• Ja echt.
    We wisten allemaal dat het er eens zou aankomen, maar door een ruzie gisteren heb ik erge dingen gezegd en het is me vergeven, ik heb gezegd dat ik het niet meende dat ik boos was en het is me vergeven maar toch heb ik zo'n schuldgevoel. We hebben gisteren beide jankend in elkaars armen gestaan en toen hebben we beide sorry gezegd.
    En nu is het zo dat hij vandaag weg gaat om redenen die ik liever niet zeg (& jullie zullen het ook nooit snappen) en door heel het gebeuren gisteren is er dat erge mis gevoel als hij om 21:00 uur gaat. Ook al ben ik nu niet meer bij hem, toch is het zo sterk dat ik steeds zit te janken. We hadden zo'n leuke tijd in deze 2 weken.

    Geef me alsjeblieft een dikke cyber knuffel want ik hou het niet meer.
    Het gaat niet over m'n vriendje of zo want dat heb ik helemaal niet en voor de nieuwsgierigen het gaat over m'n broer. Als je echt heel het verhaal wil weten PB me en ik zal het je vertellen.

    Cogsworth schreef:
    Ach, meisje toch.
    Kom maar hier voor die knuffel:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Assassin schreef:
    -nieuwsgierige meldt zich-


    Bad decisions make good stories.

    *nieuwsgierig*

    HUGHUGHUGHUG


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.



    Maar alleen als je het echt wil vertellen. Ik kan namelijk zelf ook wel janken en ik heb ook behoefte aan een knuffel, dus ga ik jou nu platknuffelen! Wil je me PB'en?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cogsworth schreef:
    Ach, meisje toch.
    Kom maar hier voor die knuffel:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wilde eigenlijk een mooie knuffelfoto neer zetten maar het mislukt altijd dus een cyberknuffel voor je

    *hele dikke cyberknuffel*


    Physics is awesome

    Mijn knuffel krijg je wel hoor, heb er zelf ook echt 1 nodig!