• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:06 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik snap je helemaal, ik heb af en toe ook zo'n momenten. En over dat cadeau: je vriendje gaat je toch niet haten of laten vallen omdat jij het stom vindt? Misschien vindt hij het zelf wel erg leuk.
    En die psychologe is inderdaad een trut. Ze zegt net de dingen die ze niet moet zeggen.

    Goede muziek? Ik weet niet of je ze leuk zal vinden, maar mij maken ze toch altijd weer helemaal blij: The Jezabels. :Y)

    Ik had een goed metalbandje wat echt goed hielp tegen agressie en dat soort dingen.


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    Ik had een goed metalbandje wat echt goed hielp tegen agressie en dat soort dingen.


    Welke?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Soms voel ik me ook zo...

    Over muziek gesproken: The Wanted.
    _O_


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Quintino schreef:
    Soms voel ik me ook zo...

    Over muziek gesproken: The Wanted.
    _O_


    Ze wilt geen boybands, zegt ze:W

    Misschien moet je het er ook een keer echt uitgooien, gaan schreeuwen en schelden en weet ik wat. Een vriendin van mij doet dat ook, die huilt twee keer per jaar, gooit er alles uit en dan is het goed. Misschien helpt dat bij jou ook.
    Dat cadeau gaat hij vast wel leuk vinden, het is je vriend, dus hij vind alles wat je hem geeft leuk. Omdat het, hoe afgezaagt ook, om het idee gaat en niet om het cadeau.

    Als ik me kut voel luister ik altijd naar Queen, die laten mij altijd weer lachen en weten net dat gene te zeggen wat ik moet horen.
    Deze is perfect daarvoor.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:07 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    WhiteQueen schreef:
    Misschien moet je het er ook een keer echt uitgooien, gaan schreeuwen en schelden en weet ik wat. Een vriendin van mij doet dat ook, die huilt twee keer per jaar, gooit er alles uit en dan is het goed. Misschien helpt dat bij jou ook.
    Dat cadeau gaat hij vast wel leuk vinden, het is je vriend, dus hij vind alles wat je hem geeft leuk. Omdat het, hoe afgezaagt ook, om het idee gaat en niet om het cadeau.

    Als ik me kut voel luister ik altijd naar Queen, die laten mij altijd weer lachen en weten net dat gene te zeggen wat ik moet horen.
    Deze is perfect daarvoor.


    Wil je met me trouwen?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dit liedje luister ik altijd wanneer ik me kut voel. Ik weet niet of jij er ook iets aan hebt, maar ik hoop het voor je <3


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Colorblind schreef:
    (...)

    Wil je met me trouwen?

    Haha, sure.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Cooper schreef:
    Dit liedje luister ik altijd wanneer ik me kut voel. Ik weet niet of jij er ook iets aan hebt, maar ik hoop het voor je <3


    Die is echt heel mooi... Man. Fuck.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Misschien dat inderdaad vooral aan de puberteit ligt.. Ik voel ook zo af en toe...

    Ik luister graag naar oude nummers zoals de nummers van Aqua, Spice Girls, Britney Spears, Meat Loaf, Golden Earring...


    Believe in yourself.

    Goulding schreef:
    (...)

    Ze wilt geen boybands, zegt ze:W


    O oeps ik las er over heen. =$


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Oh, meisje toch... Ik vind het zo kut voor je! En ik snap je voor een gedeelte: ik weet namelijk niet hoe is om zoiets te ervaren zoals jij hebt meegemaakt, maar ik deel wel je pijn kwa het vrienden-gedoe...

    Maar ik zal wel niet zielig gaan doen over mezelf, want daar zit jij niet op te wachten ;]
    Als je iets kwijt moet, maakt niet uit wat: mijn PB, GB en je hebt nu ook mijn msn, ze staan voor je open.
    En qua liedjes... Ik ben de laatste tijd erg fan van Birdy. Ze heeft een aantal hele mooie nummers, zoals White Winter Hymnal en Terrible Love. Ik weet niet of je haar leuk vind, maar verder weet ik het anders ook niet...

    Sterkte meisje! *Hug*


    Deep inside, I've never felt alive