Als er een reclame spotje op tv komt, doen mensen meteen auditie voor die rollen – want ze willen beroemd en bekend worden. Je moet wel auditie doen samen met je beste vriend/in.
Maar niets is wat het lijkt: De auditie bestaat uit opdrachten die je moet doen, en die je móet winnen – het zijn namelijk levensechte gebeurtenissen. Niks daarvan is nep. Alles wat er gebeurd is namelijk écht. Je moet er vechten voor je leven.
Middenin de opdrachten krijg je ook vragen over je beste vriend/in, en als je het antwoord niet weet zul je het niet overleven. De laatste twee mensen die het overleven (en die ook ‘t sterkste zijn) krijgen de hoofdrollen.
Het liefste dit lijstje twee keer invullen. Het is namelijk een team (2 mensen). Je hoeft het niet perse 2 keer in te vullen, maar dan krijg je wel iemand anders als beste vriend/in toegewezen: die dit ook maar 1 keer heeft ingevuld.
Als je geen rol wilt invullen voor beste vrienden, maar wel als iemand anders. Dan sta ik open voor andere rollen/suggesties.
• Voornaam:
• Achternaam:
• Geboortedatum:
• Relatie met familie:
• Favoriete sport:
• Lievelingsdier:
• Angst:
• Wat voor muziek-interesse:
• Crush:
• Karakter (uitgebreid):
• 2 foto's(van verschillende mensen), waar ik uit kan kiezen:
• Extra:
Er zijn al een paar delen online van dit verhaal, zodat jullie een klein beetje weten hoe dit verhaal gaat. Willen jullie deze lezen? The Producer.
Knights & Demons.
Zeven jongeren die elkaar niet kennen moeten bij elkaar wonen in een afgelegen villa. Dit zijn echter geen normale jongeren.. ze hebben namelijk krachten. Ieder heeft ze zo op hun eigen manier ontdekt.
Roxy Shantell Kane is een van deze jongeren. Ze is een sarcastisch, maar onzeker meisje. Als ze nieuw op de groep komt wordt ze niet geaccepteerd. Dit pikt Roxy natuurlijk niet en laat zich haar innerlijke zelf zien; alleen zijn de anderen hier niet zo blij mee.
En als er dan ook nog eens liefdesaffaire's zijn die ze ontdekt en een mysterieuze, onbekende jongen die zich voordoet als haar broer.. Gaat het al helemaal mis.
Look behind my mask, Stranger.
Als Aurora dan toch die beslissing maakt dat ze weg gaat lopen van Devon, omdat ze door Devon een 'monster' is geworden; waar ze spijt van heeft. Moet ze iedereen en alles achterlaten dat haar dierbaar is, en dan vooral Cassandra moet ze achterlaten. Het lieflijke zusje van Devon, waar ze altijd goed mee kan praten..
Aurora loopt zo ver als ze kan, en ondertussen komt ze een ander mysterieus iemand tegen.
Maar wat als Devon er even later er toch achter komt dat Aurora hem heeft verlaten, en haar gaat zoeken..
Als hij dan die mysterieus persoon tegen komt, waar Aurora al die tijd is gebleven..
Voelt hij zich dan verraden of doet het hem niks, en heeft hij Aurora dan toch voor zijn eigen doeleinden gebruikt?
Rose of Authentic.
Niemand, maar dan ook echt niemand komt tussen ons. Wat er ook gebeurt: ik wil bij je blijven, voor altijd. Ik hou van je, liefje.
Dat had hij gezegd, maar ik bedoel: wie gelooft dat nou tegenwoordig? Elke idioot weet dat als jongens dat tegen je zeggen, er iets goed fout is. Tenminste, dat weet ik nu wel.
Eerst wist ik, de enige echte Laura Joan Marell, dat niet. Nou, ik wist het wel: maar ik dacht dat het bullshit was, onzin. Maar nu ik de waarheid onder ogen kom, is hij het meest hatelijk wezen dat ik ken op deze aardbol.
Nu begint de ruzie, want hij zou wensen dat hij mij nooit had leren kennen. Ik ga zijn leven zuur maken, een echte hel.
Wacht maar tot ik je terug pak, mijn liéfje.
[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 22:48 ]
Don't walk. Run, you sheep, run.