• Rules;
    -16+ Is toegestaan.
    -Iets off-topic te zeggen. Graag met [] {} () praten.
    -Niet andermans personage besturen.
    -Niet voor iemand beslissen of zijn personage dood gaat.
    -NIET elke aanval ontwijken, je mag heus wel eens geraakt worden.
    -Minstens 2 regels, als het niet anders is.
    -Dit is een beginners/advanced RPG.
    -Plezier hebben!

    Extra; Alleen Dracy/ik maak nieuwe topic aan, als ik er even niet ben, niet aanmaken, maar wacht tot ik en nieuwe heb gemaakt. Dank je. (:


    Rollentopic.

    De prins/prinsessen mogen zich ook tegen hun natie draaien etc. En ze mogen ook bij de tieners die de oorlog willen stoppen, het hoeft niet, mag.


    Er zijn 4 verschillende naties;
    Water-, Aarde-, Vuur-, en de lucht Natie.

    De oorlog tussen de naties is begonnen, niemand is veilig...
    Maar als een groepje tieners tezamen komen, willen ze verandering maken in de oorlog, ze gaan op reis om van alles eraan te doen om de oorlog te laten stoppen, maar natuurlijk staan er veel gevechten, verdriet, blijdschap en angst op hun pad.


    Aarde koning(in)[max 2];
    Aardeprins/princes[Max 2];
    1-Kimberly Noa Jones. xMirrorMan
    Strijders[6>];
    Tieners[max 2];
    1-Jake EarleathArooncat
    Bewoners;

    Vuurkoning(in)[max 2];
    Vuurprins/princes[max 2];
    1- Develon Cantilé Dracy
    Strijders[6>];
    Tieners[max 1];
    1- Adelyna Ardere Ignis by Rooba
    Bewoners;


    Luchtkoning(in)[max 1];
    Luchtprins/princes[max 2];
    1- Rex Outcast Ninuturu
    2- Belle Meredith Woodsen Feminine
    Strijders[6>];
    Tieners[Max 2];
    1- Anastasia Cristina Johanna Lena Martroze. District10
    Bewoners;

    Waterkoning(in)[max 2];
    Waterprins/princes[max 2];
    1- Aquamarine (Aqua) loana AquaticcycrebeyArooncat
    Strijders[6>];
    1- Xavier Marcos Gonzalez District10
    Tieners[max 3];
    1- Azuhtosea Raito-Sung LightYagami
    2- Alison Elva Pearson MisaAmane
    3- Emma Butterfly shewerewolf
    Bewoners;

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (wel handig lol, omg kijk hoe laat het is :O)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Okee slaap ze.]
    [Het is nog vet vroeg man!]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Muts het is 12 uur! omg ik schreef 2 x kuts xDDD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Adelyna Ardere Ignis

    Wat doelloos loop ik rond. Waar is iedereen heen? Ik zuchtte even. Ik ging aan hetzelfde meertje zitten waar ik mijn bloed had afgewassen, en dacht even aan Develon. Waar zou hij naartoe zijn gegaan?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kimberly.

    "Zijn we er al-" Hij rolt even met zijn ogen en kijkt me arrogant aan. "Bijna?" Maakt hij zijn zin dan af en lacht even. "Ja, maar als je je kop nu niet dicht houd hebben we straks allebei een probleem" Sis ik zacht naar hem, waarna ik weer verder loop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Develon Cantilé

    "Ja, maar als je je kop nu niet dicht houd hebben we straks allebei een probleem." Sist Kimberly en loopt weer verder.
    "Woow, miss is chago." Mompel ik en loop dan stil achter haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kimberly.

    "Woow, miss is chago" Mompelt hij en loopt dan stil achter me aan. "Wees blij dat ik je niet meteen uitlever aan de bewakers en je in een cel stop" Zeg ik nog voordat we de paleis tuinen bereiken. Ik haal een bewakers pak uit mijn tas en geef hem aan Develon. "Trek aan" Beveel ik hem, waarna ik mijn capuchon afzet. Ik heb een bewakers pak standaard in mijn tas zitten, zodat ik overal weg kan glippen of als bewaker kan aarde-sturen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Develon Cantilé

    Ik krijg een pak in mijn handen gedrukt.
    "Trek aan." Zegt Kimberly dan.
    Ik kijk er even met opgetrokken neus naar.
    "Moet dat?" Vraag ik en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kimberly.

    Hij kijkt er even met opgetrokken neus naar. "Moet dat?" Vraagt hij en kijkt me aan. Ik blijf hem strak aankijken, maar geef geen antwoord. Mij maakt het niet uit of hij het wel of niet doet, maar als ik hem zou zijn had ik het wel gedaan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Develon

    Ze blijft me aankijken.
    Ik zucht en trek met tegenzin het pak aan. Dat overigens ook nog veel te strak zit ook.
    "Ik lijk wel een rollade." Mompel ik en kijk Kimberly aan.
    "Goed, kunnen we nog?" Vraag ik dan en doe mijn armen met moeite over elkaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kimberly.

    hij zucht en trekt dan het pak over zijn kleding aan. "Ik lijk wel een rollade" Mompelt hij. "Ben je ook" Zeg ik en kijk dan door de bosjes, zodat ik een overzicht heb over de paleistuin. "Goed, kunnen we nog?" Vraagt hij dan en doet zijn armen met moeite over elkaar. Ik pak zijn arm, als ik geen bewaker in de buurt zie en trek hem mee de tuinen in.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Develon

    Ik grom even als ze me een rollade noemt.
    Ik word mee getrokken richting de tuinen.
    "Niezen." Zeg ik dan terwijl ik mijn hand voor mijn mond en neus houd.
    Ik probeer me in te houden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kimberly.

    "Niezen" zegt Develon, terwijl hij zijn hand voor zijn mond en neus houd. "Prinses! Uw vader zoekt u al de hele ochtend" Zegt een bediende die ons waarschijnlijk heeft opgemerkt. "Zeg maar dat ik eraan kom" Zeg ik tegen haar en draai me om naar Develon. "Je zult het vanaf hier zelf moeten uitzoeken. Ik kan niet met jou aankomen bij mijn vader en je verzint wel iets over dat pak toch?" Zeg ik dan tegen hem.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Develon

    Ik knikte.
    "Oké." Zeg ik alleen maar.
    "Maar ik moét echt naar je vader, van de mijne in iedergeval." Zeg ik dan.
    Ik zet een stap naar achter.
    "Bedankt." Glimlach ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kimberly.

    "Oke," Zegt hij en knikt even. "Maar ik moét echt naar je vader, van de mijne in ieder geval" zegt hij dan. Hij zet een stap naar achter. "Bedankt" Glimlacht hij dan. "Het is goed en ik zie je nog wel eens denk ik" Zeg ik en loop dan naar binnen door de grote gangen van het paleis. "Kim, waar was je nou? Je moeder heeft jurken die je moet passen voor het bal van morgenavond" Zegt mijn vader. "Ik was gewoon in de tuinen vader" Antwoord ik nog voordat ik door een bediende naar een kamer word begeleid.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'