• Voor mijn verhaal - The devil is my best friend. ft One Direction - heb ik een paar rollen nodig.

    story:

    http://www.quizlet.nl/stories/81107/the-devil-is-my-best-friend-ft-one-direction/


    Kleine omschrijving:
    Deninaë Skyler Davis heeft sinds ze klein was al een ongewoon leven. Als baby werd ze bij een kindertehuis afgeleverd, en haar ouders heeft ze nooit gekend. Al sinds ze zich kan herinneren heeft ze een kleine tatoeage op haar linker pols, het teken van oneindigheid. Ook heeft ze, op haar linker pink, de tekst 'promise' getatoeëerd staan. Die twee kleine dingetjes hebben een grote waarde. Maar de meeste waarde hecht zich aan het kettinkje, een zilver dingetje met een klein hangertje in de vorm van een vogeltje. Zelf heeft ze het nooit iemand rechtstreeks verteld, maar sommige dingen die ze zegt wijzen er wel op. Ze is vrienden met de Duivel. Tot ze een paar jongeren tegen komt die haar meenemen naar hun huis, gewoon omdat het kan. De jongen willen meer over haar te weten komen, maar ze vertrouwd bijna geen één van de vijf. Op één na. Zal hij haar kunnen helpen? of word het juist haar ondergang? En wat als ze één van de vijf leuk begint te vinden?

    okee, nu de rollen die ik nodig heb:
    - twee meisjes van het kindertehuis, allebei van de 16, 17.
    - een klein meisje uit het kindertehuis, van de 8 ongeveer.
    - vriendin Niall.
    - vriendin Zayn..
    - beste vriendin Harry.
    - kennissen van de jongens, voor eventuele bezoekjes.
    - vriendin Deninaë.bezet voor BrainWashing.

    wat ik wil weten:
    - rol:
    - voornaam:
    - achternaam:
    - hele naam:
    - uiterlijk ( met foto graag):
    - karakter:
    - extra:

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:29 ]


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    - rol:Vriendinnetje Niall.
    - voornaam:Maddi
    - achternaam:Erickson
    - hele naam:Maddy Alexis Erickson
    - uiterlijk ( met foto graag):



    Maddi is een meisje dat haar gezicht soms natuurlijk houd, maar soms wilt ze ook wel opvallen. Bij haar is make-up iets wat ze leuk vind om te dragen, niet iets om haar gezicht te verbergen.Ze draagt dan ook meestal alleen een beetje mascara en klaar. Haar haarkleur is van nature blond, maar Maddi heeft haar haar bruin laten verven, dit vond ze veel leuker staan bij haarzelf. Haar style kun je beschrijven als basic, ze houd van effen shirtjes, en niet te opvallende kledingstukken.Ze draagt dan ook gewoon vaak een vestje, met sneakers eronder. Maddi vind dat ze niet perséé met de mode mee hoeft te lopen, als haar kleding maar lekker zit. Maddi's oogkleur is bruin, en Maddi is 1.81 lang.
    - karakter:Maddi is een rustig meisje, dat gewoon zonder iemand lastig te vallen ergens kan gaan zitten, of gaan lezen ofzo.Ze houd ervan om in de vensterbank van haar kamer te zitten, en dan na te denken, en van het prachtige uitzicht te genieten. Ze kan dus een heel rustig en stil persoon zijn, maar ze kan ook een druk persoon zijn.Als er die dag iets speciaals, of leuks is, kan ze enorm druk zijn, en dat kan mensen nogal wel eens irriteren. Maddi kan hier zelf niks aan doen, dat is gewoon haar karakter. Ze gaat dan helemaal hyperventileren, en springt in het rond.
    Maddi houd van sport, en sport dan ook 4 x in de week. Op maandag Tennist ze, op woensdag gaat ze naar dansen, op donderdag voetbalt ze, en op zaterdag gaat ze naar paardrijden. Maddi is dus een supersportief type.
    Maddi kan ernorm sociaal zijn tegen je, maar als ze je niet mag, dan houd ze haar mond gesloten, en ze zal dan ook niets tegen je zeggen, niet op je reageren, etc. Dan negeert ze je dus. Als ze je mag begint ze graag een gesprekje, en kan je enorm goed met haar lachen.
    Maddi is ook erg romantisch. Heeft ze een vriendje, dan organiseert ze allerlei dingen voor hun tweetjes, van naar het pretpark tot een picknick in het park, en ze doet er dan ook erg haar best op om een lief en leuk vriendinnetje te zijn.
    Soms zeggen mensen dat Maddi een schattig gezicht heeft, en hier ergert Maddi zich vreselijk aan. Als iemand dat voor de zoveelste keer zegt, zucht ze diep, slaakt ze een kreet en word helemaal gek. Meestal rent ze dan weg.
    Als Maddi boos is, kun je beter niet bij haar in de buurt komen, want dan is ze ook echt chagrijnig. Vaak kapt ze je dan af, daardoor krijgt ze alleen maar meeer ruzie natuurlijk, maar op dat moment voelt ze zich gewoon even helemaal verschrikkelijk, verdrietig, en eenzaam.
    - extra:Maddi is een sportief type, en haar hobby's zijn sporten, zingen, en relaxen.



    Wil je waarschuwen als ik hem heb?(A)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:15 ]

    rol: Vriendin Niall
    voornaam: Sam
    achternaam: Robinson
    hele naam: Samantha Fay Robinson
    uiterlijk ( met foto graag):

    Sam heeft halflang bruin haar, wat van nature stijl is. Haar ogen zijn groen, maar lijken en elk licht een andere tint te hebben. Ze is 1,68 lang en slank gebouwd. Sam's kledingstijl is moeilijk te beschrijven, maar het is vooral zomer's en meisjesachtig. Meestal draagt ze broeken, maar ze is ook niet bang om haar benen te showen met een leuk rokje of jurkje. Haar favoriete schoenen zijn haar Vans, die ze het liefst overal onder zou dragen. Sam heeft meestal alleen oogpotlood en mascara op, met een beetje lipgloss. Ze heeft een zuivere huid en heeft dus geen foundation nodig, en als ze wel eens een puistje heeft kan haar dat niet schelen.

    karakter: Sam is een vriendelijk meisje wat altijd voor je klaar staat. Sam is heel erg sociaal, en heeft dus een grote vriendengroep waar ze altijd mee rondhangt. Sam heeft dan ook een hekel aan alleen zijn. Sam is het tegenovergestelde van verlegen en maakt graag nieuwe vrienden. Ze is ook dol op alles anders en op haar manier doen en nieuwe dingen uit te proberen. Sam is echt te vertrouwen en zal nooit geheimen doorvertellen, ze is ook niet echt dol op roddelen. Sam trekt zich weinig aan van wat mensen vinden en zeggen. Sam zou voor al haar vrienden echt door het vuur gaan, hoewel je makkelijk vrienden word met Sam kan je het ook makkelijk verpesten. Één klein foutje kan ervoor zorgen dat ze je niet meer vertrouwd. het laatste is dat Sam niet graag mensen teleur stelt, en ze heeft daarom moeite met 'nee' zeggen als iemand haar iets vraagt te doen. Als alles haar dan een beetje teveel word kruipt ze achter haar piano en zingt ze haar gevoelens eruit.
    extra: Sam's passie is pianospelen, waarbij ze ook zingt. Ze heet er talent voor, wat ze zelf niet doorheeft, en ze laat het ook niet graag aan andere mensen horen. Sam wilt later graag architect worden, waar ze binnenkort ook voor gaat studeren. Sam heeft Niall leren kennen door Nando's, waar ze werkt als bijbaantje.
    Graag waarschuwen als ik de rol heb! XX

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:07 ]


    It's darkest just before the dawn <3

    HungryNiall schreef:
    rol: Vriendin Niall
    voornaam: Sam
    achternaam: Robinson
    hele naam: Samantha Fay Robinson
    uiterlijk ( met foto graag):

    Sam heeft halflang bruin haar, wat van nature stijl is. Haar ogen zijn groen, maar lijken en elk licht een andere tint te hebben. Ze is 1,68 lang en slank gebouwd. Sam's kledingstijl is moeilijk te beschrijven, maar het is vooral zomer's en meisjesachtig. Meestal draagt ze broeken, maar ze is ook niet bang om haar benen te showen met een leuk rokje of jurkje. Haar favoriete schoenen zijn haar Vans, die ze het liefst overal onder zou dragen. Sam heeft meestal alleen oogpotlood en mascara op, met een beetje lipgloss. Ze heeft een zuivere huid en heeft dus geen foundation nodig, en als ze wel eens een puistje heeft kan haar dat niet schelen.

    karakter: Sam is een vriendelijk meisje wat altijd voor je klaar staat. Sam is heel erg sociaal, en heeft dus een grote vriendengroep waar ze altijd mee rondhangt. Sam heeft dan ook een hekel aan alleen zijn. Sam is het tegenovergestelde van verlegen en maakt graag nieuwe vrienden. Ze is ook dol op alles anders en op haar manier doen en nieuwe dingen uit te proberen. Sam is echt te vertrouwen en zal nooit geheimen doorvertellen, ze is ook niet echt dol op roddelen. Sam trekt zich weinig aan van wat mensen vinden en zeggen. Sam zou voor al haar vrienden echt door het vuur gaan, hoewel je makkelijk vrienden word met Sam kan je het ook makkelijk verpesten. Één klein foutje kan ervoor zorgen dat ze je niet meer vertrouwd. het laatste is dat Sam niet graag mensen teleur stelt, en ze heeft daarom moeite met 'nee' zeggen als iemand haar iets vraagt te doen. Als alles haar dan een beetje teveel word kruipt ze achter haar piano en zingt ze haar gevoelens eruit.
    extra: Sam's passie is pianospelen, waarbij ze ook zingt. Ze heet er talent voor, wat ze zelf niet doorheeft, en ze laat het ook niet graag aan andere mensen horen. Sam wilt later graag architect worden, waar ze binnenkort ook voor gaat studeren. Sam heeft Niall leren kennen door Nando's, waar ze werkt als bijbaantje.
    Graag waarschuwen als ik de rol heb! XX


    sorry, maar RochelStyles was eerder, en ik had zo'n voornemending dat ik de 1e zou doen. maar je mag wel een andere rol kiezen als je wil ?


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    Is het goed als ik zo de rol van vriendin Zayn invul?
    Ik moet namelijk zo eten.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:40 ]

    Calypso schreef:
    Is het goed als ik zo de rol van vriendin Zayn invul?
    Ik moet namelijk zo eten.


    is goed hoor, ik hou 'm bezet voor je.


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    oew. kan ik beste vriendin van harry reserveren? want eerder dat ik dat heb ingevuld zijn we sowieso een half uur verder ;s
    en is er een kans dat ze verliefd kan worden, of zijn, op Louis? (: ahaha. oke, dat hoeft niet perse. (:

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:47 ]


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Veerleo schreef:
    oew. kan ik beste vriendin van harry reserveren?
    en is er een kans dat ze verliefd kan worden, of zijn, op Louis? (: ahaha. oke, dat hoeft niet perse. (:


    ahah mag wel hoor.
    ga je gang (=


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    mag ik vriendin denia fzo reseveren ik moet nu et3n.

    BrainWashing schreef:
    mag ik vriendin denia fzo reseveren ik moet nu et3n.


    okiii.


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    rol: Vriendin Zayn
    - voornaam: Aimee
    - achternaam: Ravensdale
    - hele naam: Aimee Lynn Ravensdale
    - uiterlijk ( met foto graag):


    Aimee is een meisje die ondanks haar lange benen maar een lengte van 1,60 m heeft. Ze is slank en dun gebouwd en komt daarom erg kwetsbaar over.
    Ze is erg trots op haar lange blonde haren en ze draagt deze meestal los. Een enkele keer heeft ze haar haren ingevlochten of draagt ze een knot.
    Haar ogen hebben een donkere groen/bruine kleur en haar wimpers zijn meestal voorzien van een laagje mascara. Ze draagt bijna altijd wel make-up maar dan wel zo dat het er natuurlijk uit ziet.
    Haar kledingstyle kan omschreven worden als echt meisjesachtig. Ze loopt altijd in jurkjes en rokjes rond. In een broek zal je haar (bijna) nooit tegen komen. Ze draagt het liefst hakken om wat groter te lijken dan ze is.
    - karakter: Aimee is een sociaal meisje. Ze houdt er van om dingen te ondernemen met vrienden en zit liever niet alleen thuis. Ze heeft een vlotte babbel en maakt makkelijk nieuwe vrienden.
    Ze lacht veel en haar lach is aanstekelijk.
    Iets wat niet meteen aan haar op te merken is, is dat ze eigenlijk best onzeker is. Ze voelt zich snel geintimideerd door andere meiden en is al snel bang dat ze niet mooi genoeg is. Wanneer mensen tegen haar zeggen dat ze er goed uit ziet, wordt ze wel eens verlegen.
    Wanneer ze zich onzeker voelt of zich geen houding weet te geven begint ze met haar haren te spelen.
    Aimee is een erg slim meisje en weet best veel. Ze is geen betweter maar heeft wel eens de neiging om mensen te corrigeren als ze dingen fout hebben.
    Een paar slechte eigenschappen van Aimee zijn dat ze best snel jaloers is, ze snel boos wordt en dat ze erg koppig is.
    - extra: Aimee heeft nog niet zo lang met Zayn. Het heeft een hele tijd geduurd omdat ze een kieskeurig meisje is. Eerst zag ze hem totaal niet zitten maar Zayn zag dat als hard-to-get en bleef aanhouden. Uiteindelijk is ze gezwicht voor zijn charmes. Hij is haar eerste echte vriendje.
    Ze geeft het niet graag toe maar is bang voor het donker. Ook heeft ze een angst voor onweer en clowns.
    Haar hobbies zijn dansen, muziek luisteren, films kijken en dingen ondernemen met vrienden.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 10:50 ]

    - rol: Beste vriendin van Harry, en toekomstige vriendin van Louis (:
    - voornaam: Puck.
    - achternaam: Sylvester.
    - hele naam: Eliziabeth Puck Sylvester.
    - uiterlijk:


    Puck heeft lang, warrig, donkerbruin, zwart achtig, haar met een beetje slag erin. Het zit elke dag wel anders. Ze heeft altijd een grote glimlach op haar gezicht, waardoor haar witte rechte tanden te zien zijn. Ze draagt altijd wel make-up, maar ze metselt haarzelf niet dicht, maar ze heeft altijd wel een randje rond haar ogen. Ze heeft van natura een redelijk lichte huidskleur en ze heeft een rechte neus. Haar ogen zijn hazelbruin en ze schitteren altijd wanneer ze vrolijk is. Ook is Puck niet zo'n girly meisje, nee, ze houdt meer van stoere dingen. Ze draagt vaak een muts of een pet, en ze loopt altijd rond in skinny jeans. Je ziet haar vaak in een sweater of t-shirt lopen, meestal staat er wel wat grappigs op ofzo. Ze loopt ook altijd op sneakers. Ze heeft een hele collectie, van Vans tot All stars van rode sneakers tot witte. Verder draagt ze ook erg graag wat accessoires, maar nooit te veel.
    - karakter: Het eerste wat in je opkomt wanneer je Puck ziet is, vrolijk. Ze heeft altijd een glimlach op haar gezicht en maakt ook altijd iedereen aan het lachen. Ze is zo'n meisje dat altijd vrolijk eruit ziet, ook al voelt ze zich rot. Ze is vreselijk aardig tegen andere mensen en deinst niet terug wanneer iemand vraagt of ze een grap met iemand uit wilt halen, zolang niemand echt pijn heeft, dat kan Puck zich niet vergeven. Ze lacht erg veel, wat sommige mensen erg irritant vinden. Ze is erg lief tegen andere mensen en kan niet tegen ruzies, meestal bemoeid ze zich met ruzies om te proberen dat deze ophoudt, maar meestal loopt dat slecht af met Puck, hierdoor krijgt ze vaker straf en moet ze regelmatig nablijven, niet dat ze dat een ramp vindt, maar toch. Verder is Puck ook een echte dierenvriend, ze kan er niet tegen wanneer dieren zonder reden lijden en ze werkt ook bij het plaatstelijke asiel, voor weinig geld, maar ze houdt ervan om met dieren om te gaan. Verder is Puck vreselijk rommelig, wat vaker ook gewoon aan haar spullen te zien is, ze schrijft vreselijk slordig, al haar boeken zijn half dood en haar kamer is een zooitje, zelf ergert ze zich er niet aan, maar haar moeder wel. Puck kan ook erg eigenwijs zijn, soms is dit handig en soms niet. Verder is ze erg slim en ook erg creatief, ze kan erg goed tekenen en verhalen schrijven, ze is eigenlijk erg romantisch, maar dat verbergt ze liever.
    - extra: Puck heeft soms last van claustrofobie. Ook woont Puck bij alleen haar moeder en haar kleine 3 jarige broertje Peeta, die Puck echt overal mee naartoe wilt nemen, ze is echt verzot op hem. Verder is Puck erg goed in het fenomeen gamen en voetbal. (:

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 18:36 ]


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Technisch gezien was mijn rol al veel eerder af & was RochelStyles alleen maar eerder omdat ze nog nix ingevuld had. Maar ik ga geen ruzie zoeken. Maargoed, maak me dan maar meisje uit het tehuis...

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 18:45 ]


    It's darkest just before the dawn <3

    HungryNiall schreef:
    Technisch gezien was mijn rol al veel eerder af & was RochelStyles alleen maar eerder omdat ze nog nix ingevuld had. Maar ik ga geen ruzie zoeken. Maargoed, maak me dan maar meisje uit het tehuis...


    haha, ik snap wat je bedoelt! dan vullen ze eerst in : ik ga rol invullen en pas een uur later hebben ze echt de rol. terwijl jij dan toch eerder bent! anyway, ik vul ook een rol in zometeen. :')


    Tell me about it, stud.

    HungryNiall schreef:
    Technisch gezien was mijn rol al veel eerder af & was RochelStyles alleen maar eerder omdat ze nog nix ingevuld had. Maar ik ga geen ruzie zoeken. Maargoed, maak me dan maar meisje uit het tehuis...


    echt oh god, sorry. maar ik zag het zo dus ik dacht dat zei eerder was. maar vind je het niet erg ?


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    Rol: Meisje uit het kindertehuis
    Voornaam: Amber
    Achternaam: Clearwater
    Hele naam: Amber Rose Clearwater
    Uiterlijk:


    Amber is een ginger. Ze heeft golvende rode haren, die tot over haar schouders vallen. Haar ogen zijn donkerblauw en vallen niet echt op. Amber heeft van zichzelf sproeten, maar werkt deze weg met foundation. Ze heeft een ontzettend lichte uit en kan ook bijna niet in de zon, omdat ze zich heel snel verbrand.
    Karakter: Amber is een lief, verlegen meisje. Ze is heel terughoudend en durft bijna niet haar eigen mening te geven, behalve als er om gevraagd wordt. Ze is erg behulpzaam en vredig. Sommigen beschouwen het als naïef, maar dat vindt Amber zelf niet. Amber ziet altijd het beste in anderen en zal niet snel negatief over ze zijn. Behalve over arrogante mensen, daar kan ze echt niet tegen.
    Extra: Amber heeft veel talent voor muziek. Ze kan piano spelen, gitaar spelen en zingen.


    Tell me about it, stud.