• Ik vraag me af of één van jullie dat al heeft geprobeerd of nog wil proberen?
    Ik kreeg met kerst zo'n zakje op mijn cadeautje van de drogist, dus ik heb hem toen uitgeprobeerd en ik vond hem geweldig haha. Hij is dan iets donkerder dan mijn eigen kleur -ik ben te bleek voor de lichtste normale foundations etc- maar toch kreeg ik er een gezonde gloed van. Het zag er fantastisch uit, beter dan mijn duurdere founation en het bleef ook de hele dag zitten. Nu heb ik bij de Etos voor 10 of 11 euro (kreeg korting, normaal 13,99 geloof ik) de BB cream Lichte huid gekocht.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 19:42 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb een asociaal dure foundation. Gister had ik echter uit nood die van m'n stiefmoeder (god I hate that word) gebruikt en die had er een van Shiseido of wat the fuck het ook mag heten en die was behoorlijk prettig. Nevertheless ben ik tevreden over de mijne, maar denk dat ik in de toekomst wel wat goedkopere ga nemen :'D.
    Maar goed, op Lancome en Shiseido na heb ik geen ervaring met foundations.


    No growth of the heart is ever a waste

    Garnier toch? Voor mijn huid is hij te donker, vooral in de winter. Ook vind ik hem een beetje aan de dikke kant, maar dat is geloof ik normaal voor BB creams. Voor de rest wel een goede creme, jammer dat hij maar in twee kleuren beschikbaar is. Ach, binnenkort zullen er wel meer BB creams in Nederland komen.


    i put the fun in funeral

    Nooit geprobeerd en ben het denk ik ook niet van plan ;d [Ben niet zo van die dingen ;d]

    Maar mooi dat jij er tevreden mee ben.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Misschien moet ik die maar eens gaan aanschaffen dan, die van mij suckt. ;o


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Misschien moet ik die maar eens gaan aanschaffen dan, die van mij suckt. ;o