• Hello,

    Ik heb vandaag een nieuwe ring gekocht, hij lijkt een beetje op deze, alleen die van mij vind ik iets mooier =3. Ik was al heel lang op zoek naar zo'n ring, en nu vond ik er een voor maar 2 euro ^^.

    Wat is jullie nieuwste aanwinst?
    Xo'


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    dit vest <3


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    2 ringen, denk ik


    Stop wishing, Start doing..

    telefoon.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.


    Ik zag deze foto op tumblr en vroeg het meisje die 'm postte toen waar ze de ketting had gekocht. Daar was ie niet meer en ben toen maar gaan googlen en heb 'm gevonden (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Een nieuw blousje :]


    Tell me about it, stud.

    Een Skelanimal (krul)


    En een deurposter met allemaal gitaar riffs erop. :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Mijn nieuwste aanwinst is een vriendje. (cat)

    Die ring ziet er mooi uit!

    Ik heb vrijdag een nieuw zomerjurkje gekocht! <3 Ik heb er net snel een foto van gemaakt, maar hij is waaayy leuker als ik m aan heb! <3


    Inspiration can hit you any time

    Wazowski schreef:
    Een Skelanimal (krul)


    En een deurposter met allemaal gitaar riffs erop. :3

    Oeh leuk (: Maar ik vind die Diego, die vleermuis, leuker :3


    Inspiration can hit you any time

    Mijn nieuwste aanwinsten zijn sigaretten. EN daarvoor benzine. En daarvoor energy. En daarvoor een shirtje. En daarvoor twee zonnebrillen. En daarvoor roze lippenstift. jaja. Meer heb ik niet gekocht vrijdag :c

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 23:31 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    mijn nieuwste aanwinst is een schakelbrommer ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Een boek.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rode broek, Amerikaans shirt, blauw hesje en zwarte kippen schoenen (le coq)


    “All those fairytales are full of shit.”

    Wat een prachtige ring =3
    Ik heb laatst de LOTR triologie in 1 boek gekregen + achtergrond info over LOTR. Ik ben zo blij ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Miyavizm schreef:
    Nieuwe kleren.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.