• Ik was aan het RPG'en hier op Q en had het ineens over dat ik altijd mijn zin krijg.

    Bijv; Als ik bij Rekenen zit, en ik moet op een andere plek. Mijn spullen zijn door de docent naar een andere plek gelegd etc.
    Ik blijf zitten en zeg dat ik niet ga.
    Na een kwartier pakt hij mijn spullen en legt ze gewoon weer voor me neer.
    [Dit was vanmiddag.]

    En zo heb ik ook een keer bij Bloem;
    We moesten 10 klimop bladeren meenemen. Ik had ze dus niet en mocht niet meedoen.
    Toen kreeg ik van Relinde{Ninuturu] 5 bladeren omdat ze over had.
    Ik zei; 'Zo, kan ik toch nog meedoen.' Maar de docent was het er niet mee eens en we kregen een discussie. Ik moest toen naar de gang.
    Na twee minuten kwam de docent en zei dat ze het heel onbeleefd vond dat ik zo deed tegen haar etc. En toen zei ze dat ik gewoon mee mocht doen, met die 5 bladeren.

    (En weer kreeg ik mijn zin...)

    Ook bij andere lessen, als iemand uit de klas de docent een grote bek geeft, moet diegene de klas uit met Rood.
    Als ik het doe krijg ik alleen een waarschuwing en gaan ze dreigen met Rood. {Dat is een kaart als je je misdraagt en je naar het kantoor moet.}
    Ik heb in deze 3 jaar nog nooit één Rode kaart gehad.
    =====================================================

    Hebben jullie ook zo iets?



    BTW Ik wil niet verwend overkomen, want dat ben ik zéker niet!

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:46 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Daar word je wel een beetje verwend van hoor, niet op een positieve manier. Soms moet je ook eens luisteren naar leraren, die hebben wel eens gelijk. Als jij bladeren moet meenemen, moet je die meenemen, anders heb je pech. Als jij een grote bek geeft, moet je gewoon de klas uit want dat hoort gewoon niet, het zijn leraren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Daar word je wel een beetje verwend van hoor, niet op een positieve manier. Soms moet je ook eens luisteren naar leraren, die hebben wel eens gelijk. Als jij bladeren moet meenemen, moet je die meenemen, anders heb je pech. Als jij een grote bek geeft, moet je gewoon de klas uit want dat hoort gewoon niet, het zijn leraren.


    I know, maar dat is het dus juist.
    Wát ik doe, ze laten me blijven. En dat is het enge juist.
    Ik weet ook niet wat het is...


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dracy schreef:
    (...)

    I know, maar dat is het dus juist.
    Wát ik doe, ze laten me blijven. En dat is het enge juist.
    Ik weet ook niet wat het is...


    Tsja, dan is het héél erg dom van die leraren eigenlijk. Ze horen jou wat te leren en niet jou elke keer je zin te geven, dan doe je het toch weer de volgende keer. Ze hebben les in orde houden nodig daarzo.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Tsja, dan is het héél erg dom van die leraren eigenlijk. Ze horen jou wat te leren en niet jou elke keer je zin te geven, dan doe je het toch weer de volgende keer. Ze hebben les in orde houden nodig daarzo.


    Jup dat hebben ze zeker.
    Echt bij wiskunde had ik een bekgevecht met de docent.
    Ik zei zoiets van.
    "Weetje ik mag jou niet." Toen zei hij. "Praat met 'u' ik ben je vriendje niet." Dus ik zeg. "Nee gelukkig niet!" Op een hele botte toon.
    Hij draaide zich gewoon om. Alsof er niets gebeurd was.
    Iedereen uit de klas keek me met grote ogen van verbazing aan.


    Ich liebe dich 27.12.23