• OMG, 43 al. *O*

    Scandal schreef:
    (...)
    OMG, ik weet niet wat richting jij doet, maar die mensen waar ik het over heb zaten in een TSO richting (BSO overleeft niet zo goed in mijn opleiding) en de meeste BSO richtingen doen ook stage. Dus het is wel veel voorkomend in BE. =)
    OMG, mijn stage zou in mijn 2e academiejaar zijn. Ik mag maar maximaal 3/4 vakken meenemen uit het 1e academiejaar als ik op stage wil. Heb ik al een geluk dat ik voor al mijn vakken uit het 1e semester geslaagd ben. =D


    OMG ik dacht al. :3 Maarnee, ik doe ASO dus ik heb geen stage*O*

    OMG, ik heb STW gedaan. De oude nog. Zat ook geen stage in. Maar nu in hogere studies zijn wij verplicht stage te doen omdat wij met mensen moeten werken en dus ook sociale vaardigheden moeten bezitten. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OMG, dit is mijn 8000e reactie. Geen idee dat ik daar zat. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OMG 8000 is fucking veel :')
    Ja, in unief en hogeschool is het wel verplicht, dat wist ik wel, maar niet op 't middelbaar voor zover ik wist. :'D

    Scandal schreef:
    OMG, dit is mijn 8000e reactie. Geen idee dat ik daar zat. x)


    OMG ik heb pas net m'n 1555 post gehad


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    bkopenwater schreef:
    (...)

    OMG ik heb pas net m'n 1555 post gehad

    OMG, dat doet me eraan denken dat ik eigenlijk had moeten kijken waar mijn 666e reactie was. (nerd)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Goulding schreef:
    OMG 8000 is fucking veel :')
    Ja, in unief en hogeschool is het wel verplicht, dat wist ik wel, maar niet op 't middelbaar voor zover ik wist. :'D

    OMG, 8000 is tegenover sommigen niet zoveel. Zeker als je weet dat ik al langer dan hen soms op Q zit. x)
    OMG, middelbaar is alleen verplicht in bepaalde rechtingen, vooral BSO-richtingen.

    OMG, ik vind dat ASO, TSO, KSO en BSO afgeschaft moet worden. Wat boeit het dat je in die 'sector' zit? Je zegt toch altijd: ik zit in *die klas*. En het discrimineert en labelt vooral de BSO'ers.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    9OMG


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Scandal schreef:
    (...)
    OMG, 8000 is tegenover sommigen niet zoveel. Zeker als je weet dat ik al langer dan hen soms op Q zit. x)
    OMG, middelbaar is alleen verplicht in bepaalde rechtingen, vooral BSO-richtingen.

    OMG, ik vind dat ASO, TSO, KSO en BSO afgeschaft moet worden. Wat boeit het dat je in die 'sector' zit? Je zegt toch altijd: ik zit in *die klas*. En het discrimineert en labelt vooral de BSO'ers.

    OMG eigenlijk wel


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scandal schreef:
    (...)
    OMG, 8000 is tegenover sommigen niet zoveel. Zeker als je weet dat ik al langer dan hen soms op Q zit. x)
    OMG, middelbaar is alleen verplicht in bepaalde rechtingen, vooral BSO-richtingen.

    OMG, ik vind dat ASO, TSO, KSO en BSO afgeschaft moet worden. Wat boeit het dat je in die 'sector' zit? Je zegt toch altijd: ik zit in *die klas*. En het discrimineert en labelt vooral de BSO'ers.


    OMG, ja dat vind ik ook! Da's echt zo van: "Hé, ik doe BSO."
    "oké, die is dom."
    Like, wtf?

    Goulding schreef:
    (...)

    OMG, ja dat vind ik ook! Da's echt zo van: "Hé, ik doe BSO."
    "oké, die is dom."
    Like, wtf?

    OMG, dat bedoel ik.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OMG, ik zag daarstraks dat de Belgjes hard achterstaan bij het Belgen vs NL topic Ö


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OMG dit is geweldig, mhaha. *O*

    Scandal schreef:
    OMG, ik zag daarstraks dat de Belgjes hard achterstaan bij het Belgen vs NL topic Ö


    OMG.
    Mag. Niet.

    Goulding schreef:
    OMG dit is geweldig, mhaha. *O*

    OMG


    Mijn username is een kopje, geen plaat