• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Adelynn
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina

    Others:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ^^ Okay, we moeten ophouden met dit topic volspammen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Laura, if you're here, Cassie gaat naar D13 met haar familie en Prim gaat inmiddels ook mee, maar ik neem aan dat Fay dat niet wil, dus dan heb je waarschijnlijk zo'n beetje nooit meer contact met haar. Just saying.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ojaa, de kaart van verzonnen D13:



    Groter


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Primrose
    Ferron, hij was er nog niet. Ik rende naar Cassie en probeerde te glimlachen.
    "Ferron is hier ergens," zei ik.
    Ja, ik geloofde niet dat hij dood was.
    "Neem Aurora mee, we moeten hem vinden," zei ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Haiii! (:
    Mag ik samenvattinkje waar we nu zijn en belangerijk wat gebeurd is?


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    We're escaping, maar volgens mij weet niemand hoe we nu verder moeten :W


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Haaai (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Reina
    Zoekend keek ik rond tussen de mensen. Op zoek naar iemand die er te vertrouwen uitzag, me zou kunnen helpen.
    Ik liep naar een meisje toe wiens naam ik niet wist, ik wist nog geen enkele naam, vroeg me af of het me wel kon schelen. Ik had haar eerder de wonden van de twee gewonde mannen zien uitbranden, dat wist ik wel, en het maakte dat ik haar lichtelijk vertrouwde. Het liefst zou ik alleen gaan, maar ik wist niet of me dat zou lukken, dus vroeg ik hulp.
    'Hé, er zit nog ergens een jongen opgesloten, ik weet niet of hij bij jullie hoort, maar misschien moeten we hem meenemen,' zei ik haar. 'Hij zat in de cel naast mij, het is op de bovenste verdieping waar we opgesloten zaten, maar wel aan de andere kant van het gebouw. Ga je mee hem zoeken? Ik zou het mezelf nooit vergeven als we hem hier alleen lieten verhongeren,'


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Iedereen dood? )':
    Gecondoleeeeerrddd


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassie
    'Nog een gevangene?' In mijn hoofd ging ik de voor- en nadelen van het plan af. Het was gevaarlijk, roekeloos, zou waarschijnlijk mislukken... Kort samengevat was het een waardeloos idee om hem te gaan halen. Maar ja, ik was nou eenmaal niet zo slim en daarom knikte ik kort, zette Aurora op de grond en vertelde haar om naar Dario te gaan. Toen ging ik weer overeind staan en knikte naar het meisje - Reina? 'Oké, kom op dan.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    JEEUJ! ;D

    Reina
    Snel ging ik haar voor naar de ingang van het gebouw. Weer terug erin! Ik rilde. 'Hoe heet je?' vroeg ik haar, terwijl ik rondliep, op zoek naar de juiste gang. Ik had het hier maar twee keer gezien: toen ik binnenkwam, en toen ik bij de anderen werd gezet. Ik ontdekte een grote barst in de muur, die had ik eerder gezien! 'Die kant op!' zei ik vrolijk.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Rose, can I ask you something?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Reina, can I ask you something?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Oops, beetje laat, maarjaah... Wat is er? Ö]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    PLEEASEEEEEEEE
    Dear Reunion,
    DONT DIE AGAIN! @.@


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.