• De titel zegt genoeg toch? Hebben jullie weleens iemand van Q ontmoet? En zo ja, wie?';s


    The universal language of art.

    Heel wat mensen en van mij part wil ik er nog wel meer meeten. Maaaar de belangrijkste persoon heb ik al gemeet, Assassin(heart2), dankzij de Hengelo meeting.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Eén keer, en toen waren we direct met zn negenen. En toen een keer daarna met bijna dezelfde mensen plus een paar die ik nog niet had gemeet (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Al wel een aantal mensen ja. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Michelle (: NarutoPerv
    Ik kende haar via Quizlet, maar heb dan wel vooral via msn enzo gepraat~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb er wel wat gemeet ja (cat) Ik weet alleen van een aantal de namen niet meer haha


    -

    Ja mijn beste vriendin Chloë.


    <3

    zekers :] het zijn er veel en laat ik maar geen namen noemen voordat ik iemand vergeet en die boos wordt XD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Yeah, al een hoop persoontjes. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Jup, alleen Alwin XD.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Yessh. (:

    Nope D:
    Ken er wel aardig wat gewoon van school en uit de buurt en alles, maar nog nooit iemand gemeet. Meetings zijn zo ver weg voor iemand met treinen-haat (no_chears).


    i put the fun in funeral

    Barnabas schreef:
    Ik heb Khaleesi gemeet. En ik kan toch wel zeggen dat zij een goede vriendin van mij is geworden! *O*
    En ik wil eigenlijk nog een hele waslijst mensen meeten, maar dan moet ik een groot feest houden. XD

    Dan doen we dat toch (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Audacity schreef:
    Nope D:
    Ken er wel aardig wat gewoon van school en uit de buurt en alles, maar nog nooit iemand gemeet. Meetings zijn zo ver weg voor iemand met treinen-haat (no_chears).


    Wat dacht je van ZilverenSnor??


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    TheRumIsGone schreef:
    Nee.. Maar heb wel een aantal vriendinnen die het ook hebben...