• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants;
    Catostrophe ~ Summers and Deadpool
    Munro ~ Banshee and Iceman
    Elijah ~ The young Charles and Pyro
    Mortenson ~ Wolverine and Mystique
    Alucard ~ Azazel and Nightcrawler
    Bilbo ~ Magneto and Beast
    Emboar ~ Pyro and Multiple Man


    Never Forget, Mutant And Proud
    Zet je favorieten personage er bij!
    Talk here about the most awesome movies ever
    Not just pain and anger.






    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.


    Story's
    The nature of love II Havok II X-Men
    Cursed gifts -one directions(x-men)
    The Resemblance (X-Men First Class Standalone)

    Games
    Test here what your mutant ability is!
    Create your own Mutant and fight!


    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 8:55 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    En in Touched by an 'A'-ngel dacht ik: HOLY CRAP! SHE IS OBVIOUSLY TOO PRETTY1 Did they changed the actress?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    November 22, 2013


    here we come!!!!!!!!!!!!!!!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    En op een gegeven moment besloot ik elke keer wanneer Byron of Holden in beeld kwam, ik zou spugen op iets.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    en ze beginnen dit seizoen te flmen dat betekent dat ze hem wel moeten casten !!!!!!!!!!!!!


    ughhhhhh wat doen ze met me!!!!!!!!!!!!!!!


    ik wil gewoon weten wie het wordt!!!!!!!!!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik ga naar spoilers van season 3 zoeken xd


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Weetje?
    De laatste tijden begin ik zelfverzekerder te worden. Like, who wouldn't love me? Ik heb amandalvormige ogen in de kleur van chocolade, melkchocolade nog wel. Ik heb de perfecte lippen, namelijk lippen like these:

    . Ik heb wenkbrauwen waar meiden een moord voor zouden doen. Ik heb lang, stijl haar dat zo'n kleur heeft waardoor mensen me vragen of ik het geverfd heb, terwijl het mijn echte haar kleur is. En besides ik kan best goed luisteren, ik kan aardig zijn, ik kan geduldig zijn, ik kan zijn hoe je me wilt hebben.

    Maar blijkbaar ben ik een bitch, omdat ik alleen maar eerlijk ben. En ja, ik heb misschien wel een fucking irritante bril, maar wat wilt hij nou?

    Hij verkiest een stomme trut die gewoon een en al fake is boven iemand die gewoon van zichzelf mooi is. Ik weet dat Lieke haar haar normaal let's say it nice niet zo mooi is, die blonde plukken in haar haren waarvan ze zegt dat het vaan haarzelf is? Fake. haar vriendelijkheid? Fake. En besides de soort lippen die ik heb worden weleens lovelips genoemd en zijn volgens heel veel mensen the perfect lips to kiss. En weet je wat? I'm fucking worth it, but he didn't saw that and now he has his own ugly bitch.

    Maar ik weet zeker dat zij er niet altijd voor hem zal zijn, want kom op, ze liet hem al gaan voor Joost! Dat is het stomste wat je kan doen, trust me. Ik zou hem nog niet eens laten gaan voor Liam Payne. En sommige mensen zeiden weleens tegen me: je moet Sam eens leren stoer te zijn. maar ik antwoordde altijd like this; Hij is de moedigste persoon die ik ken en hij is gestoord, ja hij kleed zich soms sukkelig, maar al kreeg ik een miljoen euro om nieuwe kleding voor hem te kopen of hem te veranderen, dan zou ik dat niet doen, want ik hou van hem, omdat hij, hij is.

    Waarom ziet hij niet in dat ik zoveel van hem houd? Dat ik gewoon niet over hem heen kan komen? Ik heb zo vaak naar zijn lippen gekeken en onze lippen passen perfect op elkaar, ik heb zo vaak in zijn ogen gekeken en toch kan ik niet stoppen met kijken.

    Die stomme trut, het was allemaal een valstrik, ooit zal ik het lef hebben om gewoon recht in haar gezicht haar eens goed de waarheid te zeggen. En ooit zal hij op een reünie of de man zijn met wie ik er was of degene die spijt zal hebben dat hij me liet gaan en dat er nu iemand anders in mijn leven is. Ooit zal hij me zien in een witte jurk of omdat hij degene is met wie ik zal trouwen of omdat hij een gast is.


    Oh god, ik ben weer in een arrogante mood.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lol true:
    I said "I love you" , you said it too. the only difference: I didn't lied to you.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    I don't ship Spoby, I ship Spencer and caffeine.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    lolol

    ik realiseer me net dit:
    Hanna and Caleb: Together
    Spencer and Toby: Together
    Ezra and Aria: Together
    Emily and Maya: Rigt ehehe, not together sindce Maya is dead.

    So everyone has a relation with the person they love, but Emily not, because Maya is dead.

    it seems wrong on a way, like: All the hetero couples stay together and the lesbian girlfriend from Emily dies.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ga één dag op school bijna niet mijn bril dragen en kijken of mensen me dan nog lelijk noemen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ga nu echt slapen. Goodnight.





    I love you guys.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mortenson schreef:
    lolol

    ik realiseer me net dit:
    Hanna and Caleb: Together
    Spencer and Toby: Together
    Ezra and Aria: Together
    Emily and Maya: Rigt ehehe, not together sindce Maya is dead.

    So everyone has a relation with the person they love, but Emily not, because Maya is dead.

    it seems wrong on a way, like: All the hetero couples stay together and the lesbian girlfriend from Emily dies.



    nu heb je het verknalt voor me:@


    your not an angel anymore(huil)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    I'm so exited and i just can't hide it
    I know, i know I know and I think I like it.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Catostrophe schreef:
    (...)


    nu heb je het verknalt voor me:@


    your not an angel anymore(huil)



    Oops xd, forgotten you haven't watched unmAsked.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Maar ik heb je wel het huil-gedeelte bespaard xd


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.