Vandaag met wat vrienden van m'n pauze groep zette iemand dit op: [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 21:01 ] "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."
Potter Puppet Pals: The Mysterious Ticking Noise
Ik vind het een geweldig filmpje!
De poppen zijn:
~Snape
~Dumbledore
~Ron Weasley
~Hermione
~Harry Potter
~Voldemort
Met m'n vrienden willen we dit misschien ook gaan doen.
EDIT: Kwam er net achter dat het filmpje uit 2007 is.. FAIL!
[ topic verplaatst door een moderator ]
- Home
- Forum
- Lectuur en literatuur
- Kennen jullie dit liedje/filmpje?
Kennen jullie dit liedje/filmpje? - Lectuur en literatuur
-
2 april 2012 - 20:442 april 2012 - 20:45
YEAH.. Die filmpjes zijn helemaal geweldig
Don't be like the rest of them, darling
2 april 2012 - 20:45Its pretty old but yes.
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
2 april 2012 - 20:47Escritura schreef:
Its pretty old but yes.Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.
2 april 2012 - 20:49Escritura schreef:
Its pretty old but yes.I believe in nothing but the truth and who we are.
2 april 2012 - 20:49Escritura schreef:
Its pretty old but yes.One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.
2 april 2012 - 21:06Ja. Ik denk dat het alweer minimaal 4 jaar geleden is dat ik het zag en nog steeds doen een vriendin en ik het soms uit het niets na.
"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo
2 april 2012 - 21:09TheRumIsGone schreef:
YEAH.. Die filmpjes zijn helemaal geweldigYou always have a choice in life, it's sometimes just
2 april 2012 - 21:56Ik ken deze al jaaaaaren.
De eerste keer dat ik hem zag kreeg ik bijna geen lucht meer van het lachen.Happiness can be found, even in the darkest of times.
2 april 2012 - 22:00Of course ;o
Vet grappig, die filmpjes. Ik deed het altijd a capella na met mijn broertje en zusje toen we nog bij elkaar op de kamer sliepen Dan begon ineens een van ons uit het niets als we eigenlijk moesten slapen en dan viel de rest in. Vet grappig2 april 2012 - 22:06