Weetje?
De laatste tijden begin ik zelfverzekerder te worden. Like, who wouldn't love me? Ik heb amandalvormige ogen in de kleur van chocolade, melkchocolade nog wel. Ik heb de perfecte lippen, namelijk lippen like these:
. Ik heb wenkbrauwen waar meiden een moord voor zouden doen. Ik heb lang, stijl haar dat zo'n kleur heeft waardoor mensen me vragen of ik het geverfd heb, terwijl het mijn echte haar kleur is. En besides ik kan best goed luisteren, ik kan aardig zijn, ik kan geduldig zijn, ik kan zijn hoe je me wilt hebben.
Maar blijkbaar ben ik een bitch, omdat ik alleen maar eerlijk ben. En ja, ik heb misschien wel een fucking irritante bril, maar wat wilt hij nou?
Hij verkiest een stomme trut die gewoon een en al fake is boven iemand die gewoon van zichzelf mooi is. Ik weet dat Lieke haar haar normaal let's say it nice niet zo mooi is, die blonde plukken in haar haren waarvan ze zegt dat het vaan haarzelf is? Fake. haar vriendelijkheid? Fake. En besides de soort lippen die ik heb worden weleens lovelips genoemd en zijn volgens heel veel mensen the perfect lips to kiss. En weet je wat? I'm fucking worth it, but he didn't saw that and now he has his own ugly bitch.
Maar ik weet zeker dat zij er niet altijd voor hem zal zijn, want kom op, ze liet hem al gaan voor Joost! Dat is het stomste wat je kan doen, trust me. Ik zou hem nog niet eens laten gaan voor Liam Payne. En sommige mensen zeiden weleens tegen me: je moet Sam eens leren stoer te zijn. maar ik antwoordde altijd like this; Hij is de moedigste persoon die ik ken en hij is gestoord, ja hij kleed zich soms sukkelig, maar al kreeg ik een miljoen euro om nieuwe kleding voor hem te kopen of hem te veranderen, dan zou ik dat niet doen, want ik hou van hem, omdat hij, hij is.
Waarom ziet hij niet in dat ik zoveel van hem houd? Dat ik gewoon niet over hem heen kan komen? Ik heb zo vaak naar zijn lippen gekeken en onze lippen passen perfect op elkaar, ik heb zo vaak in zijn ogen gekeken en toch kan ik niet stoppen met kijken.
Die stomme trut, het was allemaal een valstrik, ooit zal ik het lef hebben om gewoon recht in haar gezicht haar eens goed de waarheid te zeggen. En ooit zal hij op een reünie of de man zijn met wie ik er was of degene die spijt zal hebben dat hij me liet gaan en dat er nu iemand anders in mijn leven is. Ooit zal hij me zien in een witte jurk of omdat hij degene is met wie ik zal trouwen of omdat hij een gast is.
Oh god, ik ben weer in een arrogante mood.
You gave me forever within the numbered days and I am grateful.