• Ik ben heel slecht in engels en ik vind het echt een rot vak.
    Nu lees ik soms een engels boek en vertaal ik zonder woordenboek of internet songteksten. Nu vroeg ik me af weet iemand misschien nog een manier om het op een leuke manier te leren zoals woordjes en zinnen en hoe kan ik zeg maar 'leren' teksten in het engels te lezen en begrijpen.

    Hopelijk heeft iemand tips..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kijk naar een Engelse tv zender ;D


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Winterwerp schreef:
    Kijk naar een Engelse tv zender ;D

    Ik kijk soms glee zonder ondertiteling maarja nu is glee er tijdelijk niet en ik kijk amper tvxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat misschien leuk is, is om programma's in het Engels te kijken. Er zijn tig series die je toch zouden kunnen aanspreken?
    Op tv-links.eu kan je gratis de episodes van allerlei series bekijken. Ik denk dat je daarbij wel Engels leert begrijpen.
    Daarnaast kan je ook films zonder ondertitels gaan kijken, want met Nederlandse ondertiteling vind ik (persoonlijk) dat je dan teveel op de letters let en totaal niet op de film.

    Of juist helemaal anders: films/programma's kijken met Engelse ondertitels! Iig, veel succes ermee. (:

    Goulding schreef:
    Wat misschien leuk is, is om programma's in het Engels te kijken. Er zijn tig series die je toch zouden kunnen aanspreken?
    Op tv-links.eu kan je gratis de episodes van allerlei series bekijken. Ik denk dat je daarbij wel Engels leert begrijpen.
    Daarnaast kan je ook films zonder ondertitels gaan kijken, want met Nederlandse ondertiteling vind ik (persoonlijk) dat je dan teveel op de letters let en totaal niet op de film.

    Of juist helemaal anders: films/programma's kijken met Engelse ondertitels! Iig, veel succes ermee. (:

    Dankje voor de site. Ik zal eens een kijkje nemen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tv kijken en gamen. :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Engelse games spelen met nederlandse ondertiteling? Zo heb ik het mezelf tenminste aangeleerd. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel