• Ik vraag me af of één van jullie dat al heeft geprobeerd of nog wil proberen?
    Ik kreeg met kerst zo'n zakje op mijn cadeautje van de drogist, dus ik heb hem toen uitgeprobeerd en ik vond hem geweldig haha. Hij is dan iets donkerder dan mijn eigen kleur -ik ben te bleek voor de lichtste normale foundations etc- maar toch kreeg ik er een gezonde gloed van. Het zag er fantastisch uit, beter dan mijn duurdere founation en het bleef ook de hele dag zitten. Nu heb ik bij de Etos voor 10 of 11 euro (kreeg korting, normaal 13,99 geloof ik) de BB cream Lichte huid gekocht.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 19:42 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb een asociaal dure foundation. Gister had ik echter uit nood die van m'n stiefmoeder (god I hate that word) gebruikt en die had er een van Shiseido of wat the fuck het ook mag heten en die was behoorlijk prettig. Nevertheless ben ik tevreden over de mijne, maar denk dat ik in de toekomst wel wat goedkopere ga nemen :'D.
    Maar goed, op Lancome en Shiseido na heb ik geen ervaring met foundations.


    No growth of the heart is ever a waste

    Garnier toch? Voor mijn huid is hij te donker, vooral in de winter. Ook vind ik hem een beetje aan de dikke kant, maar dat is geloof ik normaal voor BB creams. Voor de rest wel een goede creme, jammer dat hij maar in twee kleuren beschikbaar is. Ach, binnenkort zullen er wel meer BB creams in Nederland komen.


    i put the fun in funeral

    Nooit geprobeerd en ben het denk ik ook niet van plan ;d [Ben niet zo van die dingen ;d]

    Maar mooi dat jij er tevreden mee ben.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Misschien moet ik die maar eens gaan aanschaffen dan, die van mij suckt. ;o


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Misschien moet ik die maar eens gaan aanschaffen dan, die van mij suckt. ;o


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aurelia schreef:
    Ik heb een asociaal dure foundation. Gister had ik echter uit nood die van m'n stiefmoeder (god I hate that word) gebruikt en die had er een van Shiseido of wat the fuck het ook mag heten en die was behoorlijk prettig. Nevertheless ben ik tevreden over de mijne, maar denk dat ik in de toekomst wel wat goedkopere ga nemen :'D.
    Maar goed, op Lancome en Shiseido na heb ik geen ervaring met foundations.


    Die zijn meestal wel goed, maar dat is mij toch echt teveel geld. -arme student haha- Ik heb wel een paar uitgeprobeerd maar val toch altijd terug op Vichy omdat die het beste werkt, die van Maybelline en stuff zijn behoorlijk slecht, vind ik dan. Maar deze is echt geweldig, zoveel in één haha. Scheelt me nog een dagcremé en alles ook.


    Your make-up is terrible

    Haha toen ik je topictitel las dacht ik even dat er een nieuwe Blackberry uit was x'D
    En ik gebruik zelden foundation, alleen heel soms om een rood vlekje weg te werken :Y)


    Alis volat propriis.

    Ik gebruik zelf wel eens aziatische (waar het origineel vandaan komt) BB Cream. Ik had een proefsetje besteld, omdat ik last heb van donkere kringen onder m'n ogen en ook een heel witte/bleke huid heb (en dus niet veel in mijn kleur hier kan vinden). Maar het werkt erg goed ö
    Ik ben bang dat de lichtste kleur van Garniers BB Cream nog iets te donker voor mij is :c

    Maar eigenlijk gebruik ik het dan ook alleen maar voor m'n ogen ;; 'k Heb van mezelf een aardig egale huid, not complaining (:

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 19:57 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Myungsoo schreef:
    Ik gebruik zelf wel eens aziatische (waar het origineel vandaan komt) BB Cream. Ik had een proefsetje besteld, omdat ik last heb van donkere kringen onder m'n ogen en ook een heel witte/bleke huid heb (en dus niet veel in mijn kleur hier kan vinden). Maar het werkt erg goed ö
    Ik ben bang dat de lichtste kleur van Garniers BB Cream nog iets te donker voor mij is :c

    Maar eigenlijk gebruik ik het dan ook alleen maar voor m'n ogen ;; 'k Heb van mezelf een aardig egale huid, not complaining (:


    Dat denk ik wel, voor mij is hij ook al te donker. Maar ja, het word weer zomer dus zal het wel meevallen voor me, hoop ik haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat denk ik wel, voor mij is hij ook al te donker. Maar ja, het word weer zomer dus zal het wel meevallen voor me, hoop ik haha.

    Ok, dankje (: Ik zal 'm eens proberen dan!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ben zo'n bleekscheet... Ik gebruik Dior Forever Skin 001.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik gebruik eigenlijk nooit foundation.


    26 - 02 - '16

    Mijn moeder heeft hem. Ik heb hem wel eens geprobeerd, maar hij is te donker voor mijn huid. ;x


    comfort in c h a o s

    oh , ik ga hem wel is proberen dan !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Volunteer schreef:
    Haha toen ik je topictitel las dacht ik even dat er een nieuwe Blackberry uit was x'D
    En ik gebruik zelden foundation, alleen heel soms om een rood vlekje weg te werken :Y)

    Ja, ik dacht op mijn beurt aan Beyond Birthday. I fail at life sometimes.
    @ Assassin: ik ben over het algemeen ook niet te spreken over Maybelline en Rimmel (plaats ik in dezelfde categorie). Had toen een mascara van een van die twee merken gehaald (colossal ofzo) voor een tientje en ik vond hem echt slecht. Kun je beter voor een paar euro langs de Hema gaan ;/


    No growth of the heart is ever a waste