zijn speciaal. Ze hebben allemaal een gave, en een 'protector'. Deze protectors zijn dieren die bij hun karakter horen, en ze hebben ook dezelfde gave. Op deze school waar ze de komende jaren verblijven leren ze met hun gave's omgaan, en voor hun protectors te zorgen..

Jongeren:
    Alexis Ruby Avery
    Tyler Jay Avery
    Samantha Yelina Emmalin Cole
    Olivia Phonia Rosefeald
    Amelia Samantha Westlane
    Lily Mose Thompson
    Taylor Nathaniel Westlane
    Jayden Jason Bright
    Emmay Dalouse

verzorgers:
    Dawn Roselia Johnson

School
    Kamers [Bij de jongens zijn de roze delen blauw]
    Badkamer in elke kamer
    Eetkamer
    Tuin
    Zwembad in tuin
    Zwembad binnen

Regels:
    - 3 Rollen per persoon [Verzorger, Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag één gave
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

Plattegrond:

Begane grond.

1e verdieping

El Diablo.

Amelia

Ik open één oog om te spieken en grinnik dan, 'Ik zal nu niet meer kunnen slapen,' zeg ik dan. Ik kijk om me heen, 'Wanneer beginnen die lessen eigenlijk?'

The duty of youth, is to challenge corruption.

Tyler

'Niet toch' grijns ik.

El Diablo.

Amelia

'Voor ons niet nee,' grijns ik terug. Ik sta op en rek me uit, 'Kom, zullen we wat gaan doen? Ik lig veels te lekker namelijk'

Tyler

'Vind het best' grinnik ik.

El Diablo.

Amelia

'Maar de vraag is, wat gaan we doen?' Ik denk even na. 'Wat valt er hier eigenlijk te doen?'

Tyler

'We kunnen naar het dorpje' mompel ik.

El Diablo.

Amelia

'Hmm, met een leeuw en een zwarte panter? Waarom niet,' lach ik dan. 'Maar is goed,' Ik wil gaan lopen maar besef me dat ik neit weet waar 't is, 'Oh, waar is het?'

Tyler

'Voor de school' grijns ik. Dan kijk ik naar onze protectors. 'Maar dat is inderdaad niet handig' mompel ik. Opeens springt Crusher naar me, en even later is hij er niet meer. Maar wel een leeuwentattoo op mijn arm..

El Diablo.

Amelia

Ik lach even, 'Okee dan gaan we daar naar toe,' Als ik zie wat Crusher deed grijns ik, 'Gelukkig had ik een tattoo met Amare's naam voordat ik haar kende,' Ik kijk Amare aan en ik zie dat op de achtergrond van de naam een zwarte panter is. 'Hoef ik niet nog één,' grinnik ik. 'Drie is voldoende,'

Tyler

'Wat een geluk' grinnik ik. Ik loop naar de deur, en kijk haar aan.

El Diablo.

Amelia

Ik grinnikte en liep naar hem toe, 'Dat is inderdaad geluk hebben,' zei ik. Ik pakte het pakje sigaretten uit mijn achterzak en pakte er één uit waarna ik er één aan Ty gaf terwijl we naar het dorpje liepen.

Tyler

Ik stak hem meteen aan, en nam wat trekjes. Ik keek even door het raam van een kapperszaak, en zag mijn weerspiegeling. 'Fuck, dit is gewoon erg' roep ik, en loop de kapperszaak in. Waar ik gelijk word geholpen. Jep. Ik ben best ijdel..

El Diablo.

Amelia

Ik rook mijn sigaret op en loop dan de kapperszaak naar binnen, 'Ijdeltuit,' grinnik ik dan. Ik kijk dan naar mijn eigen haar. 'Ik vind mijn haar een beetje poep,' zei ik toen. Meteen werd ik geholpen. Zonder dat ik het vroeg, nou ja ik liet ze maar hun gang gaan.

Tyler

Ik stak mijn tong uit, 'moet er goed uitzien' grijnsde ik.

El Diablo.

Amelia

'Zag je al hoor,' zeg ik en knipoog. Mijn haar wordt dus duidelijk geverfd, ach ja. Het was iets korter geknipt niet veel maar wel iets, mijn haar was in laagjes en was nu donkerbruin met highlights. Het was ff anders,